Η κόσμος της μόδας και οι εξελίξεις του είνα πραγματικά unstoppable. Μόλις αυτή την εβδομάδα, ο Jacquemus παρουσίασε την Le Chouchou Fall 2023 με πρωταγωνίστρια την Gigi Hadid και οι καινούργιες συνεργασίες έχουν αρχίσει να γεμίζουν το fall calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion νέα της εβδομάδας!
Gigi Hadid for Jacquemus
Η Gigi Hadid είναι το πρόσωπο της καμπάνιας Le Chouchou της Jacquemus για τη φθινοπωρινή συλλογή 2023 του οίκου. Η καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από τον Johnny Dufort και διαμορφώθηκε από την Ursina Gysi, παρουσιάζει τη Hadid σε καταστάσεις εμπνευσμένες από την αφηρημένη τέχνη, όπως να κάθεται σε μια αφρώδη μπανιέρα με ένα κεράσι στην κορυφή.
Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης εικόνες από μπολ με κεράσια και ένα μεμονωμένο κεράσι πεταμένο σε ένα χωράφι με γρασίδι. Όσον αφορά τα ρούχα, η Hadid φοράει μια δομή μπάλας εμπνευσμένη από μήλο με αιθέρια λευκή bandeau μπλούζα και φουσκωτά λευκά μανίκια με λευκό παντελόνι. Η Hadid ποζάρει επίσης με ένα κόκκινο baloon φόρεμα , καθώς ενσαρκώνει ένα μήλο στο χωράφι. Σε μια άλλη εικόνα, φόρεσε ένα ασημένιο ballgown σε κυριολεκτικό σχήμα μπάλας καθώς παίζει με ένα λάστιχο, δείχνοντας χαρούμενη να στέκεται δίπλα σε ένα σιντριβάνι. Η Hadid εμφανίζεται ακόμα και σε κάποιες κοντινές λήψεις, συμπεριλαμβανομένης μιας που φοράει ένα λευκό headpiece που μοιάζει με σύννεφο. Η καμπάνια γυρίστηκε κατά τη διάρκεια της επίδειξης στις Βερσαλλίες τον Ιούνιο.
Cindy Crawford for MCM
Για τη νέα σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνα 2023, ο γερμανικός πολυτελής οίκος μόδας MCM τιμά την κληρονομιά του με μια νέα καμπάνια που παρουσιάζει εμβληματικά κομμάτια του οίκου, με πρωταγωνίστρια το supermodel, Cindy Crawford, η οποία ποζάρει στον φωτογραφικό φακό του Juergen Teller. Η καμπάνια Heritage, η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον θρυλικό creative director Fabien Baron της Baron & Baron, παρουσιάζει το supermodel να κρατά το τελευταίο Mode Travia crossbody, απει- κονίζοντας μια νεανική διάθεση και μια αδιαπραγμάτευτη στάση. Μια μεγάλη ποικιλία από τα πιο εμβληματικά σχέδια του οίκου MCM στο κλασικό χρώμα το Cognac Visetos.
Η καμπάνια συνδέει το παρελθόν της MCM με το παρόν - με διακριτικές αναφορές στην καμπάνια της MCM του 1996, στην οποία επίσης πρωταγωνιστούσε η Cindy Crawford, φωτογραφηθείσα από τον σπουδαίο Herb Ritts. Σήμερα, ο Juergen Teller αποτυπώνει εξαιρετικά το πνεύμα της MCM χωρίς εποχή, χωρίς ηλικία και χωρίς φύλο, τα οποία ενσαρκώνουν το σύγχρονο πνεύμα του οίκου.
"Ήταν νοσταλγικό για μένα να ταξιδέψω πίσω στο χρόνο με την MCM από την πρώτη μας φωτογράφιση στη δεκαετία του '90 με τον αγαπημένο μου φίλο, Herb Ritts. Οι κλα- σικές τους τσάντες παραμένουν διαχρονι- κές", ανέφερε η Cindy Crawford.
Blancpain x Swatch
Η Swatch γιορτάζει ένα ακόμη έμβλημα της ελβετικής ωρολογοποιίας, το Blancpain. Αυτό το ρολόι γεννήθηκε πριν από εβδομήντα ακριβώς χρόνια και έφερε την επανάσταση στην ωρολογοποιία καθώς έγινε το πρώτο αυθεντικό καταδυτικό ρολόι. Το Fifty Fathoms, που κυκλοφόρησε το 1953, δημιουργήθηκε από έναν δύτη για τους σκοπούς της υποβρύχιας εξερεύνησης. Έγινε αμέσως το προτιμώμενο επαγγελματικό εργαλείο μέτρησης της ώρας των πρωτοπόρων της κατάδυσης και των ελίτ σωμάτων πεζοναυτών σε όλο τον κόσμο.
Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας της, η Swatch τιμά αυτό το εμβληματικό ρολόι με πέντε νέα μοντέλα, παραμένοντας παράλληλα πιστή στον εαυτό της με έναν διασκεδαστικό, παιχνιδιάρικο τρόπο. Η συλλογή, που φέρει το όνομα Bioceramic Scuba Fifty Fathoms, περιλαμβάνει αναφορές στα ρολόγια κατάδυσης της μάρκας, δηλαδή στη σειρά SCUBA. Τα ρολόγια αυτής της απεριόριστης συλλογής αναπαράγουν πιστά όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Fifty Fathoms: ανώτερη αντοχή στο νερό, εξαιρετική δυνατότητα ανάγνωσης, μηχανική κίνηση, ασφαλή περιστρεφόμενη στεφάνη και αντιμαγνητική προστασία. Η Blancpain και η Swatch άντλησαν την έμπνευσή τους από τις βαθιές θάλασσες για να δημιουργήσουν μια συλλογή πέντε μοντέλων Swatch. Καθένα από αυτά φέρει το όνομα ενός από τους πέντε ωκεανούς του γαλάζιου πλανήτη: ARCTIC OCEAN, PACIFIC OCEAN, ATLANTIC OCEAN, INDIAN OCEAN και ANTARCTIC OCEAN.
Calzedonia open casting
Ένα must-have αξεσουάρ, ένας "σύμμαχος" για κάθε είδους look και προσωπικότητα, το καλσόν - το οποίο η Calzedonia φέρει στο προσκήνιο για δεύτερη χρονιά με το Calzedomania show της. Μετά την επιτυχία της πρώτης edition στο Παρίσι, το event θα έρθει στο Μιλάνο στη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας σε λίγες μέρες με διάθεση να κατακτήσει την πόλη την πιο cool εβδομάδα της σεζόν.
Ακόμα μία φορά, η Calzedomania θα φιλοξενήσει απίστευτες ζωντανές εμφανίσεις και νέα shows αφιερωμένα στα καλσόν, με ένα ‘Legs Show’ που θα παρουσιάζει live τις νέες προτάσεις της. Κατά τη διάρκεια του ‘Legs Casting’, δίνεται μία μοναδική ευκαιρία στους λάτρεις του brand να βρεθούν στις 9 Σεπτεμβρίου στο Μιλάνο, όπου θα μπορέσουν να λάβουν μέρος στο casting που αφορά το επερχόμενο και πολυαναμενόμενο show.
BOSS FW'23 campaign
Για την επερχόμενη συλλογή Fall/Winter 2023 και την καμπάνια της, η BOSS επαναφέρει στο προσκήνιο μια σειρά από κορυφαίους stars και σημαντικούς ambassadors προκειμένου να εξερευνήσουν τι είναι αυτό που τους ορίζει ως γνήσιο “BOSS”. Παρουσιάζοντας τα παγκοσμίως γνωστά πρόσωπα των changemakers Naomi Campbell, Maluma, Lee Minho, Gigi Hadid, Khaby Lame και Matteo Berrettini, η νέα καμπάνια Fall/Winter προβάλλει μια πιο προσωπική πλευρά στις ιστορίες τους. Επιπλέον, συστήνει τον quarterback του αμερικανικού ποδοσφαίρου, Patrick Mahomes και τη Βρετανίδα ηθοποιό, Suki Waterhouse, ως νέους πρεσβευτές του brand.
Μικρής διάρκειας, ασπρόμαυρα βίντεο ρίχνουν τα φώτα της δημοσιότητας στα ''bosses'' της καμπάνιας. Μοιράζοντας τις γεμάτες έμπνευση προσωπικές ιστορίες τους που καθόρισαν το μέχρι τώρα ταξίδι τους, φανερώνουν τις στιγμές που τους διαμόρφωσαν σε αυτό που είναι σήμερα - ενώ φορούν κομμάτια από τη νέα συλλογή της BOSS. Η συλλογή Fall/Winter 2023 αποτελείται από έναν συνδυασμό εκλεπτυσμένων υφών που εκπέμπουν μια χαλαρή προσέγγιση και ξεχωριστό tailoring.
#MairibooForEnvie Sneakers Collection FW23-24
Η νέα συλλογή sneakers της Μαίρης Συνατσάκη για την Envie Shoes είναι ο ορισμός του #BackToCool. Λίγο πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι που θα σηματοδοτήσει και επίσημα την έναρξη της νέας σεζόν, μας παρουσίασε τα εντυπωσιακά σχέδια συνοδεύοντας το πολυαναμενόμενο λανσάρισμα με μια εντυπωσιακή καμπάνια. Η νέα συλλογή που περιλαμβάνει 4 σχέδια και υποδεχθήκαμε με πολλή χαρά το relaunch του επιβλητικού VANILLA SCOOP, που όλοι λατρέψαμε την περασμένη άνοιξη. Αυτή τη φορά επανασυστήνεται σε δύο νέες αποχρώσεις, το μαύρο και craft.