Όσο περνάει ο καιρός και πλησιάζουμε όλο και περισσότερο στην καρδιά του φθινοπώρου αλλά και στις Εβδομάδες Μόδας που επρόκειτο να ξεκινήσουν σε λίγες μέρες, τόσο και περισσότερες καμπάνιες κάνουν την εμφάνισή τους. Η περίοδος Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 μας απασχολεί ιδιαιτέρως, όχι μόνο για τις τάσεις που θα φέρει μαζί της αλλά και για την ιδιαιτερότητα της, λόγω της πανδημίας τους Covid-19. Είμαστε περίεργοι να δούμε τι έχουν ετοιμάσει οι γνωστοί οίκοι για τις Fashion Weeks αλλά και τις καινοτόμες ιδέες τους για τις παρουσιάσεις των νέων συλλογών τους.
Οι καμπάνιες της τελευταίας στιγμής όπως φαίνεται είναι μία γυναικεία υπόθεση. Διάσημα fashion houses αποφάσισαν να βάλουν στο επίκεντρο τόσο τη γυναίκα όσο και τους πολλούς και διαφορετικούς ρόλους που έχει κατά τη διάρκεια της ζωής της. Από την Cardi B, η οποία είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Balenciaga μέχρι τη νέα καμπάνια του Dior που είναι εμπνευσμένη από το ιταλικό φεμινιστικό κίνημα, συνεχίστε παρακάτω και γνωρίστε τις τρεις last minute campaigns που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον
Cardi B, Balenciaga
Η γνωστή ράπερ, Cardi B, υπέγραψε νέο συμβόλαιο συνεργασίας και μ΄αυτόν τον τρόπο έγινε το νέο πρόσωπο του γνωστού οίκου μόδας Balenciaga. Παρ΄όλο που ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Demna Gvasalia, δεν χρησιμοποιεί συχνά δημόσια πρόσωπα, αυτή τη φορά αποφάσισε να κάνει την εξαίρεση. Η νέα αυτή συνεργασία έγινε γνωστή μέσα από μία σειρά φωτογραφιών του οίκου στο Twitter, από τη νέα καμπάνια για την περίοδο Fall/Winter 2020. Η διάσημη τραγουδίστρια φοράει μία μαύρη μεταξωτή τουαλέτα και είναι ξαπλωμένη σε μία παιδική χαρά, γεμάτη παιχνίδια ανάμεσα τους και η νέα τσάντα της σειράς Neo Classic.
«Μου αρέσουν τα Balenciaga, μου ταιριάζουν σαν γάντι», δήλωσε η ίδια της. Μάλιστα ανέβασε μία φωτογραφία στο λογαριασμό της στο Instagram, σχολιάζοντας από κάτω τα εξής: «Εδώ βλέπετε το πρόσωπο της καμπάνιας Balenciaga! Θυμάμαι πώς ένιωσα όταν είδα πρώτη φορά το πρόσωπό μου σε πινακίδα στην Times Square στη Νέα Υόρκη, αλλά στο Παρίσι;! Μακάρι να ήμουν εκεί να τη δω από κοντά!».
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Cardi B συμμετέχει στο χώρο της μόδας. Είχε συχνές εμφανίσεις με τη Fashion Nova, ποστάροντας φωτογραφίες με κομμάτια του brand.
Dior, A/W 2020 campaign
Η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Maria Grazia Chiuri, εμπνεύστηκε από το ιταλικό φεμινιστικό κίνημα για να δημιουργήσει τη νέα καμπάνια του Dior για τη σεζόν A/W 2020. Στόχος ήταν μέσα από τις διαφορετικές λήψεις της φωτογράφου Paola Mattioli, να αποτυπωθεί η φιλοσοφία της Chiuri, η οποία αφορά τις διαφορετικές διαστάσεις και οπτικές που μπορεί να έχει η θηλυκότητα μιας γυναίκας. Πρωταγωνιστές τις καμπάνιες εκτός από τις γυναίκες είναι και τα ρούχα της συλλογής, τα οποία είχαν κάνει την εμφάνιση τους κατά τη διάρκεια του show για την νέα collection. Βασικά στοιχεία είναι τα μοτίβα, καρό και πουά αλλά και μία σύγχρονη πρόταση του κλασικού Bar suit, του οίκου. Το ενδιαφέρον έχουν κλέψει τα t-shirt με το μότο « I say I*», τα οποία μας δίνουν να καταλάβουμε με μία μοντέρνα και σύγχρονη προσέγγιση τη άποψη του Dior για τη γυναίκα, η οποία ξεπερνάει τα στερεότυτπα και είναι μοναδική.
Chiara Mastroianni, Loewe
Εδώ και 6 χρόνια, από το 2014 και έπειτα, ο creative director του fashion house Loewe, Jonathan Anderson, συγκεντρώνει τις συλλογές σε μία limited edition έκδοση που είναι διαθέσιμη στη σελίδα του οίκου ή σε επιλεγμένα καταστήματα. Τις περισσότερες φορές τα κεντρικά της UNESCO στο Παρίσι είναι ο χώρος που λαμβάνουν χώρα οι φωτογραφίσεις και πίσω από το φακό βρίσκεται η γιαπωνέζα φωτογράφος, Fumiko Imano. Φέτος, στις σελίδες αυτής της έκδοσης συμμετέχει και η γαλλίδα ηθοποιός και τραγουδίστρια, Chiara Mastroianni. Η κόρη του Marcello Mastroianni και της Catherine Deneuve, χαρίζει απλόχερα τη γαλλική essence της στη νέα καμπάνια του διάσημου brand. Εκτός από το στήσιμο το οποίο είναι φανταστικό, την προσοχή «κλέβουν» για ακόμα μία φορά οι it bags του fashion house που όλοι έχουμε λατρέψει.
Η διαφορετική περίοδος που διανύουμε έχει δώσει την ευκαιρία στους creative directors να εκφράσουν το χαρακτήρα τους μέσα από τις δημιουργίες τους αλλά και τις καμπάνιες τους, χωρίς να μπαίνουν σε όρια και καλούπια. Φαίνεται ότι αυτή η κατάσταση τους οδήγησε σε μία υπέροχη ελευθερία έκφρασης. Δε μπορούμε να μην παραδεχτούμε ότι βασικό κομμάτι όλης αυτής της διαδικασίας είναι η έντονη παρουσία της γυναίκας, της δυναμικότητας της, αλλά και των δυνατοτήτων της...