fbpixel

Search icon
Search
FASHION NEWS

Hermès Fit: Για πρώτη φορά ο οίκος χαρίζει στο athleisure style την πολυτελή του αισθητική

Και μας κάνει όλους να θέλουμε να το δοκιμάσουμε


Hermès Fit: Για πρώτη φορά ο οίκος χαρίζει στο athleisure style την πολυτελή του αισθητική

Μπορεί η πανδημία να έχει αλλάξει τη ζωή πολλών ανθρώπων και να έχει «ταράξει» την καθημερινότητά μας, ωστόσο παράλληλα έχει φέρει στην επιφάνεια ανάγκες που υπό άλλες συνθήκες δε θα αντιλαμβανόμασταν ότι υπήρχαν και έχει δημιουργήσει τάσεις που όπως όλα δείχνουν ήρθαν για να μείνουν. Αν λοιπόν μπορούσαμε να περιγράψουμε όλα τα παραπάνω με μία λέξη τότε αυτή θα ήταν η «άνεση». Το loungewear έγινε το απόλυτο trend και απογειώθηκε όλους αυτούς τους μήνες. Με γνώμονα την ανάγκη για άνεση λοιπόν διάσημοι οίκοι συμπεριέλαβαν στις δημιουργίες τους loungewear collections.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το γαλλικό fashion house Hermès, προσκαλεί τους fashion lovers να είναι καθημερινά athletics με κομψότητα και ευελιξία. Μέσα από ένα βίντεο, μας παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια, Hermès Fit, η οποία αποτελείται από μία μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ, από φουλάρια μέχρι παπούτσια και ζώνες.

hermes-1240x698.jpg

Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για ένα βίντεο γεμάτο «ζωντανά» και έντονα χρώματα. Μία ομάδα «αθλητών» βρίσκεται σε μία αίθουσα, η οποία στηρίζεται από μεγάλες κολώνες και θυμίζει αρχαίο ρωμαϊκό γυμναστήριο. Οι αθλητές φορούν athleisure looks, βασισμένα σε bold tones, όπως είναι το μπλε, το πορτοκαλί και το κόκκινο. Τα πολύχρωμα βραχιόλια που φοράει μία από τις πρωταγωνίστριες μαγνητίζουν τα βλέμματα, ενώ οι υπόλοιποι σηκώνουν βάρη, τα οποία είναι στην πραγματικότητα, παπούτσια Hermès. Ένα από τα μοντέλα ετοιμάζεται να εξασκηθεί στο kick boxing, συνδυάζοντας το μπεζ σύνολό της με μπλε δερμάτινα γάντια, ενώ ο συναθλητής της έχει επιλέξει τα ίδια αλλά σε κόκκινη απόχρωση.

Συνεχίζοντας, όλη η ομάδα εμφανίζεται μαζί, παρουσιάζοντας το σήμα κατατεθέν του οίκου, τα εμβληματικά μεταξωτά φουλάρια, σε μία άρτια συγχρονισμένη χορογραφία. Το βίντεο ολοκληρώνεται με την εικόνα που ξεκίνησε, στην πρώτη σκηνή. Καθ΄όλη τη διάρκεια της παράστασης, ακούγεται το "Magnifique" του Juniore συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την κίνηση μεταξύ των λήψεων και του θέματος της καμπάνιας.

Το 1837, ο Thierry Hermès ίδρυσε το brand ως εργαστήριο κατασκευής ποιοτικών δερμάτινων ιμάντων και σελών. Σχεδόν 185 χρόνια αργότερα, η Hermès συνεχίζει να επεκτείνει το ρεπερτόριό της, το οποίο περιλαμβάνει τώρα μια μεγάλη γκάμα παπουτσιών, τσαντών, κοσμημάτων και ρούχων.

Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που ο γαλλικός οίκος, αγγίζει την casual αισθητική, το streetwear αφορά εδώ και αρκετές σεζόν περισσότερο οίκους όπως είναι ο Gucci και ο Balenciaga. Παρόλα αυτά με το βήμα που επέλεξε να κάνει ο Hermès λανσάροντας αυτά τα athleisure accessories, συνδυάζει τα κλασική essence με τον απλό και άνετο χαρακτήρα που έχει ο αθλητισμός και «ανοίγει» μία νέα εποχή για το brand. 

p-169-hermesfit-hero-cover.jpg

Πριν από την πανδημία COVID-19, οι οίκοι είχαν αρχίσει να πειραματίζονται με πιο απλές συλλογές streetwear, ωστόσο, αυτή η κρίση επιτάχυνε τις απαιτήσεις των fashion lovers. Οι γυναίκες άρχισαν να αντικαθιστούν τα βραδινά ρούχα, υψηλής ραπτικής, με πιο και άνετα κομμάτια, τα οποία μπορούν να επιλεχθούν τόσο κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο σπίτι, όσο και στις all day long εξόδους μας.

1

Apple Watch Hermes Series 6 case in stainless steel 44 mm

Hermès BUY HERE

2

Cheval de fete scarf

Hermès BUY HERE

3

Collier de Chien

Hermès BUY HERE

4

Boomerang sneakers

Hermès BUY HERE

5

Serena Hlift cap

Hermès BUY HERE

6

Biarritz sandals

Hermès BUY HERE

7

Bastia change purse

Hermès BUY HERE