fbpixel

Search icon
Search
Η πρώτη καμπάνια της Sarah Burton για τον Givenchy είναι η απογείωση της γυναικείας δυναμικής
FASHION NEWS

Η πρώτη καμπάνια της Sarah Burton για τον Givenchy είναι η απογείωση της γυναικείας δυναμικής

Μετά το ντεμπούτο της σχεδιάστριας στο Παρίσι τον περασμένο Μάρτιο


Η πρώτη καμπάνια της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Givenchy, Sarah Burton είναι γεγονός. Λίγους μήνες μετά το ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού για την σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025, η Burton εντυπωσιάζει για ακόμα μία φορά, εστιάζοντας στη δυναμική γυναίκα και στην ομορφιά της. 

Στο φρέσκο αυτό εγχείρημα συμμετέχουν γυναίκες όλων των ηλικιών και σωματότυπων, ανάμεσα τους οι Kaia Gerber, Adut Akech, Vittoria Ceretti και άλλες. Η καμπάνια, η οποία φέρει τον τίτλο "The Beauty of All Women" είναι φωτογραφημένη από τον Collier Schorr και αναδεικνύει την αυθεντική ομορφιά και τη δύναμη της γυναικείας ύπαρξης, ενώ συμμετέχουν επίσης η μακροχρόνια στιλίστρια της Camilla Nickerson και η make-up artist Lucia Pieroni.

Η ενδυματολογική πρόταση της Burton κινείται ανάμεσα στην κληρονομιά του Givenchy με και σε μία νέα, μοντέρνα ερμηνεία. Πρακτικά, αυτό σημαίνει εκλεπτυσμένα κοστούμια με έντονες γραμμές, δερμάτινα πανωφόρια με στρώσεις και αμέσως αναγνωρίσιμη κομψότητα, καθώς και διαφανή βραδινά φορέματα που αποκαλύπτουν τη θηλυκότητα μέσα από την αρχειοθετημένη κοπή. 

Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει το make‑up compact dress, ένα φόρεμα εμπνευσμένο από vintage compact make‑up, που έχει ήδη γίνει σύμβολο της καμπάνιας και της νέας αισθητικής γλώσσας της Burton.

Με αυτή την καμπάνια, η Sarah Burton δίνει νέα πνοή στον Givenchy, αντιπαραθέτοντας τη θερμή, ανθρώπινη αφήγηση στην προηγούμενη «ψηφιακή», αυστηρή αισθητική της εποχής Williams. Πρόκειται για τομή: από τη στιλιστική τελειότητα στην αφήγηση των πραγματικών γυναικών και των σχέσεών τους.

«Η ομορφιά όλων των γυναικών με εμπνέει -συμπεριλαμβανομένης και της δικής μου ομάδας. Ήθελα να αποτυπώσω πραγματικές στιγμές, με όλες μαζί να δουλεύουμε ως σύνολο», δήλωσε χαρακτηριστικά η creative director.

Ακόμα και ο τίτλος της καμπάνιας δεν είναι τυχαίος. Με τη φράση "The Beauty of All Women" δημιουργείται ένας διάλογος ανάμεσα στην κληρονομιά του οίκου και τη σύγχρονη, συμπεριληπτική, ανθρώπινη αισθητική. Η θερμή αυτή αίσθηση, η συνεργατικότητα και η ειλικρινής απόδοση της γυναικείας υπόστασης καθιστούν αυτή την καμπάνια όχι μόνο ένα λανσάρισμα μόδας, αλλά μια νέα αφήγηση για τον Givenchy.

Η ανάληψη των καθηκόντων της Sarah Burton πριν από ένα χρόνο στον Γαλλικό οίκο θεωρήθηκε σαν την επιστροφή του Givenchy στη διαχρονική κομψότητα, ειδικά έπειτα από τη θητεία της δίπλα στον αείμνηστο Alexander McQueen και στην ικανότητα της να συνδυάζει τον ρομαντικό με τη σύγχρονη τόλμη.