Το διαχρονικό brand ιδρύθηκε γύρω στο 1917 και σήμερα αποτελεί έναν από τους πιο σύγχρονους οίκους μόδας του Παρισιού, ενώ το όνομά του έχει γίνει συνώνυμο του «φρέσκου» και «μοδάτου». Ως creative director της εταιρείας από το 2015, ο Demna Gvasalia σπάει τους κώδικες και εμπνέεται από την καθημερινότητα και το casual lifestyle. Υπό την εποπτεία του ο οίκος αποτελεί ένα από τα πιο «καυτά» brand αυτή τη στιγμή ενώ δεν παύει να προκαλεί έκπληξη, ενισχύοντας την ηγετική παρουσία στον χώρο του luxury fashion, με πρωτοποριακά street wear σχέδια που όμως παραμένουν κομψά και chic, δύο χαρακτηριστικά τα οποία μεταφέρει τώρα και στην πολυαναμενόμενη σειρά παιδικών ενδυμάτων.
Με αντίστοιχο πνεύμα και pop χρώματα, η ultra-exclusive unisex συλλογή Balenciaga Kids παρουσιάστηκε για πρώτη φορά μαζί με τη Menswear collection για την περίοδο spring/summer 2018 , βάζοντας στόχο να ενθουσιάσει το κοινό της.;Ήδη οι πρώτες εντυπώσεις από τη πασαρέλα ήταν εκπληκτικές και όλες οι fashion mommies ονειρευόντουσαν τα παιδιά τους μέσα σε αυτά και γιατί όχι και σε matchy εμφανίσεις μητέρας - κόρης/γιου. Mια έξυπνη επαγγελματική κίνηση εκ μέρους του γνωστού οίκου, καθώς δεν είναι το πρώτο luxury brand που λανσάρει μία παιδική συλλογή.
Η σχεδιαστική κατεύθυνσή της αντικατοπτρίζει τη ready-to-wear collection του οίκου για ενήλικες και περιλαμβάνει φούτερ με logos, T-shirts, φόρμες, ακόμα και τα γνωστά αθλητικά παπούτσια. Τα μοτίβα τα οποία διακοσμούν τα μπλουζάκια έχουν σκοπό να δώσουν κίνητρο στους μικρούς fans της φίρμας και περιλαμβάνουν φράσεις όπως «The Power of Dreams» και «Think Big». Μπορείτε να βρείτε τη συλλογή στην επίσημη ιστοσελίδα του οίκου και του eshop Matches Fashion ενώ καλύτερα να βιαστείτε, καθώς προβλέπεται να γίνει σύντομα sold out.