Η UGG, το brand που έχει συνδεθεί με την έννοια της άνεσης αλλά και της ανεπιτήδευτης πολυτέλειας, παρουσιάζει για τη σεζόν FW25 μια καμπάνια που φιλοδοξεί να επανασυστήσει την ίδια την ταυτότητά της. Υπό τον τίτλο “Iconic From the First Step”, το project φέρει την υπογραφή της σκηνοθέτριας Gia Coppola και αποτυπώνεται σε φωτογραφίες που αναδεικνύουν τη γέφυρα ανάμεσα στη δημιουργία και την κοινότητα.
Από τις χρυσαφένιες παραλίες της Venice Beach μέχρι τα παριζιάνικα catwalks, η νέα καμπάνια αφηγείται πώς το fashion brand μεταμορφώθηκε, μέσα σε δεκαετίες, από επιλογή των surfers της Καλιφόρνια σε παγκόσμιο πολιτισμικό φαινόμενο.


Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας
Η δύναμη της UGG στηρίζεται στη διαφορετικότητα των φωνών που συγκεντρώνει. Για τη νέα καμπάνια, το brand ένωσε πρόσωπα που ορίζουν τη σύγχρονη pop κουλτούρα. Ο rapper Central Cee δίνει street ενέργεια, ο σχεδιαστής Jeremy Scott φέρνει το δικό του εκρηκτικό δημιουργικό βλέμμα, ενώ η Elsa Hosk κινείται με φυσικότητα ανάμεσα σε παραλία, πόλη και σκηνή.
Στη νέα αυτή καμπάνια συμμετέχουν και προσωπικότητες που ξεχωρίζουν για την έντονη παρουσία τους. ΟStefon Diggs, αστέρας του NFL που μεταφράζει το αθλητικό πνεύμα σε fashion επιρροή, η Rina Sawayama, pop star και ηθοποιός με ιδιαίτερη αισθητική, οAlton Mason, ένα από τα πιο δυναμικά μοντέλα της γενιάς του, ηLeah Dou, τραγουδοποιός με ξεχωριστή καλλιτεχνική ταυτότητα, η Lil Cherry, που κινείται ανάμεσα στη rap και την pop, αλλά και η Aweng Chuol, μοντέλο και ακτιβίστρια που μιλά με τη δική της φωνή για τη διαφορετικότητα και την ενδυνάμωση.

Η παρουσία του Brian Smith, ιδρυτή της UGG, λειτουργεί σαν γέφυρα με τις surf καταβολές του brand, ενώ η Sarah Jessica Parker φέρνει μαζί της τη λάμψη και την αύρα του Χόλιγουντ. Ο συνδυασμός διαφορετικών προσωπικοτήτων τονίζει τον κεντρικό στόχο της καμπάνιας που δεν είναι άλλος από το να αποδείξει ότι η UGG εκτός από fashion brand είναι κι ένα μέσο για να εκφράσει ο καθένας την προσωπική του ταυτότητα.
Η FW25 συλλογή
Σχεδιασμένη με γνώμονα τη συνέχεια αλλά και την εξέλιξη, η ολοκαίνουρια συλλογή επαναφέρει στο προσκήνιο τα πιο διαχρονικά μοντέλα της UGG, δίνοντάς τους φρέσκια διάσταση. Τα Classic Ultra Mini και Classic Ultra Mini Platform αποδεικνύουν ότι ένα ζευγάρι μποτάκια μπορεί να συνδυαστεί εξίσου υπέροχα με denim για every day looks αλλά και με πιο statement κομμάτια, που μπορούν να μας συνοδεύσουν και σε night outs. Τα Tasman και Tazz αντιπροσωπεύουν την πιο χαλαρή εκδοχή του off-duty στιλ, ενώ τα Classic Micro και Classic Mini Dipper πειραματίζονται με διαφορετικά ύψη και φόρμες, προσφέροντας νέες επιλογές σε κλασικά αγαπημένα σχέδια.



Το Lowmel δίνει urban χαρακτήρα και απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα city-ready look με άνεση, ενώ τα Elea Slip-On προσθέτουν παιχνιδιάρικη διάθεση, με cozy πολυτέλεια που ταιριάζει απόλυτα στο φθινοπωρινό layering. Σε κάθε μοντέλο, οι λεπτομέρειες παραμένουν σταθερές, όπως είναι η χαρακτηριστική ραφή Twin Seam, το Sun Logo στη σόλα και τα premium υλικά, όλα σε συνδυασμό με την ανθεκτικότητα που έχει αναδείξει την UGG σε brand-σύμβολο.
Η UGG ως σύγχρονο πολιτισμικό φαινόμενο
Μέσα από τη νέα του καμπάνια το Καλιφορνέζικο label επιθυμεί να γιορτάσει την ποικιλομορφία της ατομικότητας και της συλλογικότητας. Κάθε πρόσωπο που συμμετέχει αποδεικνύει ότι η UGG δεν είναι μονοδιάστατη. Είναι μια εμπειρία που αγγίζει την καθημερινότητα, τη σκηνή, τον αθλητισμό, το κόκκινο χαλί – μια γλώσσα άνεσης που μιλάει σε όλους.



Το τρίπτυχο Iconic Design – Iconic Style – Iconic Feeling συνοψίζει το πνεύμα του brand και της νέας σεζόν: ένα μείγμα αυθεντικότητας, εξέλιξης και αισθητικής που κάνει την UGG κομμάτι της ζωής κάθε γενιάς, από το χθες έως το σήμερα.
Info: Η νέα συλλογή της UGG είναι διαθέσιμη στο UGG Store (τηλ. 211 10 88 163) επί της Αναγνωστοπούλου 4 στο Κολωνάκι, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Κεντρική Διάθεση Όμιλος Φάις: 211 10 88 199