Για αρκετούς μήνες κυκλοφορούσαν οι φήμες, ότι το σχεδιαστικό δίδυμο του οίκου Proenza Schoulder, Jack McCollough και Lazaro Hernandez, σχεδιάζει μία νέα sister γραμμή αυτής της αγαπημένης και cult εταιρίας. Πριν λίγες ημέρες το γεγονός επιβεβαιώθηκε, ύστερα από ανακοίνωση των σχεδιαστών για τη δημιουργία της Proenza Schouler White Label, παράλληλα με την κυκλοφορία της διαφημιστικής της καμπάνιας με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη τους φίλη, Chloë Sevigny . Η φωτογράφιση της καμπάνια έγινε με φόντο τη Νέα Υόρκη μέσα από το φωτογραφικό φακό του Ricky Saiz, που τυχαίνει να είναι και ο σύντροφος της Chloë. Η White Label του οίκου θα είναι μία επέκταση της Ready-to-Wear σειράς και θα αποτελείται από βασικά κομμάτια που έχει τελειοποιήσει ο οίκος με το πέρασμα των χρόνων. Πρόκειται για μια casual σειρά με πιο οικονομικά ρούχα, όπως jeans, t-shirts, καθημερινά πανωφόρια και φούτερ τα οποία ταιριάζουν απόλυτα με την αισθητική της Proenza Schouler.
Η νέα συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 6 Νοεμβρίου στα καταστήματα Proenza Schouler της Νέας Υόρκης, στην ιστοσελίδα του brand, καθώς και σε άλλα διεθνή e-shops. Οι τιμές θα ξεκινούν από 160€ για τις μπλούζες και τα t-shirts, από 250€ για denim και casual παντελόνια και από 480€ για τα πανωφόρια.
“Στόχος μας ήταν να αναπτύξουμε μια ισορροπημένη συλλογή που να συνδυάζει το high-end με την καθημερινότητα”, Jack McCollough και Lazaro Hernandez