Τα νέα στον χώρο της μόδας «τρέχουν» με ταχύτατους ρυθμούς. Πέραν από τις Εβδομάδες μόδας που βρίσκονται σε εξέλιξη τις τελευταίες ημέρες για την παρουσίαση των συλλογών Spring/Summer 2021 σε διάφορες μεγαλουπόλεις, νέες συνεργασίες αλλά και καμπάνιες έρχονται για να «ταράξουν» τα νερά. Σχεδιαστές και brands έχουν αντιμετωπίσει την πανδημία του COVID-19 ως την ευκαιρία για να «ξεδιπλώσουν» ολόκληρο το ταλέντο τους και να παρουσιάσουν δημιουργίες που δε χωράνε σε καλούπια. Ούτως ή άλλως έχει έρθει η στιγμή για να δείξουμε αλλά και να αποδεχθούμε όλοι ότι η τέχνη της μόδας δεν έχει όρια.
Από τη νέα παρουσίαση εσωρούχων της Rihanna, Savage x Fenty Show Vol.2, μέχρι και τη φιλανθρωπική καμπάνια του οίκου Balenciaga κατά του καρκίνου του μαστού, αυτά είναι τα πιο hot fashion news που ξεχωρίσαμε!
Savage X Fenty Show Vol.2
Η Rihanna ανακοίνωσε μέσα από ένα ολιγόλεπτο βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, την ημερομηνία της παρουσίασης της νέας συλλογής εσωρούχων, Savage X Fenty Show Vol.2, η οποία θα γίνει στις 2 Οκτωβρίου στη γνωστή video streaming υπηρεσία της Amazon, Amazon Prime Video. Η πρώτη συλλογή της Αμερικανίδας celebrity παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2019 και είχε ως στόχο να δώσει αυτοπεποίθηση σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτως σωματότυπου. Αυτήν τη φιλοσοφία συνεχίζει να ακολουθεί και να υποστηρίζει έναν χρόνο μετά. Το ιδιαίτερο στη φετινή παρουσίαση είναι η συμμετοχή διάφορων διάσημων όπως τραγουδιστές, μοντέλα και ηθοποιοί. Rosalia, Bella Hadid και Demi Moore είναι μόνο μερικά ονόματα που θα δούμε. Περιμένουμε με αγωνία λοιπόν εκείνη την ημέρα!
Reebok X Maison Margiela
Μία πολυαναμενόμενη συνεργασία ήρθε να χαρίσει στους λάτρεις της μόδας και του casual look μία φανταστική δημιουργία. Το αθλητικό brand Reebok ένωσε τις δυνάμεις του με το διάσημο fashion house Maison Margiela και το αποτέλεσμα είναι το συλλεκτικό ζευγάρι αθλητικών παπουτσιών, Tabi Instapump Fury. Η παρουσίασή του στο κοινό για πρώτη φορά έγινε τον περασμένο Ιανουάριο στο Παρίσι κατά τη διάρκεια του show υψηλής ραπτικής του οίκου, ενώ η κυκλοφορία των επόμενων μοντέλων είναι προγραμματισμένη για το νέο έτος. Ο John Galliano ήθελε να συνδυάσει την αισθητική του Instapump Fury της Reebok και του φανταστικού «δίχαλου» υποδήματος του Maison Margiela. Το νέο αυτό σχέδιο θα κυκλοφορήσει τόσο με τακούνι όσο και σε flat. Από τις 23 Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμο στο Reebok.com και στο Maison Margiela.com.
Jimmy Choo X Timberland
Άλλη μία συνεργασία, η οποία έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των ειδικών και των fashion lovers, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά την ανάγκη που έχει ο χώρος της μόδας για επαναπροσδιορισμό και ανανέωση. Η συλλεκτική συλλογή Jimmy Choo X Timberland χαρίζει στα διαχρονικά Timberland υποδήματα την λάμψη και τη glam αισθητική του οίκου υποδημάτων Jimmy Choo. Η καμπάνια πραγματοποιήθηκε σε μία έρημο στην California με το μοντέλο Evan Mock και την επιχειρηματία Kristen Noel Crawley. Ιδανικό κομμάτι για όλα τα fashion girls που επιθυμούν να πάνε το στιλ τους ένα βήμα παρακάτω. Η συλλογή είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα αποκλειστικά στα καταστήματα Kalogirou και στο διαδίκτυο.
Balenciaga
Η νέα συλλογή του αγαπημένου fashion house, Balenciaga, έχει ως στόχο να στηρίξει την έρευνα κατά του καρκίνου του μαστού. Ο οίκος αποφάσισε να κυκλοφορήσει μία ειδική κολεξιόν με τίτλο «We Are Pink» μαζί μ’ αυτήν για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021. Θα περιλαμβάνει μία σειρά από unisex κοσμήματα και ρούχα, τα οποία θα φέρουν επάνω τους το pink ribbon, το γνωστό σε όλους σύμβολο κατά του καρκίνου του μαστού μαζί με το logo του brand. To 10% των εσόδων θα δοθούν στο ερευνητικό πρόγραμμα του Institut Curie, το οποίο έχει στρέψει ολόκληρη την προσοχή των ερευνών του στην εύρεση μιας απλής μεθόδου αντιμετώπισης όσο το δυνατόν πιο γρήγορα των υποτροπών αυτής της ασθένειας.
Stuart Weitzman X Serena Williams
H Αμερικανίδα παγκόσμια πρωταθλήτρια του τένις είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του γνωστού οίκου υποδημάτων, Stuart Weitzman, για τη φθινοπωρινή κολεξιόν. Ήδη από τον Μάιο είχε ανακοινωθεί ότι η Williams αναλαμβάνει τα ηνία της διεθνούς εκπροσώπησής του. Μετά τη φωτογράφισή της για την καλοκαιρινή καμπάνια επιστρέφει δυναμικά και για τη φθινοπωρινή σεζόν. Η φωτογράφιση έγινε από τον Ethan James Green και το αποτέλεσμα ήταν ασπρόμαυρες εικόνες με την Serena Williams να φοράει διάφορα σχέδια της νέας collection. Τα υποδήματα είναι διαθέσιμα στο online shop του Stuart Weitzman.