fbpixel

Search icon
Search
Η νέα μπουτίκ Tiffany’s στο Λονδίνο προσφέρει ακόμα και χάρτινα ποτήρια
DESIGN NEWS

Η νέα μπουτίκ Tiffany’s στο Λονδίνο προσφέρει ακόμα και χάρτινα ποτήρια

Άνοιξε πριν λίγους μήνες στο Covent Garden κι έχει ήδη κερδίσει τις καρδιές μας


Είναι από τα πιο σπουδαία brands κοσμημάτων στον κόσμο, ενώ κάθε δημιουργία του δίνει λάμψη στα μάτια των γυναικών, που ονειρεύονται να την αποκτήσουν. Κοιτάζοντας κανείς τις εντυπωσιακές βιτρίνες των Tiffany & Co, εικόνες εκλεπτυσμένης κομψότητας σχηματίζονται αυτόματα στο νου και προκαλούν ρίγη συγκίνησης στους φανατικούς της διαχρονικής φινέτσας. Σίγουρα, μια από αυτές τις εικόνες είναι της ασύγκριτης Audrey Hepburn, να σιγοπίνει έναν ζεστό καπουτσίνο και να απολαμβάνει ένα αφράτο κρουασάν στην εμβληματική ταινία Πρωινό στα Tiffany’s του 1961, μπροστά από την iconic βιτρίνα της μπουτίκ στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης. Μάλιστα, πέρυσι άνοιξε εκεί το πανέμορφο Blue Box Café, κάνοντας πραγματικότητα το σενάριο του αξέχαστου φιλμ!

Αυτή τη φορά λοιπόν, μια νέα άφιξη στο Convent Graden του Λονδίνου έρχεται να αναπροσδιορίσει όσα ξέραμε μέχρι σήμερα για το πρόσωπο του διάσημου brand, φέρνοντας αέρα ανανέωσης και μια απολαυστική, νέα προσέγγιση στους όρους "πολυτέλεια" και "κομψότητα". Είναι σίγουρα πολύ διαφορετικό από τα υπόλοιπα καταστήματα του οίκου σε όλον τον κόσμο –μόνο στη βρετανική πρωτεύουσα υπάρχουν 12- ενώ δίνει σε κάθε στιγμή της daily life μια luxurious δόση που θα λατρέψετε!

tiffanys-covent-garden-3.jpg
tiffanys-covent-garden-7.jpg

Ο λόγος; Η συλλογή που ανακαλύπτει κανείς εδώ είναι προσβάσιμη σ’ ένα ευρύτερο κοινό κι έρχεται να καλύψει κάθε πτυχή της καθημερινότητας. Δεν είναι προορισμός μόνο για όσους θέλουν να βρουν το ιδανικό μονόπετρο για την αγαπημένη τους ή για όσες θέλουν να εμπλουτίσουν την κοσμηματοθήκη τους με ένα λαμπερό και ακριβό βραχιόλι, αλλά και για όσους επιθυμούν να φέρουν λίγο από το glamour και τον extravagant χαρακτήρα της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ στην καθημερινότητά τους, σε πτυχές που δε συνδέονται απαραίτητα με το κόσμημα.

Ειδικότερα, εδώ θα ανακαλύψετε κουβέρτες από κασμίρ, μπολ για τα κατοικίδια, λούτρινα αρκουδάκια, χάρτινα ποτήρια, στιλό, γλάστρες κι άλλα αντικείμενα για το σπίτι –ακόμα και καλαμάκια! Hightlight του νέου spot είναι ο αυτόματος πωλητής που βρίσκεται στο εσωτερικό του, ο πρώτος που έχει κυκλοφορήσει ποτέ με την υπογραφή του brand, που –όπως ήταν αναμενόμενο- αποτελεί τον απόλυτο πρωταγωνιστή αμέτρητων Instagram λήψεων. Είναι γεμάτος με αρώματα Tiffany & Co Eau de parfum και είναι σίγουρο, ότι θα γίνει ένα από τα πιο αγαπημένα αξιοθέατα κάθε style & beauty lover από όλον τον κόσμο!

tiffanys-covent-garden-5.jpg
tiffanys-covent-garden-6.jpg

Φαίνεται, ότι από τη στιγμή που ανέλαβε ως chief artistic director της Tiffany & Co το 2017 ο Reed Krakoff -ο οποίος μετρά μια πολύχρονη καριέρα στη μόδα, με θέσεις σε διάσημους οίκους, όπως Ralph Lauren, Tommy Hilfiger και Coach- έβαλε ως στόχο να αναδιαμορφώσει την εικόνα της και να την προσαρμόσει στη νέα εποχή, κάνοντάς την παράλληλα και πιο ελκυστική και προσιτή στο νεανικό  κοινό. Κάτι που αποδεικνύεται και με το συγκεκριμένο concept store, το οποίο δεν περιορίζεται στα πολυτελή και luxurious κοσμήματα, αλλά θέλει να προωθήσει έναν πιο popular χαρακτήρα, αποβάλλοντας –ως ένα σημείο και όσο είναι αυτό δυνατό- το ακραία ελιτίστικο προφίλ.

tiffanys-covent-garden-1.jpg