Πριν από 9 χρόνια, η Chiara έδωσε 10 δολάρια για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας, που έμελλε γίνει ένα από τα διασημότερα fashion blogs παγκοσμίως, το The Blonde Salad. Έτσι, με τη βοήθεια του τότε συντρόφου της Riccardo Pozzoli ξεκίνησε να ποστάρει δικές της φωτογραφίες. Εκείνο που ξεκίνησε το 2009 ως ένας απλός ιστότοπος μόδας, κατέληξε σε μια επιχείρηση εκατομμυρίων, καθώς και σε case study του Harvard Business School!
Το 2018, η 31 ετών πια πασίγνωστη Ιταλίδα influencer, την οποία υπεραλατρέυουν οι συμπατριώτες της, καθώς και τον σύζυγό της και διάσημο raper Fedez, μας δείχει για ακόμη μία φορά και την επειχηρηματική της ικανότητα, ανοίγοντας το τέταρτο κατάστημα –δεύτερο στην Ευρώπη- ρούχων και αξεσουάρ που θα φιλοξενούν όλα τα κομμάτια της προσωπικής της συλλόγης, Chiara Ferragni Collection. Εκτός αυτού, η Chiara είναι πια και η CEO της εταιρείας της, TBS group, που απασχολεί μόλις 18 εργαζομένους και θεωρείται μία από τις πιο πρωτοπόρες επιχειρήσεις της Ευρώπης.
Η ίδια, μετράει περίπου στους 15 εκατομύρια followers στο instagram, με το ποσό συνεχώς να αυξάνεται. Αναμφισβήτητα, είναι το κορίτσι φαινόμενο, αφού μέσα σε λίγα χρόνια έχει καταφέρει φωτογράφους, σχεδιαστές, στιλίστες και περιδοδικά να υποκλίνονται το «ταλέντο» της. Άλλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι είναι η πρώτη fashion blogger που έχει φωτογραφιηθεί για εξώφυλλο της Vogue, συγκεκριμένα της ισπανικής. Ενώ τα instagram posts της συγκαταλέγονται ανάμεσα στα πιο ακριβοπληρωμένα στα social media -κάτι απόλυτα λογικό αν σκεφτούμε ότι αποτελεί πλέον μια style celebrity.
Για το πρώτο της κατάστημα επέλεξε φυσικά τη γενέτειρα της το Μιλάνο, για το δεύτερο τη Shanghai, Νέα Υόρκη της Aσίας για πολλούς, το τρίτο άνοιξε το Chengdu της Κίνας και τώρα επιλέγει μία ακόμη ευρωπαική μητρόπολη της μόδας το Παρίσι. Η μπουτίκ βρίσκεται στην χαρακτηριστική παριζιάνικη γειτονιά Marais, η οποία είναι γεμάτη με μικρά, cute καφέ και τα όμορφα μαγαζάκια. Όποιος επισκεφτεί τη γαλλική πρωτεύουσα δεν υπάρχει περίπτωση να μην περάσει από εκεί. Οπότε, από κάθε άποψη, αποτελεί μία έξυπνη επιλογή από το διεθνές style icon.
Το κατάστημα έχει ως κύριο χρώμα στους τοίχους το χαρακτηριστικό για το brand, γαλάζιο χρώμα, με vintage καφέ και χρυσές λεπτομέρειες στα έπιπλα, που σίγουρα αποτελούν μια πολύ ενδιαφέρουσα νότα στο ντεκόρ και ταιριάζουν με την ιδιοσυγκρασία της designer. To σχέδιο και η διακόσμηση θυμίζουν αυτά στην μπουτίκ του Μιλάνου, αφού το signature glitter κυριαρχεί παντού και το concept παραπέμπει στα airport outfits, στα οποία η Chiara θεωρείται αυθεντία. Με τόσα ταξίδια άλλωστε που κάνει σε διάφορα μέρη της γης, είναι απόλυτα λογικό!
Η Chiara Ferragni Collection, κυκλόφορησε για πρώτη φορά το 2013, ως brand για sneakers. Μέσα σε 5 χρόνια η ανάπτυξη του είναι ραγδαία καθώς, εκτός απο τα τέσσερα flagship stores, οι φανατικοί θαυμαστές της μπορούν να τα βρουν σε 300 σημεία πώλησης παγκοσμίως. Από πέρυσι μάλιστα, πολλά και διάσημα εμπορικά ανα τον κόσμο, όπως το Saks Fifth στη Νέα Υόρκη, η Luisa Via Roma στη Φλωρεντία, το Level Shoes στο Ντουμπάι, το It στο Χονκ Κονκ και πολλά άλλα φιλοξενού υπέροχα pop-up stores του brand της, δίνοντας την ευκαιρία σε ακόμα περισσότερες fashionistas την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα item της συλλογής -ή και περισσότερα! The best is yet to come!