Ώριμη, γλυκιά γεύση, που έχει «γεννηθεί» μέσα στα πιο εκλεπτυσμένα αποστακτήρια. Με αυθεντική γαλλική ρίζα και διαχρονικό elegance, έχει ανακηρυχθεί ως ο «βασιλιάς των ποτών», αποσπώντας σημαντικές διακρίσεις. Το πολυτελές cognac brand, Hennessy, ιδρύει μια μόνιμη boutique στο Harrods με στόχο να παρουσιάσει, αλλά και να βγάλει σε αγοραπωλησία limited ετικέτες της συλλογής "Editions Rares" στους θερμούς λάτρεις του exclusive drink.
Μια σύγχρονη μορφή του φημισμένου drink έρχεται να προστεθεί στην αισθητηριακή εμπειρία, χαρίζοντας τη μοναδική ευκαιρία της απόλαυσης σε όσους το ακολουθούν πιστά όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στους καινούργιους δοκιμαστές του. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι μερικά από τα expensive eaux-de-vie χρονολογούνται από τις αρχές του 19ου αιώνα. Η διαδικασία παραγωγής τους περιλαμβάνει πολύ σημαντικά στάδια, με κυριότερα τον περιορισμό τους με σκοπό να ωριμάσουν. Τα πιο εξεζητημένα και αρωματικά χαρμάνια συντελούν στη δημιουργία μιας high quality σύνθεσης, με απαραίτητη προϋπόθεση τη σωστή οργάνωση και τον υπολογισμό της κατάλληλης χρονικής στιγμής για τη συγκεκριμένη διαδικασία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hennessy, Laurent Boillot, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε το άνοιγμα μιας μόνιμης boutique Hennessy στο Harrods του Λονδίνου. Ανυπομονούμε να προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες και να δημιουργήσουμε το Paradis στο Λονδίνο μέσα στο πιο εμβληματικό πολυκατάστημα του κόσμου, ανοίγοντας αυτόν τον ξεχωριστό προορισμό».
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ετικέτα "Hennessy Paradis" το εξαιρετικό κονιάκ που πήρε το όνομά του ως αναφορά στο κελάρι του ιδρυτή της Hennessy, το οποίο βρίσκεται στις όχθες του ποταμού Charente στο Κονιάκ της δυτικής Γαλλίας, όπου φυλάσσονται τα 100 καλύτερα, σπανιότερα και παλαιότερα αποστάγματα που έχουν ωριμάσει έως και 130 χρόνια. Το "Hennessy Paradis" έχει ταυτιστεί με το σήμα - κατατεθέν του french label, διακρίνεται για την all time classic κομψότητά του και παρουσιάζεται όμορφα σε καράφα από τον Ιταλό designer, Ferruccio Laviani. Το άρτιο αυτό ποτό δημιουργήθηκε αρχικά το 1979 από τον master blender, Maurice Fillioux, με κεντρική πηγή έμπνευσης το έντονο πάθος του ίδιου για τη μουσική και τις κλασικές συνθέσεις.
Το Dame Jeanne, το, πολυτελές μπουκάλι, σε σχήμα μπαλονιού ξεχωρίζει, επίσης, για την ιδιαίτερη διαμόρφωσή του, καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν επίχρυσα φτερά. Η κύρια έμπνευσή του προκύπτει από την αδυναμία της καλλιτέχνιδας, Nelly Saunier, μιας από τους κεντρικούς του creators, στα πουλιά.
Κάθε καράφα αποτελεί και μια περίτεχνη δημιουργία. Είναι ένα έργο υψηλής αισθητικής που αποτελεί την κατάλληλη επιλογή για το πιο chic δώρο. Χαρακτηριστικό δείγμα της αριστοκρατικής του αισθητικής ταυτότητας είναι μια σπάνια collection από δερμάτινες ετικέτες, σχεδιασμένες με τρόπο να κοσμούν τον λαιμό κάθε φιάλης και είναι διαθέσιμες σε μια ευρεία γκάμα από χρώματα και patterns.