fbpixel

Search icon
Search
Η νέα καμπάνια της Intimissimi μέσα από τον φακό του Μario Testino
FASHION NEWS

Η νέα καμπάνια της Intimissimi μέσα από τον φακό του Μario Testino

Τέσσερις δυναμικές γυναίκες από διαφορετικούς χώρους δίνουν ζωή στο όραμα του brand


Το ιταλικό lingerie brand Intimissimi σε συνεργασία με τον διάσημο φωτογράφο μόδας, Mario Testino, δημιούργησε μία ιδιαίτερη καμπάνια που εστιάζει σε 4 δυναμικές καταξιωμένες γυναίκες από πολύ διαφορετικούς χώρους: το μοντέλο Irina Shayk, την τενίστρια Ana Ivanovic, τη συγγραφέα-επιχειρηματία Ella Mills και την ηθοποιό Dakota Johnson.

Λίγα περισσότερα για τις πρωταγωνίστριες

Irina Shayk
irina.jpg

Γεννήθηκε στη Ρωσία στις 6 Ιανουαρίου του 1986. Ο κόσμος του μόντελινγκ την κέρδισε από πολύ μικρή ηλικία, μόλις 18 ετών κέρδισε στον διαγωνισμό ομορφιάς "Miss Chelyabinsk 2004". Αμέσως μετά μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου η καριέρα της απογειώθηκε. Από το 2007 είναι η επίσημη μούσα της εταιρίας εσωρούχων Intimissimi, έχει περπατήσει σε μερικές από τις πιο διάσημες πασαρέλες, όπως της Victoria's Secret, φωτογραφίζεται για πλήθος περιοδικών, όπως τα Esquire, Harper's Bazaar, Marie Claire, GQ και Glamour ενώ πρωταγωνιστεί σε πολλές διαφημιστικές καμπάνιες, όπως της Guess.


Ana Ivanovic anna.jpg

Γεννήθηκε στο Βελιγράδι στις 6 Νοεμβρίου του 1987. Ξεκίνησε το τέννις σε ηλικία 5 ετών, είναι τενίστρια και το 2005 κέρδισε τον πρώτο επαγγελματικό τίτλο της καριέρας της στο απλό, στην Καμπέρα. Η κορύφωση της καριέρας της ήρθε το 2008, όταν έγινε η πρώτη αθλήτρια της Σερβίας που ανέβηκε στο νούμερο ένα της διεθνούς κατάταξης.

Ella Mills

ella.jpg

Γνωστή στο διαδίκτυο ως «Deliciously Ella», λειτουργεί στο Λονδίνο δύο καταστήματα με προϊόντα delicatesen, διαθέτει σνακ με την επωνυμία της στα Starbucks και έχει γράψει δύο βιβλία μαγειρικής, ενώ πλέον γράφει και τρίτο βιβλίο. Η ιστορία της ξεκινά το 2011, όταν και διαγνώστηκε με το Σύνδρομο Ορθοστατικής Ταχυκαρδίας. Δεν άφησε να την καταβάλει, το πάλεψε, μελέτησε και διάβασε τα πάντα περί διατροφής. Πλέον ως διάσημη food bloger μοιράζεται μυστικά και συνταγές για υγιεινές, νόστιμες διατροφικές επιλογές. Το προσωπικό της blog ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια επισκέψεις ενώ στο Instagram έχει σχεδόν 1 εκατομμύριο followers.

Dakota Johnson dakota.jpg

Γεννήθηκε στις 4 Οκτωβρίου του 1989 στο Όστιν του Τέξας. Με γονείς τους ηθοποιούς Don Johnson και Melanie Griffith και πατριό τον Antonio Banderas, μεγάλωσε σε ένα καλλιτεχνικό περιβάλλον που την οδήγησε στον χώρο της υποκριτικής. Η καριέρα της απογειώθηκε μετά την ερμηνεία της στην ταινία Fifty Shades of Grey, όπου εντυπωσίασε με την ευάλωτη και δυναμική ερμηνεία της. Έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετά πετυχημένα φιλμ, όπως τα The Social Network, 21 Jump Street και Black Mass. Είναι, επίσης, μοντέλο και υπήρξε το πρόσωπο της καμπάνιας για τα jean της Mango το 2009 ενώ έχει φωτογραφηθεί για τα εξώφυλλα γνωστών περιοδικών.

Αυτές οι τέσσερις γυναίκες μας πάνε πέρα από τη σεξουαλικότητα και την επιθυμία που συνήθως συνδέεται με τη διαφήμιση εσωρούχων. Η συγκεκριμένη καμπάνια επικεντρώνεται στη δύναμη, τη φιλοδοξία, την ακεραιότητα των πρωταγωνιστριών, στην αληθινή καθημερινότητά τους. Σε αξίες που συμπυκνώνει με ιδανικό τρόπο το νέο διαφημιστικό πνεύμα της Intimissimi, γιορτάζοντας τη γυναίκα #insideandout. Tο νέο hashtag #insideandout ήταν ιδέα του Testino και της ομάδας του MARIOTESTINO+.

Η καμπάνια συλλαμβάνει τις μοναδικές προσωπικότητες των 4 εμπνευσμένων γυναικών για να παρουσιάσει την exclusive bra collection της Intimissimi. H συλλογή γιορτάζει τη θηλυκότητα μέσα από διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της.Η Intimissimi πιστεύει ότι το στυλ που υιοθετεί μία γυναίκα αντανακλά τη μοναδική προσωπικότητα και τον τρόπο ζωής της. Η συγκεκριμένη καμπάνια εκφράζει αυτή την αλήθεια με μία φρέσκια, διαφορετική προσέγγιση, χωρίς να δείχνει καθόλου τις πρωταγωνίστριες να φοράνε εσώρουχα. Το ζητούμενο είναι να κάνει κανείς  focus στους προσωπικούς θριάμβους και τα επιτεύγματά τους κάθε γυναίκας χωρίς να μένει στην εικόνα της.

 H  συλλογή γιορτάζει τη θηλυκότητα μέσα από διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της.

"To casting είναι υπέροχο αλλά μου άρεσε εξίσου η πρόκληση να επικοινωνήσεις μία underwear campaign μέσα από γυναίκες που είναι εντελώς ντυμένες. Ήθελα να συλλάβω το πώς δείχνουν αλλά και νιώθουν αυτές οι γυναίκες για τα εσώρουχα που φοράνε κάτω από τα ρούχα τους”, Mario Testino