fbpixel

Search icon
Search
Η μόδα στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα ενάντια στη βία και την οπλοφορία
FASHION NEWS

Η μόδα στέλνει ένα ηχηρό μήνυμα ενάντια στη βία και την οπλοφορία

Μέσα από τη νέα limited edition σειρά του οίκου Proenza Schouler


Οι τρομοκρατικές επιθέσεις αυξάνονται συνεχώς και η βία πλέον έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας πολλών κρατών. Σχολιάζοντας τα κακώς κείμενα κάθε εποχής, η μόδα προσπαθεί συνεχώς να βρίσκει έναν τρόπο διαμαρτυρίας. Αυτή τη φορά δημιουργικό δίδυμο Jack McCollough και Lazaro Hernandez που βρίσκεται πίσω από το διάσημο οίκο Proenza Schouler, έκαναν την πρώτη τους απόπειρα να στραφούν ενάντια στην οπλοφορία, με έναν τρόπο απόλυτα αγαστό με τη φιλοσοφία τους.   

Το αμερικανικό brand ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός T-shirt και μιας μπλούζας που φέρουν ένα λογότυπο με πολιτικό υπόβαθρο. Σκοπός αυτής της κίνησης ήταν η ευαισθητοποίηση του κοινού και η πρόληψη από την βία που προκύπτει από τη χρήση των όπλων. 

proenze-schouler-everytown-2.jpg

Η σειρά περιλαμβάνει 2 σχέδια: ένα μαύρο κοντομάνικο μπλουζάκι και ένα λευκό με μακριά μανίκια. Και οι δύο versions έχουν μπροστά ένα τύπωμα με μία εικόνα όπλου, μέσα σε κόκκινο απαγορευτικό σήμα. Πέρα από το κοινωνικό μήνυμα που θέλει να περάσει, ο οίκος σκοπεύει να δωρίσει ολόκληρο το χρηματικό ποσό που θα συγκεντρώσει από τα έσοδα των πωλήσεων στον οργανισμό “Everytown”. Πρόκειται για ένα κίνημα στην Αμερική που έχει ως στόχο την ομαδική εξάλειψη της βίας και τη δημιουργία ασφαλών κοινοτήτων στις πόλεις.

«Ως αμερικανική εταιρεία, πιστεύουμε ότι κάθε άνθρωπος, νέος και μεγάλος, έχει το δικαίωμα να αισθάνεται ασφαλής ανά πάσα στιγμή. Έχουν χαθεί πάρα πολλές ζωές λόγω της οπλοφορίας στις ΗΠΑ. Επιλέξαμε να μιλήσουμε και να εμπνευστούμε από την αποστολή της Everytown, ώστε να κινητοποιηθούμε για μία πολιτική αλλαγή σε όλες τις κοινότητες. Με αυτό το σκοπό  χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα μας, για να υποστηρίξουμε τις αρχές στις οποίες πιστεύουμε»,  εκπρόσωποι της Proenza Schouler

Μπορείτε να προμηθευτείτε τα προϊόντα της καμπάνιας online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, με τιμή που αγγίζει τα 90$, τα οποία θα μεταφερθούν αυτόματα στην οργάνωση της Everytown.