Λίγο πριν από το Πάσχα ο κόσμος της μόδας παρουσιάζει συλλογές και καμπάνιες που εντυπωσιάζουν κάθε fashion lover. Η Maria Grazia Chiuri επαναπροσδιορίζει το κλασικό blue jeans, ο οίκος Karl Lagerfeld συνεργάζεται για ακόμα μια φορά με το μοντέλο Amber Valleta με στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, ενώ η νέα καμπάνια της Tiffany & Co. είναι μια ωδή στο προσωπικό στιλ.
Dior, 8 jeans line
Το διαχρονικό και ευπροσάρμοστο σύμβολο του blue jean επαναπροσδιορίζεται από τη Maria Grazia Chiuri σε μια σειρά από denim pants, υποσχόμενη μια εμφάνιση, η οποία θα συνδυάζει με άριστο τρόπο την κομψή αισθητική με την «χαλαρότητα» αλλά και τη μοντέρνα πινελιά. Έχοντας τον τίτλο Dior 8, ως φόρο τιμής στον αριθμό τύχης και αποτελούμενη αρχικά από οκτώ ακαταμάχητες παραλλαγές, μια ένατη αναφορά συμπληρώνει τώρα τη συλλογή, ταιριάζοντας σε κάθε σωματότυπο. Κατασκευασμένες από ακατέργαστο denim, αυτές οι εξαιρετικές δημιουργίες έρχονται σε bootcut, flared, wide-leg, boyfriend ή cargo στιλ - καθώς και σε ένα straight leg design που σχεδιάστηκε για τη Spring/Summer 2023 Dior collection.
Κάθε ένα σχέδιο διαθέτει ετικέτα στο πίσω μέρος με την υπογραφή "Christian Dior", που ενισχύεται από δύο οριζόντιες λωρίδες και τον αριθμό του μοντέλου - από D01 έως D09 - ένας φόρος τιμής στην τέχνη της λεπτομέρειας που είναι και το σήμα-κατατεθέν του οίκου.
Karl Lagerfeld, Amber Valleta
Από το 2021, o διάσημο οίκος Karl Lagerfeld συνεργάζεται με το supermodel, ακτιβίστρια και στενή φίλη του αείμνηστου σχεδιαστή, Amber Valletta, ως Πρέσβειρα Βιωσιμότητας. Με γνώμονα την κοινή δέσμευση και το πάθος για περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, αυτό το ταξίδι συνεργασίας εξερευνά εφευρετικές και καινοτόμες διαδικασίες που αμφισβητούν τη συμβατική σκέψη. Από την ιδέα της συλλογής μέχρι το σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διανομή, η πολύτιμη τεχνογνωσία της Amber συμβάλλει στην καθοδήγηση της ομάδας Karl Lagerfeld στη δημιουργία ολιστικών, πιο βιώσιμων συλλογών για ένα καλύτερο μέλλον.
Με επίκεντρο τη δύναμη της συνεργασίας, η Amber προσπαθεί να φέρει κοντά διαφορετικούς ανθρώπους και προοπτικές για να προωθήσει τη θετική αλλαγή στον τομέα της εξειδίκευσής της.
«Ο κλάδος της μόδας είναι ένας από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους κλάδους στον πλανήτη και έχει την ευκαιρία να αλλάξει πραγματικά τα δεδομένα στην επίλυση της [κλιματικής] κρίσης", λέει, προσθέτοντας ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος. «Η μόδα θα μπορούσε να πρωτοστατήσει με τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της - αν δράσουμε τώρα».
Ενώνοντας τις δυνάμεις της με το fashion house, η Amber είναι σε θέση να μοιραστεί τις γνώσεις της, καθοδηγώντας παράλληλα την εταιρεία στο συνεχές ταξίδι της. "Είναι συναρπαστικό και εμπνευσμένο να συνεργάζομαι με τον Karl Lagerfeld και να τους βοηθάω να δημιουργήσουν την επόμενη επανάληψη της εταιρείας. Μπορώ να τους παρακολουθώ να κάνουν μια στροφή προς έναν νέο τρόπο σκέψης".
Γιορτάζοντας τη «χαλαρή φινέτσα», ο οίκος και η Amber παρουσιάζουν την τρίτη collection που δημιούργησαν μαζί με τον με πιο βιώσιμο τρόπο. «Μου αρέσει που μπορώ να συνεχίσω την κληρονομιά του Karl - κομψή, τολμηρή και καινοτόμα» λέει η Amber. «Το brand δεν είναι μόνο δροσερό, αλλά και προσιτό, γεγονός που με εμπνέει». Σε όλα τα ready to wear items και αξεσουάρ, η συλλογή διαθέτει αιώνια βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας που συνδυάζονται με ένα σύγχρονο, καινοτόμο πνεύμα. Όλα τα στιλ είναι κατασκευασμένα με ανακυκλωμένα και οργανικά υλικά που έχουν επιλεγεί, σχεδιαστεί, προμηθεύεται και παραχθεί με στόχο τη μείωση των επιπτώσεών τους στο περιβάλλον. Πρόκειται για αβίαστα κομψά είδη που μπορούν να φορεθούν από σεζόν σε σεζόν.
Tiffany & Co, "This Is Tiffany"
Η Tiffany & Co. γιορτάζει την Tiffany T και HardWear συλλογή της με μια καμπάνια που ονομάζεται "This Is Tiffany". Στη νέα αυτή καμπάνια εμφανίζονται οι ambassadors του οίκου, Jimin από τους BTS, η Zoë Kravitz και η Gal Gadot. Ο K-pop star φοράει ένα άσπρο και ένα μαύρο κοστούμι, συνδυασμένο με αλυσίδες από τη HardWear και δαχτυλίδια και βραχιόλια από τη σειρά Tiffany T. Η Zoë Kravitz, πιο σικάτη από ποτέ, έχει επιλέξει μεταλλικές αλυσίδες της HardWear και η Gal Gadot με τη σειρά Tiffany T.
Αληθινή, εκφραστική και πραγματική, η καμπάνια "This is Tiffany" τονίζει τη σημασία του να είσαι ο εαυτός σου και ότι τα κοσμήματα αντανακλούν το προσωπικό στιλ, τη χαρά και την αισιοδοξία. Η Kravitz, ο Jimin και η Gadot παρουσιάζουν καθένας τους την προσωπική τους πινελιά για το πως φορούν και ερμηνεύουν τα κομμάτια και από τις δύο συλλογές.
«Η καμπάνια μας "This Is Tiffany" είναι ένας αυθεντικός φόρος τιμής στο ατομικό στιλ. Μπορεί να κατασκευάζουμε εμείς τα κοσμήματα, αλλά είναι οι πρεσβευτές του οίκου, όπως η Zoë, ο Jimin των BTS και η Gal, που δίνουν νόημα στις συλλογές και κάνουν τα κομμάτια μας δικά τους». -δήλωσε ο Alexandre Arnault, εκτελεστικός αντιπρόεδρος, Product & Communication, Tiffany & Co. σε δελτίο τύπου.
Αντλώντας έμπνευση από δύο από τις βασικές συλλογές του οίκου, Tiffany T και Tiffany HardWear, κάθε μία από τις οποίες κυμαίνεται από διακριτική έως ανατρεπτική - παρόμοια με το ταλέντο - κάθε κομμάτι από τις συλλογές ενώνεται μέσα από τα νήματα της κομψότητας και της εκλέπτυνσης. Η συλλογή Tiffany T είναι πιο ισχυρή για τα απλά χαρακτηριστικά της, αλλά το άμεσα αναγνωρίσιμο λογότυπό της. Κάθε κομμάτι αποτίει φόρο τιμής στο όνομα Tiffany, ενώ παράλληλα επανερμηνεύει την έννοια του μοντερνισμού και της δύναμης, ενώ η συλλογή HardWear κάνει το ντεμπούτο της με ένα νέο ρολόι παράλληλα με την πλέον εμβληματική, αρχιτεκτονική συλλογή.
Το νέο ρολόι HardWear διαθέτει μια θήκη σε σχήμα μαξιλαριού με ένα γυαλί Sapphire με πτυχές στην κορυφή που μοιάζει με ένα διαμάντι σε πλήρη κοπή. Ένας προσαρμοσμένος μηχανισμός κλειδώματος ασφαλίζει απευθείας το βραχιόλι με διαμαντένια στοιχεία - ένα νεύμα στην κληρονομιά της Tiffany & Co.
ZARA, Zara Origins
Μετά από τη φθινοπωρινή, τη χειμερινή και την ανοιξιάτικη κολεξιόν, η Zara Origins φτάνει με ένα νέο drop που κοιτάει το καλοκαίρι με ελαφριά ενδύματα και νέες προτάσεις, πάντα πιστές στη δημιουργία μινιμάλ και διαχρονικών προτάσεων. Αυτό είναι το τελευταίο drop βασισμένο στις «Τέσσερις Εποχές» του Vivaldi που παρουσιάστηκε το προηγούμενο φθινόπωρο και το οποίο θέλει να δημιουργήσει διαχρονικά κομμάτια για όλους τους μήνες του χρόνου.
Στη νέα capsule που συμπεριλαμβάνονται πάνω από 70 κομμάτια υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία σχεδίων, από λινά πουκάμισα έως βαμβακερά τζάκετ ή βερμούδες tie-dye. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις του νέου drop είναι η γκαρνταρόμπα από 100% μετάξι, η οποία περιλαμβάνει πουκάμισα, μια βερμούδα και ένα bomber. Η χρωματική γκάμα περνάει από τα βασικά χρώματα, όπως το μαύρο, το μπλε μαρέν, το χρώμα tobacco, της άμμου και το εκρού, έως τη νέες πράσινες παλέτες. Στο νέο DROP το 4 η βιωσιμότητα αποκτά σημαντικό πρωταγωνιστικό ρόλο καθώς το μεγαλύτερο μέρος των ενδυμάτων αποτελείται από πιο βιώσιμες πρώτες ύλες.
Όσον αφορά την καμπάνια, ηθοποιοί μοντέλα και ντόπιοι πρωταγωνιστούν στο A summer cut, το βίντεο της καμπάνιας από το DROP 4 της Origins, σκηνοθεσία της BYNT και φωτογραφία του Jorge Pérez Ortiz. Στην ταινία μικρού μήκους βλέπουμε ένα νεαρό παιδί που επισκέπτεται ένα κουρείο μιας low-key γειτονιάς του Μαϊάμι και πέφτει σε βαθύ ύπνο ενώ τον κουρεύουν. Στο όνειρό του, βλέπουμε επαύλεις και πλοία που μας μεταφέρουν, μέσω του πρωταγωνιστή, στην πιο luxe περιοχή του Μαϊάμι.