fbpixel

Search icon
Search
Η Chiara Ferragni ποζάρει μαζί με τις γυναίκες της ζωής της για χάρη της Tod's
FASHION NEWS

Η Chiara Ferragni ποζάρει μαζί με τις γυναίκες της ζωής της για χάρη της Tod's

Κι όλα όσα ξεχώρισαν στον κόσμο της μόδας


Το καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών και όλοι οι διάσημοι οίκοι και σχεδιαστές παρουσιάζουν νέες καμπάνιες, συλλογές αλλά και συνεργασίες που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. «Μεγάλα» ονόματα της βιομηχανίας της μόδας αλλά και του καλλιτεχνικού χώρου έχουν λάβει μέρος σ΄αυτά τα εγχειρήματα των fashion brands, κάνοντας ακόμα πιο ενδιαφέρουσες τις new campaigns. Εμείς έχουμε συλλέξει τα πιο fresh news που ξεχωρίσαμε και σας τα παρουσιάζουμε. 

Ανακαλύψτε τα!

Tod's Generation 

1-4.jpg

Ο διάσημος οίκος Tod's αποφάσισε να συνεργαστεί μ' ένα από τα πιο δημοφιλή πρόσωπα στον επιχειρηματικό χώρο αλλά και σ' αυτόν της μόδας, την Ιταλίδα Chiara Ferragni, σ' ένα έργο που στοχεύει στον εορτασμό των ηθικών και αισθητικών αξιών που αγαπούν και οι δύο: την αίσθηση της οικογένειας και της ενσυναίσθησης. Στα πλαίσια της καμπάνιας η Chiaraκαι φωτογραφίζεται με την οικογένειά της, τη μητέρα της Marina και τις αδερφές της Valentina και Francesca, ενσωματώνοντας τέλεια τις θεμελιώδεις αξίες του ιταλικού τρόπου ζωής για τις νέες γενιές.

Μέσα από μια ιστορία που καταγράφει ιδιωτικές στιγμές, δραστηριότητες και συναντήσεις στην καθημερινή ζωή δύο γενιών γυναικών, το Tod’s Generations εκφράζει τις ρίζες του brand που είναι ενσωματωμένες στον πολιτισμό και την κληρονομιά της Ιταλίας, με έμφαση στις οικογενειακές αξίες. Το «Gommino» γίνεται το θέμα της ιστορίας, ένα στοιχείο άρρηκτα συνδεδεμένο με τη ζωή των χαρακτήρων, που μεταδίδεται από γενιά σε γενιά. Με φόντο μια χαρακτηριστική Ιταλική βίλα στη λίμνη Κόμο, η Chiara Ferragni και οι γυναίκες της οικογένειάς της αλληλεπιδρούν με αντικείμενα που ξεπερνούν τη μόδα και την ηλικία -το διαχρονικό αλλά παράλληλα σύγχρονο υπόδημα Gommino και την τσάντα Bow. Η παράδοση και ο εκμοντερνισμός βρίσκουν τη σωστή ισορροπία σε μια ιστορική και εμβληματική δημιουργία του οίκουTod's.

1-5.jpg

«Το Gommino είναι ένα σύμβολο της ιταλικής αισθητικής, το θυμάμαι από την παιδική μου ηλικία και μου αρέσει η ιδέα ότι είναι ένα διαχρονικά κλασσικό σχέδιο που μεταδίδεται από γενιά σε γενιά», είπε η ChiaraFerragni, η οποία, μαζί με τον οίκο Tod's, αποφάσισε να κάνει μια δωρεά στον οργανισμό Bambini delle Fate, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει την εκπαίδευση για οικογένειες με αυτιστικά παιδιά και άλλες αναπηρίες.

Η συλλογές του οίκου Tod’sδιατίθεται στην ομώνυμη boutiqueTod’s(Πανεπιστημίου 4, Αθήνα) και στα καταστήματα KALOGIROUτου ομίλου Fais. 

UGG - FEEL YOU

1-eeVZ9.jpg

Το αγαπημένο brand UGG δεν σταματάει ποτέ να μας εντυπωσιάζει με τις καινοτόμες ιδέες του αλλά και την έμφαση που επιλέγει να δώσει στο άτομο και φυσικά στη διαφορετικότητα. Αυτήν τη φορά η αυτοέκφραση, η ατομικότητα και το στυλ είναι τα τρία στοιχεία στα οποία εστιάζουν τα νέα, ανοιξιάτικα μοντέλα υποδημάτων της UGG. Μ' αυτό τον τρόπο το Καλιφορνέζικου lifestyle brand προσθέτει μία ζωντανή πινελιά στην καθημερινότητά μας, με πολύ χρώμα και χαρούμενα μοτίβα σε κάθε εμφάνιση!

Η νέα FEEL YOU καμπάνια βασίζεται στα αγαπημένα Fluff styles και μας προτείνει ατελείωτους τρόπους για να φορέσουμε τα νέα Maxi & Sport Yeah μοντέλα. Δύο νέα, μοντέρνα σχέδια σε πολλούς χρωματικούς συνδυασμούς που θα λατρέψουν σίγουρα όλες οι fashionistas! Η FEEL YOU καμπάνια είναι μία διαρκής, παγκόσμια γιορτή της αυτοέκφρασης, του στυλ και της ατομικότητας με πολλούς πρεσβευτές-φίλους του brand. Δημιουργικοί άνθρωποι της διπλανής πόρτας, που εκφράζουν τη δημιουργικότητά τους μέσω της μόδας, γίνονται τα «μοντέλα» της νέας αυτής καμπάνιας δείχνοντάς μας το πώς συνδυάζουν τις αγαπημένες τους UGG σιλουέτες.

2-1gB8n.jpg

Ανάλαφρη και εξαιρετικά μαλακή αίσθηση στο περπάτημα, με τα πιο εντυπωσιακά prints για τολμηρές & παιχνιδιάρικες εμφανίσεις. Τα νέα Maxi slides της UGG για μέσα αλλά & έξω από το σπίτι, είναι bold χάρη στην υπερυψωμένη σόλα τους και σίγουρα δεν περνούν απαρατήρητα! Δύο τολμηρές επιλογές σε κίτρινο tiger ή cheetah print σε ροζ απόχρωση που σκοπό έχουν να κάνουν πιο «δύσκολη» την επιλογή μας ως προς την πιο αγαπημένη απόχρωση!

H&M - Pete Davidson

pete-davidson-1-sFZnL.jpg

Η H&M ανακοίνωσε μία νέα συνεργασία, η οποία φέρνει ένα φρέσκο και χαρούμενο «αέρα» στο brand. O Pete Davidson -stand-up κωμικός, ηθοποιός και συγγραφέας, κι ένας από τους μεγαλύτερους αστέρες του κόσμου χάρη στο χιούμορ, το ταλέντο και την αμεσότητά του- είναι το πρόσωπο της νέας ανδρικής καμπάνιας, που τονίζει την ισχυρή σύνδεση μεταξύ των ρούχων και της αυτοπεποίθησης που προσδίδει στους άνδρες όταν νιώθουν κυρίαρχοι στην καθημερινότητά τους. Η καμπάνια αποπνέει κάθε στιγμή, μια φρέσκια ενέργεια στην παγκόσμια ανδρική μόδα, την ελευθερία έκφρασης και την αυτοπεποίθηση μέσα από το προσωπικό στυλ. Είναι μια πρόσκληση να ανεβάσετε την ένταση, να διασκεδάσετε και να είστε τολμηροί, προσθέτοντας φρέσκα κομμάτια στα αγαπημένα της γκαρνταρόμπας σας. Δημιουργήστε τη δική σας στιγμή με νέες και επερχόμενες συλλογές στο hm.com και στα καταστήματα H&M σε όλο τον κόσμο.

«Η συνεργασία σε αυτήν την καμπάνια ήταν μια εξαιρετική εμπειρία. Διασκεδάσαμε πολύ όταν δημιουργήσαμε τις φωτογραφίες και το περιεχόμενο. Τα ρούχα είναι άνετα και είναι υπέροχο να τα φοράς, αυτό είναι που μου αρέσει στην H&M,» αναφέρει ο Pete Davidson.

Σε αυτήν την καμπάνια, η H&M γιορτάζει το νέο κίνημα ανδρικών ενδυμάτων που φέρνει το προσωπικό στυλ στο προσκήνιο. Καθώς οι παραδοσιακοί κώδικες καταρρέουν και μια νέα γενιά βρίσκει τη δική της γλώσσα επικοινωνίας, η ανδρική μόδα γίνεται ένα μέρος όπου κάθε στιγμή μετράει. Αναδεικνύει τη δύναμη των ρούχων στο πως να εκφράζουμε ποιοι είμαστε, ανεξάρτητα από την περίσταση. Με πρωταγωνιστές άνδρες που φορούν κομμάτια H&M της νέας σεζόν σε συνδυασμό με αγαπημένα από προηγούμενες συλλογές ανδρικών ενδυμάτων H&M, η καμπάνια αντικατοπτρίζει τη νέα διάθεση στη μόδα που έχει να κάνει με την εξέλιξη και τις τολμηρές δηλώσεις.