fbpixel

Search icon
Search
Η boutique του Valentino μεταμορφώνεται σε θεατρική σκηνή με αφορμή το opening του Salone del Mobile
DESIGN NEWS

Η boutique του Valentino μεταμορφώνεται σε θεατρική σκηνή με αφορμή το opening του Salone del Mobile

Ενώ παράλληλα η Gucci παρουσιάζει το pop-up store Gucci Cartoleria, με ρούχα αλλά και είδη για το σπίτι


Ο δημοφιλής δρόμος Via Monte Napoleone του Μιλάνου αποτελεί έναν από τους πιο κορυφαίους στην Ιταλία, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι λάτρεις της μόδας γνωρίζουν πολύ καλά περί τίνος πρόκειται και ποιες είναι οι iconic boutique οι οποίες φιλοξενούνται στη συγκεκριμένη οδό. Ο αέρας που αποπνέεται γίνεται «ένα» με την ιταλική κουλτούρα και φινέτσα και ο οίκος Valentino εναρμονίζεται απόλυτα με το όλο vibe που επικρατεί, με την boutique να δεσπόζει και να κεντρίζει το ενδιαφέρον των περαστικών.

Με αφορμή το opening του Salone del Mobile, το κατάστημα ανανεώνεται και μας θυμίζει ένα πραγματικό παραμύθι μέσα από το διαφοροποιημένο design του. Πιο συγκεκριμένα, η σπουδαία που ήδη φιλοξενείται στο Μιλάνο έχει γίνει talk of the town για κάθε architecture lover, ενώ παράλληλα αποτελεί κι ένα σημαντικό event για ολόκληρη την Ιταλία. Γι' αυτό και ο οίκος Valentino δε θα μπορούσε να μη συμμετάσχει στην όλη διοργάνωση, με τον δικό του fashionable και υπέρκομψο τρόπο.

Η ανανεωμένη boutique στο Via Monte Napoleone

241532226-1193509417802330-1105335479205667703-n.jpg


Το διάσημο fashion label, μέσα από ανάρτησή του στο Instagram, αποκάλυψε φωτογραφικό υλικό από την απίστευτη βιτρίνα μετά το makeover, αλλά και γωνίες από το εκλεπτυσμένο νέο σκηνικό του καταστήματος στη Via Monte Napoleone. Όπως αναφέρει η ομάδα, ως πηγή έμπνευσης στάθηκε το Piccolo Teatro στο Μιλάνο, η αισθητικού του οποίο αποτυπώθηκε με τον πιο καλαίσθητο τρόπο στους χώρους της boutique. 

Ο Σεπτέμβριος για την Ιταλία γίνεται ένας μήνας αφιερωμένος στο design και της τέχνες, γι' αυτό και το fashion house λανσάρει τη θεματική συλλογή Valentino Act Collection, την οποία αποτελεί ωδή στην αστείρευτη δημιουργικότητα και την ξεχωριστή κουλτούρα του θεάτρου. Μια νέα «γλώσσα» δημιουργείται στην boutique, παρουσιάζοντας την τελευταία συλλογή του Pierpaolo Piccioli, που ξεχωρίζει για τη φινέτσα και τις θηλυκές γραμμές της.

241363201-550387722686610-6283220259513947119-n.jpg


Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο υπέροχα συνδυάζεται η μόδα με τον κόσμο του θεάτρου, σε ένα θεαματικό σκηνικό που μεταφέρει τον επισκέπτη σε εποχές γεμάτες αίγλη και σε σκοτεινές κινηματογραφικές αίθουσες, κατακλυσμένες από κόσμο. Να σημειωθεί πως η βιωσιμότητα έπαιξε σημαντικό ρόλο στο συγκεκριμένο setting, καθώς μπορεί κανείς να εντοπίσει ρούχα και αξεσουάρ φιλικά προς το περιβάλλον, μιας και ο εμβληματικός οίκος στρέφει τα τελευταία χρόνο την προσοχή τους σε sustainable υλικά.

Παράλληλα, για τον ίδιο λόγο, στην «καρδιά» του Μιλάνο στήθηκε ένα περίπτερο, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο! Πρόκειται για μια ειδική κατασκευή σε μαύρες και λευκές αποχρώσεις, με τα χαρακτηριστικά logos του Valentino, απ' όπου ο κόσμος μπορεί να αγοράσει iconic δημιουργίες με την υπογραφή του οίκου, βιβλία αλλά και περιοδικά μόδας -και όχι μόνο. Bonus, στο συγκεκριμένα σημείο μπορεί κανείς να εντοπίσει το  VLogo Signature Vol. II βιβλίο, το οποίο αποτίνει φόρο τιμής στην ιστορία του οίκου.

befunky-collage-1.jpg

Το pop-up κατάστημα του οίκου Gucci & η εκλεπτυσμένη γραφική ύλη

Και ο οίκος Gucci κινείται σε design ρυθμούς με αφορμή την Εβδομάδα Σχεδιασμού στο Μιλάνο. Συγκεκριμένα, το κατάστημα Cartoleria στο Μιλάνο, υπό την επιμέλεια του creative director Alessandro Michele, γέμισε με είδη για το σπίτι, τα οποία εναρμονίζονται με το DNA της Gucci, όπως και με την ιταλική κομψότητα.

241420437-256591929521757-624933422269058595-n.jpg


Σε ένα σκηνικό όπου πρωταγωνιστούν οι γήινοι τόνοι, η boutique δίνει την αίσθηση μιας άλλης εποχής και, συγκεκριμένα, παραπέμπει σε μια κλασική κατοικία στα 20's. Τα βιβλία κυριαρχούν από χώρο σε χώρο, ενώ διάφορα άλλα αντικείμενα γεμίζουν τα ράφια και αναδεικνύουν με τον πιο κομψό τρόπο τη σχεδιαστική ταυτότητα του οίκου.

Η παραδοσιακή χαρτική της Ιταλίας εναρμονίζεται με τη μόδα του σήμερα και τα αντικείμενα γίνονται τα απόλυτα items για κάθε σύγχρονη κατοικία. Η επιστροφή στο σχολείο, λειτούργησε ως πηγή έμπνευσης για τον Alessandro Michele, μιας και βλέπουμε κάθε σημείο να είναι γεμάτο από μολύβια και αντίστοιχες θήκες, calendars, αλλά και παιχνίδια, ενώ παράλληλα εντοπίζονται και σπάνιες τράπουλες, καθώς και ζάρια.

befunky-collage-2.jpg


Και πάλι, η made in Italy φιλοσοφία εκφράζεται με έντονα τα στοιχεία της πολυτέλειας και τα αντικείμενα καθημερινής χρήσης φαντάζουν σαν ένα luxury είδος για κάθε λάτρη της μόδας, αλλά και του design. H συλλογή φέρει την ονομασία "Lifestyle" και πέρα από το κατάστημα στο Μιλάνο, μπορεί κανείς να την εντοπίσει από 10 Σεπτεμβρίου σε διάφορα καταστήματα, καθώς και στο επίσημο website της Gucci.