fbpixel

Search icon
Search
Η Bella Hadid πρωταγωνιστεί στην πρώτη bag campaign του οίκου Burberry & όλες οι τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της μόδας
FASHION NEWS

Η Bella Hadid πρωταγωνιστεί στην πρώτη bag campaign του οίκου Burberry & όλες οι τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της μόδας

Οι καινούριες δυναμικές καμπάνιες γνωστών fashion brands που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον


Παρ’ όλο που διανύουμε μία δύσκολη και πρωτόγνωρη εποχή για όλους, τα πράγματα συνεχίζουν να κυλάνε με ταχύτατους ρυθμούς, προσπαθώντας πάντοτε να προσαρμοστούν στις ανάγκες της εποχής και στα νέα δεδομένα. Αυτό ισχύει και στο χώρο της μόδας. Η νέα σεζόν είναι «έξω» από την πόρτα μας και οι σχεδιαστές χωρίς να χάνουν χρόνο και με τα μέσα που διαθέτουν πλέον, μας παρουσιάζουν καινούριες καμπάνιες και δημιουργίες, γεμάτες φαντασία, προσωπικό χαρακτήρα και πολύ στιλ.

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και γνωρίστε τα πιο hot νέα στον κόσμο της μόδας των τελευταίων ημερών!

Burberry X Bella Hadid

bella-hadid.jpg

Το διάσημο fashion house Burberry αποφάσισε να καινοτομήσει, παρουσιάζοντας τη νέα it bag του. Για πρώτη φορά στην ιστορία του, ο οίκος δημιουργεί μία ολόκληρη καμπάνια για μόλις μόνο ένα κομμάτι, τη «The Pocket Bag», όπως είναι το όνομα της. Για το λανσάρισμα της νέας τσάντας επέλεξε να συνεργαστεί με τη Bella Hadid. To 23χρονο μοντέλο ποζάρει για τους φωτογράφους Inez και Vinoodh με θέμα που εμπνέεται από το βασίλειο των ζώων μαζί με τις pocket bags. Το καινούργιο σχέδιο του οίκου κάνει την εμφάνισή του σε διαφορετικά μεγέθη και χρώματα, με στόχο να καλύψει τις ανάγκες όλων των γυναικών. Η πρακτικότητα και η ευελιξία που προσφέρει είναι ξεκάθαρη, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως cross bag αλλά και ως tote.

«Μου άρεσε πολύ η φωτογράφιση αυτής της καμπάνιας, αφήνοντας το εσωτερικό πνεύμα των ζώων μου ελεύθερο! Είχαμε πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στο σετ, η διάθεση ήταν πραγματικά καταπληκτική και παιχνιδιάρικη, ένιωσα ότι καταφέραμε να αιχμαλωτίσουμε την ενέργεια και τη δύναμη της γάτας», δήλωσε η Bella.

«Για την πρώτη bag’s campaign της Burberry, ήξερα ότι έπρεπε να δώσω στην Pocket bag μια ισχυρή σύγχρονη ενέργεια και έτσι μαζί με την Katy, τον Inez και τον Vinoodh αναπτύξαμε μια συναρπαστική καμπάνια εμπνευσμένη από το Animal Kingdom του Burberry », δήλωσε ο creative director του οίκου, Riccardo Tichi.

Alexander McQueen, Heart lockets

alexander-mcqueen.jpg

Τα heart lockets κοσμήματα του Alexander McQueen, τα οποία παρουσιάστηκαν στο show του γνωστού οίκου για την σεζόν Fall/Winter 2020 έχουν μαγνητίσει τα βλέμματα κι έχουν ήδη κερδίσει το ενδιαφέρον. Στη συγκεκριμένη συλλογή θα συναντήσετε κοσμήματα όλων των ειδών που αντλούν έμπνευση από τα παραδοσιακά Love Spoons της Ουαλία- κουτάλια, τα οποία είναι σκαλισμένα με σύμβολα αγάπης. Ένα τριπλό μενταγιόν διαφορετικό μεγέθους, oversized δαχτυλίδι και sophisticated & chic κρίκοι είναι τα κοσμήματα, από τα οποία αποτελείται αυτή η νέα collection. Items που μπορούν να κερδίσουν μία θέση στις εμφανίσεις μας, αναβαθμίζοντας τα σύνολά μας.

Burberry, Face masks

burberry.jpg

Ο βρετανικός οίκος αποφάσισε να βάλει και τη δική του πινελιά στην περίοδο της πανδημίας που διανύουμε. Κυκλοφόρησε μία επιλογή από face masks με αντιμικροβιακή λειτουργία με το γνωστό σε όλους καρό print, η οποία είναι διαθέσιμη αποκλειστικά online. H δράση του brand δε σταματάει εδώ, καθώς έχει αποφασίσει ότι ένα ποσό από τα κέρδη των πωλήσεων θα δωρίζονται σε περιοχές που έχουν πληγεί και συνεχίζουν να πλήττονται σοβαρά από τον Covid-19. Οι μάσκες έχουν κατασκευαστεί από βιώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον και παρουσιάζονται σε μπλε και μπεζ απόχρωση. Μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, αφού διαθέτουν έντονη αντιμικροβιακή τεχνολογία κι έρχονται σε μία αποθηκευτική θήκη αντίστοιχης τεχνολογίας.

Simon Porte Jacquemus, "Images"

jacquemus-1.jpg
Image source: @jacquemus

Ο αγαπημένος Γάλλος σχεδιαστής, Simon Porte Jacquemus, ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το δεύτερο βιβλίο του με τίτλο "Images". Το πρώτο άλμπουμ με μία σειρά από πανέμορφο φωτογραφικό υλικό είχε κυκλοφορήσει το 2017 με τίτλο "Marseille je t'aime", στο φεστιβάλ OpenMyMed της γαλλικής πόλης. Το καινούριο του εγχείρημα, που επρόκειτο να κάνει την εμφάνισή του αύριο, 1 Σεπτεμβρίου, και θα περιλαμβάνει εικόνες χωρίς καμία επεξεργασία, τις οποίες συναντάμε πολύ συχνά στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram. 

«Είμαι τόσο χαρούμενος που θα κυκλοφορήσει το δεύτερο βιβλίο μας την 1 Σεπτεμβρίου. Όλες οι αγαπημένες μου εικόνες από το Iphone μέσα σ' ένα βιβλίο. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος!», έγραψε ο σχεδιαστής κάτω από τη φωτογραφία για την ανακοίνωση της κυκλοφορίας στο Instagram. 

Acne Studios, Check&Dogs

40520e672cde46baa80be82da8657d60.jpg

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Acne Studios, Jonny Johansson, εμπνεύστηκε από την αγάπη που τρέφει για τους σκύλους και δημιούργησε τη νέα φθινοπωρινή συλλογή, η οποία έχει τίτλο "Check&Dogs". Η καινούρια αυτή collection περιλαμβάνει ρούχα και αξεσουάρ, τα περισσότερα από τα οποία έχουν επάνω τους διάφορα prints από σκύλους, έργα της Βρετανίδας καλλιτέχνιδος Lydia Blakeley. Όπως είναι φανερό και από το όνομα της κολεξιόν, οι δημιουργίες είναι βασισμένες σε δύο στοιχεία. Δε θα μπορούσαν να λείπουν λοιπόν τόσο το υπέροχο καρό μοτίβο όσο και οι σκύλοι. Πιο συγκεκριμένα, στη δημιουργία της σειράς έλαβαν μέρος μέλη του προσωπικού του Acne Studios μαζί με τους τετράποδους φίλους τους.