fbpixel

Search icon
Search
Gucci Vault: Vintage & second hand κομμάτια στο νέο online store του οίκου
FASHION NEWS

Gucci Vault: Vintage & second hand κομμάτια στο νέο online store του οίκου

Στο επίκεντρο της προσοχής βρέθηκε ξανά ακόμη ένα επίτευγμα του Alessandro Michele


Για ακόμη μια φορά, ο τίτλος του αναπάντεχου δημιουργού αντιπροσωπεύει τον περίφημο σχεδιαστή, Alessandro Michele, ο οποίος έπειτα από 6 χρόνια πορείας ως creative director για τον οίκο Gucci, εξακολουθεί να διατηρείται στην κορυφή και να βρίσκεται συνεχώς στην επικαιρότητα. Ο ίδιος μάλιστα, προχώρησε σε ένα νέο ξεκίνημα, το οποίο είχε ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού από τις πρώτες κοινοποιήσεις στο Instagram. Συγκεκριμένα, πριν από λίγες μέρες το προφίλ του οίκου δημοσίευσε φωτογραφίες από ένα αρχιτεκτονικό κτίριο, με έντονα χρώματα, αναγράφοντας το όνομα «Vault». Παρά το γεγονός πως είχε αποφασιστεί να απέχει από το πρόγραμμα, ο Alessandro, κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα κατά τη διάρκεια του Fashion Week στο Μιλάνο, κατά το οποίο αποκάλυψε την ιδέα πίσω από το συγκεκριμένο concept.

Το νέο digital store βασίζεται στην εξέλιξη του vintage στοιχείου, παρουσιάζοντάς το με έναν πιο σύγχρονο και cool τρόπο. Ο σχεδιαστής δημιούργησε την πλατφόρμα του Vault, μέσω της οποίας θα πωλούνται second-hand ρούχα-αξεσουάρ, τα οποία έχουν ξεχωρίσει ανά τα χρόνια, πάντα βέβαια σε εξαιρετική κατάσταση και με έναν αέρα «καινούριου», γεγονός που θα τα καθιστά ακόμη πιο μοναδικά. Κάθε μήνα θα επιλέγονται 30 είδη, τα οποία θα βγαίνουν σε έκπτωση. Ειδικότερα, αναφέρεται πως μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται τσάντες, βαλίτσες, κασκόλ, tableware, που δημιουργήθηκαν την περίοδο από το 1960 έως το 1980. Plus, δεν θα μπορούσαν να λείπουν ready-to-wear κομμάτια, όπως φούστες, παντελόνια, φορέματα με χαρακτηριστικό το floral σχέδιο, τα οποία ανήκουν στην Spring/Summer 1999 συλλογή του brand.

242840725-260869432577801-4000766504081517039-n.jpg
Image source: @gucci

Βέβαια, η σπουδαία κίνηση του Alessandro Michele συνεχίζεται και στην απόφασή του να βοηθήσει μέσω αυτής της ιδέας και ανερχόμενους σχεδιαστές του χώρου, στηρίζοντας με αυτόν τον τρόπο την δουλειά τους, συνεισφέροντας και στην αναγνωσιμότητά τους. Έτσι, λοιπόν, επιλέχθηκαν 13 ταλαντούχοι νέοι, των οποίων θα λανσάρονται exclusive κομμάτια, μεταξύ των οποίων δεν είναι άλλοι από τους Bianca Saunders, Boramy Viguier, Charles de Vilmorin, Collina Strada, Cormio, Gui Rosa, Ahluwalia, Shanel Campbell, Stefan Cooke, JordanLuca, Yueqi, Rave Review και Rui Zhou.

Αναμφισβήτητα, θεωρείται μια ιδιαίτερα έξυπνη κίνηση, καθώς ανακαλύπτουμε πως στην πραγματικότητα το εγχείρημα του οίκου φέρνει στην επιφάνεια κάτι πολύ ξεχωριστό. Αυτό δεν είναι άλλο από την σύνδεση μεταξύ του παλιού και του νέου, πως το vintage φλερτάρει με το φρέσκο και πως αυτό ανανεώνεται από τις πινελιές του σύγχρονου. Ήδη τα σχόλια ήταν αμέτρητα και θετικά, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο την ισχύ του Gucci.

The place

242740308-386620999718672-2368401370167921999-n.jpg
Image source: @gucci

Όπως μας μαρτύρησε στα social media το διαδικτυακό προφίλ του Gucci, στο Arco Della Place, o οίκος «ξαναγέννησε» το Dazio di Ponente, ένα μικρό κτίριο του 19ου αιώνα, μετατρέποντάς τον στην εικονική μπουτίκ, σε αυτό το special concept store. Μέσα από φωτογραφίες βλέπουμε να κυριαρχούν τα ζωντανά χρώματα, όπως είναι το κίτρινο, το πορτοκαλί, το ροζ αποτυπωμένα με ρίγες και γεωμετρικά σχήματα. Μπαίνοντας μέσα, ήδη από την είσοδο φαίνεται πως εξακολουθεί να κυριαρχεί το ίδιο μοτίβο αισθητικής, ενώ απαρατήρητη δεν θεωρείται σίγουρα η τοποθέτηση μιας γιγάντιας έκδοσης ενός παλιού υπολογιστή, εμπνευσμένη από το πρώτο μοντέλο PC IBM που αναπτύχθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980, συνοδευόμενος από το υπερμεγέθη ποντίκι του, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και να παίξουν στην οθόνη του υπολογιστή, η οποία βεβαίως εμφάνιζε την αρχική σελίδα του νέου website του brand. Για όσους ενδιαφέρεστε μπορείτε να πατήσετε εδώ για να δείτε το site. 

Επιπλέον, συνεχίζοντας προς τα υπόλοιπα δωμάτια του, ένα είναι το σίγουρο, πως η διάθεσή μας παραμένει ευχάριστη με τόσα «παιχνιδιάρικα» χρώματα στους τοίχους. Η λεπτομέρεια κάθε σημείου είναι αυστηρά μελετημένη, κυρίως οι πάγκοι στους οποίους διατίθενται τα προϊόντα προς πώληση, τα οποία εντυπωσιάζουν και μας κάνουν να τα φανταζόμαστε στην γκαρνταρόμπα μας. Θα έλεγε κανείς πως αυτό το concept αντιπροσωπεύει το μέλλον.

Alessandro Michele’s point of view

242947322-303504937772740-6963802698256099020-n.jpg

Ο σχεδιαστής βεβαίως μετά την αποκάλυψη προχώρησε σε δηλώσεις και θέλησε να εξηγήσει το σκεπτικό του, τι πραγματικά τον ώθησε να δημιουργήσει αυτή την ιδέα, η οποία δεν αποσκοπεί στο κέρδος. Ο ίδιος επισήμανε πως «Αγαπώ να μπερδεύω νέα και παλιά κομμάτια μεταξύ τους. Στην αγορά ακινήτων οι άνθρωποι καταλαβαίνουν πιο εύκολα ότι το παλιό έχει αξία. Στη μόδα είναι διαφορετικά, γιατί υπάρχει μια αντίληψη πως το παλιό ενδιαφέρει μόνο τους συλλέκτες. Για αυτό σκέφτηκα να ξεκινήσουμε το Vault, για να αλλάξουμε αυτή τη προσέγγιση και να φέρουμε το vintage στο προσκήνιο».

Μάλιστα, αξιοσημείωτες είναι οι περιγραφές που αποδίδουν στις αναρτήσεις τους στο Instagram. Συγκεκριμένα, αναφέρεται πως το νέο online concept store, αποτελεί ένα όραμα του Alessandro, που αντιπροσωπεύει «την αγάπη για την ομορφιά, τα όνειρα, το πάθος, αναζήτηση ιδεών που υπερβαίνουν τα όρια του χρόνου και του χώρου, μια δοκιμή για την πεποίθηση ότι παρελθόν, παρόν, μέλλον μπορεί να συνυπάρξει μέσω της δύναμης της φαντασίας. Το Vault είναι πολλά διαφορετικά πράγματα μαζί: χρονομηχανή, βιβλιοθήκη, εργαστήριο, meeting place. Είναι μια κατάσταση συνεχούς, εξέλιξης, που αντανακλά στο πάθος του Alessandro Michele για πειραματισμούς».

Ανατρέχοντας στο @gucci θα μαγευτείτε από τις εικόνες και το βίντεο που κοινοποιήθηκε, ταξιδεύοντάς σας στη ψυχή της μόδας, η οποία δεν θα σταματήσει ποτέ να μας εκπλήσσει. Το fashion ταξίδι εξελίσσεται, εμείς είμαστε έτοιμοι και ανυπομονούμε για τα μελλοντικά σχέδιά τους.