fbpixel

Search icon
Search
Friday Moodboard: Η fashion editor του GLOW ξεχωρίζει τα highlights της μόδας
FASHION NEWS

Friday Moodboard: Η fashion editor του GLOW ξεχωρίζει τα highlights της μόδας

Όλα όσα μας εντυπωσίασαν αυτήν την εβδομάδα


Καθ' όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, η σκέψη μου γυρνάει γύρω από την έννοια της εμπιστοσύνης. Πόσο εύκολο είναι τελικά να εμπιστευτούμε τους ανθρώπους από την αρχή; Ξέρετε, όχι αυτούς που υπάρχουν ήδη χρόνια, τους έχουμε επιλέξει και έχουμε αποφασίσει να τους κρατήσουμε. Έναν νέο, που μόλις συναντήσαμε στην ενήλικη ζωή μας και ενώ κουβαλάμε όλες τις εμπειρίες που έχουμε βιώσει μέχρι σήμερα στην πλάτη μας. Και το βασικό ερώτημα σε όλο αυτό είναι, αν η δυσκολία του να εμπιστευτείς πηγάζει από τον ίδιο σου τον εαυτό ή από τον απέναντί σου. Ναι, καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση κι ότι η συζήτηση αυτή είναι πραγματικά ατέρμονη... Ωστόσο, αν σκεφτείτε ότι όσον αφορά τον κόσμο της μόδας επιλέγουμε να εμπιστευθούμε ανθρώπους εντελώς άγνωστους, καταλήγω στο πρώτο. Και το "κλειδί" σε όλα τα παραπάνω είναι η λέξη "επιλέγουμε". 

Παλιότερα επέλεγα να να αγνοώ τα "κακά" σημάδια και να εμπιστεύομαι χωρίς όρια, πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει και τελικά μπορεί σε έναν βαθμό να είναι και καλύτερα. Ένα πράγμα δεν έχει αλλάξει όμως κι αυτό είναι το γεγονός ότι δεν έχω σταματήσει να εμπιστεύομαι τον φανταστικό κόσμο της μόδας και σίγουρα μόνο καλό μου κάνει. 

Παρακάτω όλα όσα ξεχώρισα τις προηγούμενες ημέρες!

AOS - AW 25/26 Quiet Structures

9a99a329-cfb7-7068-fed7-15816600fc41.jpg


Οδεύοντας προς την επίσημη έναρξη του χειμώνα, όλο και περισσότερα fashion brands παρουσιάζουν τις ολοκαίνουργιες AW 25/26 collections τους. Το ελληνικό lebel AOS εξερευνά μέσα από τη νέα του συλλογή τη λεπτή ισορροπία ανάμεσα στη μορφή και τη λειτουργικότητα, προτείνοντας μια γκαρνταρόμπα που αγκαλιάζει με φυσικότητα το θηλυκό και το αρσενικό. Οι σιλουέτες είναι δυναμικές και σιωπηλά επιβλητικές, αποτυπώνοντας την γοητεία των καθαρών γραμμών και των ήπιων αντιθέσεων.

Οι υφές αποτελούν τον πυρήνα της συλλογής: βρασμένο μαλλί, απαλές στρώσεις ποπλίνας και άδομες πλέξεις προσδίδουν άνεση και βάθος, τα αναστρέψιμα πανωφόρια θολώνουν τα όρια μεταξύ λειτουργικότητας και μορφής, ενώ οι διαχρονικές δερμάτινες τσάντες αντηχούν τη γλυπτική απλότητα. Οι απαλές, γήινες αποχρώσεις και οι καθαρές σιλουέτες αποπνέουν μια αίσθηση ηρεμίας, καθιστώντας κάθε κομμάτι αναπόσπαστο στοιχείο μιας διαχρονικής γκαρνταρόμπας.

Με έμφαση στο inclusivity και τη διαχρονικότητα, η συλλογή ποντάρει στις αντιθέσεις — βάρος και ελαφρότητα, επιφάνεια και βάθος, σιωπή και παρουσία - σε μια σύγχρονη μελέτη ισορροπίας και κομψότητας. Η ποιότητα των υφών, η προσεγμένη ραφή και η προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια εκφράζουν τη φιλοσοφία του AOS που είναι η πολυτέλεια της απλότητας.

Marks & Spencer - 35th Celebration 

ster3713-nRUuX.JPG


Με ένα event γεμάτο στιλ και δημιουργικότητα, η Marks & Spencer γιόρτασε τα 35 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας παράλληλα τη νέα φθινοπωρινή συλλογή “Let’s Go Autumn”. Η Δημοτική Αγορά της Κυψέλης μεταμορφώθηκε σε ένα pop-up city που συνδύαζε τη μόδα με την αστική κουλτούρα της Αθήνας, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που απέπνεε φθινοπωρινό χαρακτήρα και σύγχρονη κομψότητα.

Στο “Apartment 35”, οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν σε ένα σκηνικό που θύμιζε αστικό διαμέρισμα, όπου η καινούργια συλλογή παρουσιάστηκε μέσα από cosy υφές, ζεστούς γήινους τόνους και διαχρονικά μοτίβα όπως το ανανεωμένο καρό. Η παλέτα του βαθύ κόκκινου, του καφέ και του πράσινου του δάσους ανέδειξε τη φιλοσοφία μιας συλλογής που απευθύνεται στη σύγχρονη γυναίκα και τον άνδρα που αγαπούν το effortless style και την άνεση.

Το event πλαισιώθηκε από θεματικά installations όπως το “Window Display”, το “Newspaper Kiosk” εμπνευσμένο από το ελληνικό περίπτερο, και το φωτογενές “Flower Shop”, όπου οι επισκέπτες δημιούργησαν τα δικά τους μπουκέτα στις αποχρώσεις της συλλογής. Στο “Cinema Room” προβλήθηκε το νέο campaign video, μαζί με ένα αφιέρωμα στα 35 χρόνια παρουσίας της M&S στην Ελλάδα και την εξέλιξη της εταιρικής της ταυτότητας.

Ξεχώρισαν οι live δράσεις του καλλιτέχνη Tones Worx, που δημιούργησε μοναδικά έργα πάνω σε tote bags, και της fashion illustrator Bee Tranouli με προσωποποιημένες εικονογραφήσεις. Το “Street Bar” και το “DJ Booth” διαμόρφωσαν την καρδιά της βραδιάς, με μουσικές επιλογές που ανέβασαν τη διάθεση.

Δημοσιογράφοι, άνθρωποι της μόδας, celebrities και influencers έδωσαν το παρών, επιβεβαιώνοντας τον δυναμικό δεσμό της M&S με το ελληνικό κοινό. Με το βλέμμα στο μέλλον, το brand συνεχίζει να εξελίσσεται, να εμπνέει και να φέρνει τη μόδα πιο κοντά στην καθημερινότητα.

Dr. Martens - Rain Boots 

at-drmartensofficial-is-finally-making-it-official-your-favorite-1460s-are-now-fully-waterproof.jpg


Η Dr. Martens παρουσιάζει επίσημα μια από τις πιο αναμενόμενες εκδοχές του κλασικού της μοντέλου: οι εμβληματικές 1460 boots γίνονται πλέον πλήρως αδιάβροχες. Τα νέα 1460 Rain Boots διατηρούν το γνώριμο 8-eyelet design που έχει καθορίσει το brand εδώ και δεκαετίες, αλλά αποκτούν μια κατασκευή προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των σύγχρονων fashion lovers.

Με εξωτερικό μέρος από PVC-coated υλικό και σόλα τεχνολογίας fused που αποτρέπει 100% τη διείσδυση του νερού, τα νέα μποτάκια είναι σχεδιασμένα για βροχερές μέρες και απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες. Κυκλοφορούν σε τέσσερις αποχρώσεις, κίτρινο, μαύρο, olive και λιλά, καλύπτοντας διαφορετικές αισθητικές προτιμήσεις.

To brand συνεχίζει να διατηρεί τον αυθεντικό χαρακτήρα του μοντέλου μέσα από λεπτομέρειες όπως οι χαρακτηριστικές “ψεύτικες” ραφές και το rubberized heel tab. Στο εσωτερικό, οι SoftWair πάτοι και η air-cushioned σόλα προσφέρουν υψηλή άνεση και απορρόφηση κραδασμών, καθιστώντας το υπόδημα ιδανικό για καθημερινή χρήση ακόμη και σε απαιτητικές συνθήκες. Με το 1460 Rain Boot, το brand εξελίσσει έναν θρύλο, χωρίς να αλλοιώνει την ταυτότητά του.

Givenchy - Rooney Mara & Paul Simonon

the-portrait-series-iiamerican-actor-rooney-mara-photographed-by-collier-schorr-for-the-spring-2.jpg


Η Sarah Burton παρουσιάζει το πρώτο δείγμα της νέας της ανδρικής αισθητικής για τον Givenchy μέσα από την καμπάνια Resort 2026, επιλέγοντας δύο πρόσωπα ιδιαίτερα κοντά στη δική της δημιουργική φιλοσοφία: τη Rooney Mara και τον Paul Simonon. Η δημιουργική διευθύντρια στρέφει το βλέμμα της σε προσωπικότητες που ενώνουν τέχνη, αυθεντικότητα και υποδόρια ένταση, σηματοδοτώντας μια πιο προσωπική, αφηγηματική προσέγγιση για το γαλλικό maison.

Ο Simonon, θρυλικός μπασίστας των The Clash και ενεργός καλλιτέχνης, ενσαρκώνει το νέο ανδρικό ύφος του Givenchy: κομψό αλλά με τη σωστή δόση punk ανεπιτήδευτου. Φωτογραφημένος με μαύρο κοστούμι, λευκό πουκάμισο και δερμάτινα boots, πλαισιώνεται από τους δύο English toy terriers του, Snoop και Peanut - μια τρυφερή αντίθεση που ενισχύει το storytelling της Burton.

Οι εικόνες, υπό τον φακό του Collier Schorr, αποτελούν μέρος μιας ongoing σειράς πορτρέτων που αποτυπώνουν τον δημιουργικό μικρόκοσμο της Burton και χαράζουν την κατεύθυνση της νέας Givenchy εποχής.

Nike & Nocta - Holiday Collection 

at-champagnepapi-and-at-nike-are-back-with-their-collaborative-tradition-launching-the-at-nocta-cardi.jpg

Η συνεργασία του Drake με τη Nike συνεχίζεται δυναμικά, με τη NOCTA - το fashion brand του πρώτου - να παρουσιάζει τη νέα Holiday 2025 Cardinal Stock συλλογή. Πρόκειται για ένα ακόμη drop που ισορροπεί ανάμεσα στη λειτουργικότητα και το streetwear minimalism. Πιστή στο ύφος του καλλιτέχνη, η συλλογή επενδύει σε καθαρές γραμμές, muted αποχρώσεις και ένα διακριτικό, ώριμο αισθητικό προφίλ.

Η σειρά εστιάζει κυρίως σε brown tones, με heavyweight fleece hoodies, άνετα sweatpants και ένα puffer jacket σχεδιασμένο για τον χειμώνα. Τα κομμάτια παραμένουν αυστηρά μίνιμαλ, φέροντας μόνο τα λεπτά λογότυπα Nike και NOCTA, ενισχύοντας έτσι την understated ταυτότητα της συνεργασίας.

Παρά την τονική προσέγγιση, το drop περιλαμβάνει και ένα statement green tracksuit, που φέρνει φρέσκο χρώμα και street attitude στη σειρά.

Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο nocta.com από τις 13 Νοεμβρίου, ενώ από σήμερα, 14 Νοεμβρίου θα λανσαριστεί και στο nike.com καθώς και σε επιλεγμένους retailers, επιβεβαιώνοντας το διαρκές hype γύρω από το NOCTA project.