Είναι γεγονός πως μετά την Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι και πριν ξεκινήσει ο Μήνας Μόδας για την Spring/Summer season τέλη Αυγούστου επικρατεί μία παύση στον κόσμο της μόδας. Αν εξαιρέσουμε την Alta Moda του Dolce & Gabbana που πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες στη Ρώμη, οι σχεδιαστές των μεγάλων οίκων, αφού τάραξαν τα νερά τους προηγούμενους μήνες με τις αλλαγές και τις ανακατατάξεις τους, βρίσκονται σίγουρα στο ατελιέ τους, κάτω από στοίβες υφασμάτων και πατρόν, εναλλάσσοντας συνεχώς τις φωτογραφίες στο moodboard της επίδειξης και προσπαθώντας να είναι όλα στην εντέλεια για τη νέα συλλογή που ετοιμάζουν.
Ωστόσο, ο μαγικός fashion world πάντα έχει λίγη χρυσόσκονη να μας πασπαλίσει, έτσι ώστε να μην χάνουμε το ενδιαφέρον μας. Το ιταλικό brand The Attico μας... βυθίζει βαθιά στο καλοκαίρι με το νέο του super hot bikini, το οποίο παρουσιάζει μέσα από μία εντυπωσιακή καμπάνια, ενώ η Marina Rinaldi συνεργάζεται και παρουσιάζει μία νέα συλλογή με την Teresa Maccapani Missoni, εγγονή του αείμνηστου Ottavio Missoni. Η σχεδιάστρια Meryll Rogge ανέλαβε τη θέση της καλλιτεχνικής διευθύντριας στον οίκο Marni και ο Giorgio Armani μας χάρισε ένα μοναδικό τριήμερο με το label Kith.
Teresa Maccapani Missoni for Marina Rinaldi - ''Light at heart'' Capsule

Η εγγονή του ιδρυτή του εμβληματικού οίκου Missoni, Teresa Maccapani Missoni, συνεργάζεται με το διάσημο brand Marina Rinaldi και παρουσιάζει μία συλλογή που αποπνέει Art Nouveau και Art Deco αέρα. Η ίδια εμπνεύστηκε την νέα collection που ακούει στο όνομα Light at heart από το πάθος της για τις αγορές αντίκας, τις οποίες επισκεπτόταν από παιδί με τη μητέρα και τη γιαγιά της.
Η Teresa κατάφερε να αποτυπώσει με μαεστρία τις αρχές του 20ού αιώνα στις σιλουέτες, στους φυτομορφικούς και ζωομορφικούς σχεδιασμούς των μοτίβων και στις διακοσμητικές λεπτομέρειες των αξεσουάρ. Αυτές οι καθαρές αισθητικές αναφορές, που αγαπά ιδιαίτερα η σχεδιάστρια, συνδυάζονται με την προσωπική της εμπειρία στη μόδα, προσδίδοντας στη συλλογή έναν νεανικότερο και πιο συμπεριληπτικό χαρακτήρα.
Η σιλουέτα διαμορφώνεται μέσα από την επικάλυψη διαφορετικών μηκών και όγκων. Φαρδιά παντελόνια τύπου wrap και μακριές φούστες συνδυάζονται με καφτάνια, τουνίκ και μπλουζάκια από ζέρσεϊ, «τατουαρισμένα» με τοποθετημένα floral prints. Εξαιρετικά ανάλαφρα και αέρινα υφάσματα όπως ποπλίνα βαμβακιού, βουάλ και κάδι αγκαλιάζουν τις κινήσεις του σώματος και το τυλίγουν σε απαλές αποχρώσεις, χαϊδεύοντάς το χωρίς να το περιορίζουν.
Meryll Rogge - Creative Director at Marni

Ο οίκος Marni ανακοίνωσε την Meryll Rogge ως τη νέα, καλλιτεχνική του διευθύντρια με καταγωγή από το Βέλγιο. Η Meryll Rogge διαδέχεται τον απερχόμενο creative director Francesco Risso, ο οποίος αποχώρησε από τον οίκο τον Ιούνιο μετά από σχεδόν 10 χρόνια στο τιμόνι του brand.
Η Rogge λάνσαρε το ομώνυμο brand γυναικείων ενδυμάτων της το 2020 και έχει προσελκύσει σημαντική προσοχή για τα ανακυκλωμένα, ανακατασκευασμένα ενδύματά της, τα οποία είναι συχνά εμπνευσμένα από συγκεκριμένες χρονικές περιόδους ή τοποθεσίες, όπως η πόλη του Salvador Dali και οι τάσεις της δεκαετίας των '80s.
Αφού αποφοίτησε από την Ακαδημία της Αμβέρσας, ξεκίνησε την καριέρα της ως σχεδιάστρια γυναικείων ενδυμάτων για τον Marc Jacobs στη Νέα Υόρκη, όπου έμεινε από το 2008 έως το 2015, πριν επιστρέψει στο Βέλγιο για να γίνει επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού γυναικείων ενδυμάτων στον Dries Van Noten, δουλεύοντας στο πλευρό του σχεδιαστή. Από τότε που ξεκίνησε τη δική της πορεία, η Rogge κέρδισε το βραβείο Andam 2025 και ήταν φιναλίστ για το βραβείο LVMH (2022), το βραβείο Andam (2024) και το βραβείο Woolmark (2025). Είναι υποστηρίκτρια των έντονων χρωμάτων και prints, εργάζεται με έμφαση στο wearability.
The Attico - Ibiza Bikini

Η The Attico αποκάλυψε ένα ξεχωριστό κομμάτι για να γιορτάσει τον δεσμό με την Ίμπιζα, το νησί που φιλοξενεί το πρώτο κατάστημα του brand. Το νέο Ibiza Bikini διαθέτει κεντημένες λεπτομέρειες και μία γραμμή εμπνευσμένη από τα ‘70s αποτυπώνουν την ανέμελη, παιχνιδιάρικη διάθεση των καλοκαιρινών ημερών στο νησί.
Το ιταλικό label παρουσίασε πριν από λίγο καιρό το The Bathroom, το πρώτο δωμάτιο του The Attico Floorplan στην Ίμπιζα. Πρόκειται για ένα πολυτελές λουτρό, ένα αισθησιακό καταφύγιο, μια καθηλωτική γκαλερί: το The Bathroom επαναπροσδιορίζει την έννοια του ντυσίματος ως τελετουργία, ξεκινώντας από το ίδιο το σώμα. Τοποθετημένο μέσα στην ακατέργαστη ενέργεια της Ίμπιζα, το κατάστημα είναι ένας γλυπτικός χώρος με μια γιγαντιαία μπανιέρα στο επίκεντρο. Ρετρό έπιπλα, μωσαϊκά πλακάκια, βουρτσισμένο ατσάλι, όνυχας και τραβερτίνης δημιουργούν μια πολυαισθητηριακή, αγκαλιαστική ατμόσφαιρα που θολώνει τα όρια μεταξύ σπιτιού και λιανικής εμπειρίας.
Louis Vuitton - Fall 2025 Campaign

Ο εμβληματικός οίκος Louis Vuitton επέλεξε τις brand ambassadors Emma Stone και Hoyeon Jung για να πρωταγωνιστήσουν στη φθινοπωρινή καμπάνια, παρουσιάζοντας τη νέα τσάντα: Express.
Φωτογραφημένες από τον Αμερικανό φωτογράφο Ethan James Green, οι εικόνες απεικονίζουν τις δύο γυναίκες να χαλαρώνουν σε έναν συνδυασμό από αντίκες και μοντέρνους καναπέδες, φορώντας κομμάτια από τη συλλογή του Nicolas Ghesquiere με έμπνευση από τα ταξίδια — μια ωδή στο συναίσθημα που γεννά το να ταξιδεύει κανείς με τρένο.
Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός Emma Stone έκανε την πρώτη της εμφάνιση σε καμπάνια του οίκου Vuitton το 2018 και έχει προηγουμένως προωθήσει τις εμβληματικές τσάντες Capucines και Dauphine.
Giorgio Armani & Kith - Second Collaboration

Μετά το ντεμπούτο τους στη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024, οι Giorgio Armani και Kith παρουσιάζουν το επόμενο κεφάλαιο της συνεργασίας τους με μια νέα συλλογή αφιερωμένη στο Estate—μια γέφυρα ανάμεσα στην πολιτισμική κομψότητα της Ιταλίας και τον σύγχρονο εκλεπτυσμό της Νέας Υόρκης.
Το Estate λειτουργεί ως ένα διττό λογοπαίγνιο: σημαίνει «καλοκαίρι» στα ιταλικά και «ιδιοκτησία» στα αγγλικά—συμβολίζοντας τόσο το εποχιακό πνεύμα όσο και ένα κοινό όραμα για έναν τρόπο ζωής που αποπνέει έμπνευση, ανεμελιά και διαχρονική καλοκαιρινή πολυτέλεια.
Για να γιορτάσουν αυτήν τη νέα συνεργασία τα δυο brand οργάνωσαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ένα τριήμερο κατά τη διάρκεια του οποίου, κατέκτησαν το Roberto Forte dei Marmi, καλωσορίζοντας φίλους και οικογένεια στην ακτή της Τοσκάνης. Φιλοξένησαν επίσης μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία, μέσα σε ένα λατομείο μαρμάρου στο Cava della Luna στην Καράρα. Το ταξίδι συνεχίζεται, με τον επόμενο σταθμό το Porto Cervo.
Μίλτος Τεντόγλου - PUMA

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να τα συζητάμε για τον Μίλτο Τεντόγλου, με πρωταρχικό τις αθλητικές του επιδόσεις και ρεκόρ που καταρρίπτει - το ένα μετά το άλλο. Ωστόσο, αυτήν την φορά «μπαίνει» στα δικά μας μονοπάτια, της μόδας, καθώς υπέγραψε συμβόλαιο με την PUMA. Με τη συγκεκριμένη κίνηση, η εταιρεία συνεχίζει να εδραιώνει τη θέση της ως global sports brand, ενισχύοντας επιπλέον την ομάδα της στον στίβο.
Η PUMA υποστηρίζει τη νέα γενιά αθλητών στίβου – όλους εκείνους που μεταφέρουν το πάθος, τον χαρακτήρα και την γεμάτη τόλμη ενέργειά τους στο άθλημα. Σε συνεργασία με αθλητές όπως ο Μίλτος Τεντόγλου, το brand συνεχίζει να ξεπερνά τα όρια της καινοτομίας στην απόδοση, αναπτύσσοντας προϊόντα αιχμής που τους δίνουν τη δύναμη να αποδίδουν στο μέγιστο.
Ο Μίλτος Τεντόγλου θα αγωνιστεί ως αθλητής της PUMA κατά τη διάρκεια του Novuna London Athletics Meet στις 19 Ιουλίου, συνεχίζοντας το ταξίδι του προς την επιτυχία ανάμεσα στα υπόλοιπα κορυφαία ονόματα του αθλήματος.