Αν και ο φετινός Δεκέμβριος δε θυμίζει σε τίποτα όλους αυτούς που είχαμε συνηθίσει τόσα χρόνια, υπάρχουν πράγματα που παραμένουν ή μάλλον προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες, ανακαλύπτοντας τον καλύτερο τους εαυτό. Ακριβώς αυτό συμβαίνει στο χώρο της μόδας. Όπως για όλους έτσι και γι’ αυτόν τα πράγματα είναι διαφορετικά και ιδιαίτερα, αλλά μέχρι τώρα όλα δείχνουν ότι σχεδιαστές και διάσημοι οίκοι έχουν βρει τα πατήματά τους.
Νέα πρόσωπα σε καμπάνιες μεγάλων fashion houses, καινούρια κομμάτια αλλά και μοντέρνες συλλογές που μας «παίρνουν» μαζί τους στο χρωματιστό τους ταξίδι, συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνιση τους, διατηρώντας «ζωντανή» την ελπίδα μας ότι δεν έχουν όλα χαθεί και ότι αξίζει να συνεχίσουμε την προσπάθεια.
Συνεχίστε να διαβάζετε και ανακαλύψτε όλα τα μοναδικά fashion news που ξεχωρίσαμε και μας κέντρισαν το ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό!
Jacquemus, Pink collection
Με μία ερώτηση μας παρουσιάζει με τον έναν και ξεχωριστό του τρόπο την καινούρια του συλλογή ο Γάλλος σχεδιαστής Simon Porte Jacquemus κι αυτή είναι η εξής: "Do you like pink?".
Είτε λοιπόν σας αρέσει αυτό το έντονο και φωτεινό χρώμα, είτε όχι είμαστε σίγουρες ότι θα μαγευτείτε απ' αυτήν την ροζ κολεξιόν. Μέσα από την Christmas capsule, όπως την αποκαλεί, αποφασίζει να εντάξει στα Χριστούγεννα ακόμα ένα χρώμα πέρα από τα κλασικά, κόκκινο και πράσινο. Η νέα αυτή συλλογή αποτελείται μόνο από ροζ τόνους και περιλαμβάνει όλα τα διάσημα σχέδια του οίκου που έχουμε αγαπήσει τα τελευταία χρόνια. Η Le Chiquito long Baguette bag, μια πιο πρακτική εκδοχή της διάσημης πλέον Chiquito mini bag, το canvas bucket hat, αλλά και κομμάτια όπως t-shirts και φούτερ, είναι μερικά από αυτά που θα συναντήσετε.
Η Christmas capsule είναι διαθέσιμη στο site του Jacquemus και είναι μία ιδανική και «έξυπνη» επιλογή για να κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας ή σ’ ένα αγαπημένο σας πρόσωπο.
Maison Valentino, Zendaya
Το νέο πρόσωπο του διάσημου οίκου Maison Valentino αλλά και του καλλιτεχνικού διευθυντή του, Pierpaolo Piccioli, είναι η 24χρονη ηθοποιός και γνωστή ως η νεότερη ηθοποιός στην ιστορία των βραβείων Emmy που κέρδισε το βραβείο Α’ γυναικείου ρόλου σε δραματική σειρά, Zendaya.Σύμφωνα με τον Piccioli αποτελεί την καλύτερη επιλογή, διότι ενσαρκώνει το νέο όραμα που έχει για τον οίκο.
«Επιλέξαμε την Zendaya ως το νέο πρόσωπο του οίκου για τον λόγο του ότι αντιπροσωπεύει υπέροχα τις αξίες του Valentino σήμερα. Είναι μία δυναμική νέα γυναίκα που χρησιμοποιεί το ταλέντο και τη δουλειά της για να εκφράσει τον εαυτό της, τις αξίες και την γενιά της», είπε στην ανακοίνωση του.
Η νεαρή σταρ από την πλευρά της δήλωσε ενθουσιασμένη γι’ αυτήν τη νέα συνεργασία, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μία φορά ότι το 2020 είναι η χρονιά της. Στην φωτογραφία της καμπάνιας, η ίδια φωτογραφήθηκε με ένα μαύρο δαντελένιο φόρεμα και την Valentino Garavani Roman Stud τσάντα, ενώ εντυπωσίασε και το total white look της.
Off-White, Bid for The Louvre
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Off-White αλλά και της ανδρικής συλλογής Louis Vuitton, Virgin Abloh, αποφάσισε αυτή τη φορά να ασχοληθεί με τη φιλανθρωπική δράση.
Αυτή τη φορά σχεδίασε μία ειδική έκδοση της διάσημης τσάντας Jitney 2.8 σε συνεργασία με το Christie’s για το Bid for The Louvre, μια δημοπρασία που υποστηρίζει το Μουσείο του Λούβρου και το The Louvre Studio, έναν χώρο καλλιτεχνικής και πολιτιστικής εκπαίδευσης που πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του το φθινόπωρο του 2021. Την είχαμε δει πρώτη φορά το 2019, φέροντας το λογότυπο του οίκου αλλά και κάποια quotes.
Γι’ αυτήν την έκδοση ο creative director αφαίρεσε το logo, και σχεδίασε μια εκδοχή από δέρμα calfskin και ανάγλυφα σχέδια διαμαντιών και την επένδυσε με μικρές παγιέτες, οι οποίες αντικατοπτρίζουν την εμβληματική πυραμίδα του I.M. Pei του Λούβρου.
«Θέλω να ενώσω αυτούς τους δύο κόσμους που φαινομενικά είναι διαφορετικοί: μόδα και υψηλή τέχνη. Είναι ένα σημαντικό μέρος της δουλειάς μου το να αποδείξω ότι κάθε μέρος, ανεξάρτητα από το πόσο αποκλειστικό φαίνεται, είναι προσβάσιμο σε όλους. Ότι μπορεί να εκφραστεί με διαφορετικούς τρόπους και ότι η δημιουργικότητα δεν χρειάζεται να συνδέεται με μια και μόνο αρχή», είπε ο Abloh.
Η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί στις 15 Δεκεμβρίου στη διαδικτυακή πλατφόρμα του Christie's.
Adidas – Prada, A+P LUNA ROSSA 21
Ακόμα μία συνεργασία για τα δύο εμβληματικά brands είναι γεγονός. Η πρώτη ήταν όταν η Prada είχε χαρίσει τη δεξιοτεχνία της ώστε να δημιουργηθεί η νέα εκδοχή των Superstar sneaker ενώ τώρα γίνεται το αντίστροφο. Το νέο μοντέλο παπουτσιών έχει το όνομα A+P LUNA ROSSA 21 για την ομάδα Luna Rossa Prada Pirelli και έχουν δημιουργηθεί ειδικά για το άθλημα της ιστιοπλοΐας.
Έχουν αντλήσει την έμπνευση τους από το σκάφος AC75 Luna Rossa καθώς και από προηγούμενα σχέδια σε sneakers και των δύο. Λίγο αργότερα θα υπάρξει και μία πιο lifestyle εκδοχή.