Δεν αποτελεί πια μυστικό το γεγονός ότι οι influencers -που συνεχώς αυξάνονται- αποκτούν όλο και μεγαλύτερη δύναμη κι ασκούν σημαντική επιρροή στους followers τους σε όλα τα social media. Γι' αυτό και δεν είναι τυχαίο, ότι μεγάλα brands επιλέγουν να συνεργαστούν μαζί τους, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση σε μία τεράστια δεξαμενή ανθρώπων, που τους ακολουθούν πιστά. Η Chiara Ferragni, ήταν από τις πρώτες που συνεργάστηκε με μεγάλες εταιρίες κι οίκους, ενώ τώρα, είναι η σειρά της Kim Kardashian, που ανακοίνωσε την συνεργασία της Skims με τον οίκο Fendi. Η capsule συλλογή Fendi x Skims αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο κι η αλήθεια είναι ότι άπαντες την αναμένουν με μεγάλο ενθουσιασμό.
Mεγάλα brands ενώνουν τις δυνάμεις τους με τις influencers!
Η δύναμη των social media
Σε μία εποχή όπου τα social media αποκτούν όλο και περισσότερους πιστούς ακόλουθους, είναι απόλυτα λογικό να αυξάνεται συνεχώς κι η δυναμική ανδρών και γυναικών που έχουν επιλέξει το επάγγελμα του influencer -γιατί περί επαγγέλματος πρόκειται- κι επενδύουν σε αυτό. Πρόκειται για πρόσωπα, που γνωρίζουν πολύ καλά πως να διαφημίσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα product, μία υπηρεσία ή ένα brand, έχοντας δημιουργήσει τη δική τους βάση με followers, στο Instagram, στο YouTube και σε όλες τις υπόλοιπες πλατφόρμες. Οι influencers γνωρίζουν σε βάθος το αντικείμενο, με το οποίο ασχολούνται και προσπαθούν να χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό τους, την οποία έρχονται να εκμεταλλευτούν και να αξιοποιήσουν οι εταιρίες που συνεργάζονται μαζί τους.
Τα τελευταία χρόνια, τα social media έχουν εξελιχθεί σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας κι αυτό αποδείχθηκε και πρόσφατα, με αφορμή το παγκόσμιο «black out», όταν το Facebook, το Ιnstagram και το Whatsapp αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα και για αρκετές ώρες, οι χρήστες σε ολόκληρο τον πλανήτη έμειναν στο... σκοτάδι. Επικράτησε ένας τεράστιος πανικός και ξαφνικά, το Twitter που μέχρι τότε ήταν στο περιθώριο βίωσε στιγμές απίστευτης δόξας, βλέποντας τις μετοχές του ανεβαίνουν σημαντικά. Κι όλο αυτό, γιατί ο κόσμο δεν είχε πρόσβαση σε καμία πλατφόρμα! Τα social media αποτελούν μια σημαντική πηγή ειδήσεων, ο κόσμος αλληλεπιδρά μέσα από αυτά και φυσικά, έχουν αλλάξει ολόκληρη τη δυναμική της επιστήμης του marketing. Κάπως έτσι, φτάσαμε στο «σήμερα». Οι influencers αποτελούν hot πρόσωπα και τα μεγαλύτερα brands του κόσμου, που μέχρι τώρα δεν έβλεπαν με θετική ματιά τέτοιους είδους κινήσεις, επιδιώκουν να συνεργαστούν μαζί τους και μεγαλουργούν!
Fendi και Skims ενώνουν τις δυνάμεις τους
Η Kim Kardashian, είναι μία γυναίκα που γνωρίζει πολύ καλά το χώρο των media. Αποτελεί μία αμφιλεγόμενη φιγούρα, έχει δεχθεί αρκετή κριτική κι αμφισβήτηση, ωστόσο, αν κάτι πρέπει να της αναγνωρίσουν όλοι είναι πως έχει καταφέρει να αποκτήσει το δικό της κοινό, που συνεχώς αυξάνεται. Κάπως έτσι, δημιούργησε το δικό της brand shapewear εσωρούχων, με το όνομα «Skims», η αξία του οποίου τον Απρίλιο υπολογιζόταν στα 1,6 δισεκατομμύριο δολάρια. Τώρα, όμως ήρθε η ώρα για το next step. Αποτελούσε κοινό μυστικό και τελικά ανακοινώθηκε! Fendi και Skims ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν μία συλλογή αθλητικών ρούχων κι εσωρούχων, με το γνωστό μονόγραμμα του οίκου Fendi. Η capsule collection που θα κυκλοφορήσει στις 9 Νοεμβρίου, θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εσώρουχα, t-shirts, leggings, crop top και φόρμες που κολακεύουν το γυναικείο κορμί κι απευθύνονται σε κάθε τύπο σώματος, αγκαλιάζοντας το σώμα.
Τη συγκεκριμένη συλλογή, έχουν επιμεληθεί από κοινού ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Fendi κι η Kim Kardashian, με τον Kim Jones να αναφέρει χαρακτηριστικά πως: «Η ιδέα για τη συνεργασία προέκυψε στο στούντιο της Fendi στην Ρώμη, όταν ήμουν με την ομάδα μου. Ξαφνικά, όλες οι γυναίκες σταμάτησαν να μιλάνε και κοιτούσαν το κινητό τους. Δεν ήξερα τι συνέβαινε. Περίμεναν το λανσάρισμα της νέας συλλογής Skims. Ήταν τότε που σκέφτηκα: Ας κάνουμε κάτι μαζί». Η μεγάλη συνεργασία είναι γεγονός και κάπως έτσι, ανοίγει ο δρόμος και για τις υπόλοιπες influencers, μπαίνοντας σε μία νέα εποχή.
To παράδειγμα της Chiara Ferragni κι η νέα εποχή
Φυσικά, η Kim Kardashian δεν είναι η πρώτη influencer που καταφέρνει να πετύχει κάτι τέτοιο. Η Chiara Ferragni, η πασίγνωστη Ιταλίδα που μεγαλουργεί στα social media εδώ και χρόνια, έχει συνεργαστεί με κορυφαία brand όπως ο Yves Saint Laurent, η Tod’s, ο Dior κι η Bulgari. Πριν από μερικούς μήνες, μαζί με τη Nespresso δημιούργησαν μία limited edition συλλογή που περιελάμβανε μία συλλεκτική σειρά προϊόντων της Nespresso, όπως coffee και travel mugs, κάψουλες και μηχανές καφέ, με το εμβληματικό στιλ της Ιταλίδας. Τα τολμηρά χρώματα και τα ζωηρά σχέδια χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη collection, ενώ φυσικά, όλα τα προϊόντα φέρουν το χαρακτηριστικό logo της Chiara κι έγιναν ανάρπαστα από την πρώτη κιόλας ημέρα!
Μοιάζει λοιπόν σχεδόν σίγουρο πως το επόμενο διάστημα θα δούμε ακόμη περισσότερες, τέτοιου είδους συνεργασίες, με τις influencers να εξαργυρώνουν την επιτυχία τους και τα μεγάλα brands να εκμεταλλεύονται τη δυναμική τους, αποκτώντας πρόσβαση σε ένα πιο νεανικό κοινό, που -κακά τα ψέμματα- αποτελεί το μέλλον. Μπαίνοντας σε μία νέα εποχή, η σχέση των μεγάλων εταιριών με αυτά τα πρόσωπα γίνεται όλο και πιο δυνατή. H Chiara Ferragni κι η Kim Kardashian απλώς έδειξαν το δρόμο...