Ξεκίνησε το blog της το 2008 ενώ ήταν ακόμη φοιτήτρια εσωτερικής διακόσμησης στο Σαν Φρανσίσκο, με σκοπό να «ποστάρει» δημοσιεύσεις που σχετίζονταν αποκλειστικά με το αντικείμενό της. Μια φωτογραφία ωστόσο ενός bold outfit που φόρεσε η ίδια, πριν από μια συνέντευξη για δουλειά, ήταν αρκετή για να πυροδοτήσει το ενδιαφέρον των πιστών fashionistas. Δέκα χρόνια αργότερα μετρά 2 εκατομμύρια επισκέψεις κάθε μήνα στο “Song of Style”, που θεωρείται πλέον παράδειγμα προς μίμηση για κάθε fashion blogger, ενώ στο προσωπικό λογαριασμό της στο instagram μετρά σχεδόν 5 εκατομμύρια followers που την ακολουθούν πιστά, θαυμάζοντας κάθε φωτογραφία που ανεβάζει.
Μέσα από το λεύκωμά της -best seller των New York Times- με τίτλο "Capture Your Style", το διάσημο style icon μοιράζεται πολύτιμες συμβουλές για να πετύχετε και εσείς την πιο όμορφη και εντυπωσιακή φωτογραφία αλλά και για να «χτίσετε» ένα δυνατό προφίλ. Συγκεντρώσαμε κάποια από αυτά, παρακάτω…
Ποστάρετε με θεματικές
Η Aimee Song ενθαρρύνει τους χρήστες να σκέφτονται, όχι μόνο τη φωτογραφία που πρόκειται να δημοσιεύσουν, αλλά και συνολικά την εικόνα του λογαριασμού τους. Ισχυρίζεται ότι είναι σημαντικό 12 τουλάχιστον από τις συνεχόμενες photos που ανεβάζετε να έχουν μια θεματική, όπως το χρώμα, το μοτίβο ή την ατμόσφαιρα. Έτσι πετυχαίνετε την επιθυμητή αρμονία.
Διηγηθείτε μια ιστορία
Μέσα από τις φωτογραφίες που ανεβάζετε μπορείτε να θέσετε κάποιους άγραφους κανόνες για κάθε μέρα της εβδομάδας, ώστε οι followers να έχουν κάτι να περιμένουν καθημερινά από εσάς, αλλά και για να διευκολύνετε και τον δικό σας προγραμματισμό. Για παράδειγμα, αφιερώστε την Παρασκευή στα βραδινά outfits, τα Σάββατα στις shopping pics και τις Κυριακές στα brunches.
Επιλέξτε προσεκτικά
Επιλέγοντας outfits για τα επόμενα posts, η blogger συμβουλεύει να σκέφτεστε, ότι στην πραγματικότητα διαλέγετε τα κοστούμια για μια ταινία. Αναρωτηθείτε, ποια ιστορία θα κρύβει η δημοσίευση σας και τι θα φορούσε η πρωταγωνίστρια –εσείς στην προκειμένη περίπτωση. Γίνετε δημιουργική και σκεφτείτε εκτός πεπατημένης.
Μάθετε πότε είναι ενεργό το κοινό σας
Όταν πολλοί από τους followers σας είναι ενεργοί την ώρα που ένα shot σας δημοσιεύεται, είναι λογικό να έχει περισσότερη απήχηση και να συγκεντρώσει περισσότερα likes. Πειραματιστείτε με διάφορες ώρες της ημέρας και καταλήξτε στην ιδανική στιγμή, ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Πρέπει να έχετε στρατηγική
Όταν μιλάμε για μια full-time influencer και fashion blogger, είναι λογικό κάθε κίνηση να πρέπει να έχει λογική και στρατηγική. Για παράδειγμα, θέστε τον επιθυμητό αριθμό followers που θέλετε να πετύχετε σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, αρκεί να είναι όντως πραγματοποιήσιμος, κι αν βλέπετε ότι δεν τα καταφέρνετε, προσπαθήστε να αλλάξετε ή να βελτιώσετε κάτι…
Σίγουρα, πάντως το παρόν βιβλίο θα σας εμπνεύσει και θα σας δώσει ιδέες για να πετύχετε τα goals σας!