Σταυρούλα Κλειδαριά

Ταξίδεψα... με το νέο άρωμα του οίκου Bvlgari στη θρυλική συλλογή Eau Parfumée, που αναγεννήθηκε και παρουσιάστηκε σε ένα ατμοσφαιρικό δείπνο στο εστιατόριο Delta, στην Αθήνα. Πάνω από 30 χρόνια μετά την πρωτοποριακή τους κυκλοφορία, τα εμβληματικά αρώματα Thé Vert και Thé Blanc επιστρέφουν ως Eau de Toilette, με φυσικά εκχυλίσματα τσαγιού και συνθέσεις υψηλής τεχνολογίας που συνδυάζουν παράδοση και σύγχρονη αρωματοποιία. Το Eau Parfumée au Thé Vert, εμπνευσμένο από τη φρεσκάδα του πράσινου τσαγιού, περιέχει 94% φυσικά συστατικά και αποπνέει τη δροσιά ενός ακτινοβόλου βοτανικού κήπου. Το διαχρονικό Eau Parfumée au Thé Blanc, με 89% συστατικά φυσικής προέλευσης, αγκαλιάζεται από φίνα λουλουδάτες και musk νότες, αναδεικνύοντας τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του. Τα αρώματα ντύνονται σε κομψά, ανανεωμένα φιαλίδια από παγωμένο γυαλί, με καπάκι εμπνευσμένο από την κινεζική κεραμική, ετικέτες από φυσικές ίνες και συσκευασία από κάνναβη, τιμώντας τη φύση και τη διαχρονική αισθητική της Bvlgari.

Ξεχώρισα την εκδήλωση εγκαινίων του νέου showroom της MillerKnoll στον Άλιμο, με την οποία η Άβαξ σηματοδότησε την είσοδό της στον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό σύγχρονων επαγγελματικών χώρων μέσω ενός εξειδικευμένου business unit. Στον χώρο, αφιερωμένο αποκλειστικά σε αρχιτέκτονες, interior designers, developers και επιχειρήσεις που αναζητούν καινοτόμες λύσεις υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας, παρουσιάστηκαν προϊόντα από τα κορυφαία brands του ομίλου MillerKnoll, όπως Henry Miller, Knoll, Hay, Muuto και NaughtOne. Η εκδήλωση συγκέντρωσε επιδραστικούς επαγγελματίες από τον χώρο της αρχιτεκτονικής, του interior design και των κατασκευών, ενώ το έντονο ενδιαφέρον των ΜΜΕ ανέδειξε τη σημασία της στρατηγικής συνεργασίας Άβαξ και MillerKnoll, με κοινό όραμα τη δημιουργία ποιοτικών, ευέλικτων και βιώσιμων χώρων εργασίας. Χαιρετισμό απηύθυναν η Sandrine Cardinale, Regional Director EMEA της MillerKnoll, και ο Δημήτρης Κόμης, Διευθύνων Σύμβουλος της Άβαξ, υπογραμμίζοντας τη σύνδεση εργονομίας και design με τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων. Οι προσκεκλημένοι γνώρισαν από κοντά τα εμβληματικά προϊόντα του ομίλου και αντάλλαξαν ιδέες για τις τάσεις στη νέα εποχή του επαγγελματικού σχεδιασμού χώρων.

Ανυπομονώ να ακούσω τους Buena Vista All Stars, που το Σάββατο 12 Ιουλίου φέρνουν τη μαγεία της Κούβας στη σκηνή του Λόφου του Σάνη με την παράσταση 'Una Noche En La Habana'. Ένα μοναδικό μουσικό ταξίδι γεμάτο νοσταλγία, ρυθμό και αυθεντικότητα, με πρωταγωνιστές τους θρυλικούς Barbarito Torres, Demetrio Muñiz και Manuel Machado, συνοδευόμενους από έντεκα κορυφαίους Κουβανούς μουσικούς. Το σχήμα παντρεύει τη γοητεία της κουβανικής παράδοσης με τον παλμό της σύγχρονης μουσικής σκηνής, παρουσιάζοντας αγαπημένα κομμάτια όπως το Chan Chan, το Dos Gardenias και το El Cuarto De Tula, σε μια βραδιά γεμάτη ζωντάνια και τη μαγευτική αύρα της Αβάνας.
Καλλιρρόη Σιμιτζίδου

Διάβασα κάτι που πραγματικά με ξετρέλανε: Η Vilebrequin La Plage, το απόλυτο σύμβολο κομψότητας της Γαλλικής Ριβιέρας, φέρνει το νέο της lifestyle concept στην Κρήτη, και πιο συγκεκριμένα στο βραβευμένο Domes of Elounda. Σε μια ιδιωτική παραλία, μέσα σε ελαιώνες και δίπλα στα νερά του κόλπου Mirabello, ξεδιπλώνεται μια εμπειρία που παντρεύει τη χαλαρωτική αύρα του Saint-Tropez με την αυθεντικότητα της Κρήτης. Και ναι, θέλω πολύ να το ζήσω από κοντά!

Ανακάλυψα το πιο απρόσμενα χαριτωμένο item: ο Gustaf Westman μόλις παρουσίασε μια ροζ, σπειροειδή θήκη για μπαγκέτα, που φοριέται σαν τσάντα. Δημιουργήθηκε ειδικά για το pop-up του στο Παρίσι (28–29 Ιουνίου), στο 3 Rue Cunin-Gridaine. Ο Σουηδός designer συνεχίζει το ροζ του όραμα (θυμάμαι ακόμα τα camping gear για τη Mercedes-Benz CLA), αυτήν τη φορά όμως για... ψωμί. Και το αποτέλεσμα είναι απίστευτα fun!

Παρευρέθηκα στο “Summer Taste” event της TEZENIS στο νέο κατάστημά της στο Mediterranean Cosmos. Μέσα σε ένα απόγευμα γεμάτο χρώμα, μουσική κι εκπλήξεις, η ανεμελιά του καλοκαιριού πήρε μορφή, και αφορμή, φυσικά, η νέα συλλογή μαγιό και beachwear. Το απόλυτο highlight; Ένα διαδραστικό game machine, όπου οι καλεσμένοι έπαιζαν και κέρδιζαν καλοκαιρινά δώρα. Ήταν υπέροχο!
Κωνσταντίνος Τανιάς

Ερωτεύτηκα την πρώτη συλλογή του Jonathan Anderson για τον Dior Men! Θαυάμαζα από πάντα τη σχεδιαστική φιλοσοφία του, αλλά τώρα νομίζω πως ξεπέρασε τα όριά του. Ο τρόπος που συνδύασε τις formal δημιουργίες με πιο casual και vintage looking στοιχεία ήταν πραγματικά αξιοθαύμαστος στο χθεσινό show, το οποίο περίμενα πώς και πώς. Αγαπημένα μου items της collection ήταν τα τζιν, στην απόλυτη washed απόχρωση και με την πιο τέλεια γραμμή - ούτε πολύ φραδιά ούτε στενά. Δε βλέπω την ώρα για ό,τι νέο έχει να μας δείξει!

Έχω συνδυάσει στο μυαλό τον καλοκαίρι με την τέχνη, γι' αυτό και προσπαθώ να απολαμβάνω ολοένα και περισσότερα σχετικά δρώμενα. Ανυπομονώ, λοιπόν, για την έναρξη του OLEA Creative Residency 2025 στις 17 Ιουλίου στο μοναδικό Olea All Suite Hotel στο Τσιλιβί της Ζακύνθου. Κι αυτό γιατί θα γνωρίσω από κοντά το νέο έργο της γλύπτριας Ναταλίας Μαντά, “Double Moon: She Is Both the Hunt and the Hunter” στον χώρο του εστιατορίου FLOW DINE & WINE, μέσα από ένα μαγευτικό live performance. Μια εμπειρία τέχνης, φύσης κι αισθήσεων που σίγουρα δε θα ήθελα να χάσω!

Άκουσα πως ανακοινώθηκε ο νέος σκηνοθέτης για τον επόμενο James Bond, και είναι ο Denis Villeneuve! Μετά από χρόνια που επικρατούσαν διάφορες φήμες, η Amazon MGM Studios το επιβεβαίωσε επίσημα. Πραγματικά ενθουσιάστηκα, γιατί αν κρίνω από τη δουλειά του στο Dune και το Arrival, φαίνεται πως ο 007 ετοιμάζεται για κάτι πολύ δυνατό.
Γιώργος Αθανασιάδης

Δοκίμασα το «Δάκρυ του Πεύκου», μία από τις πιο εντυπωσιακές προτάσεις της σύγχρονης ελληνικής οινοποιίας, που φέτος συγκαταλέγεται ξανά στα κορυφαία ελληνικά κρασιά των "Great Greek Wines" 2025. Το κρασί αυτό αποδεικνύει πως η ρετσίνα μπορεί να εξελίσσεται και να καινοτομεί, παραμένοντας πιστή στην παράδοση αλλά και αγκαλιάζοντας τις σύγχρονες τεχνικές οινοποίησης. Δημιούργημα με ξεκάθαρη εκφραστικότητα Ασύρτικου, διακριτικό αλλά χαρακτηριστικό ρετσίνι και πολυπλοκότητα που οφείλεται στη ζύμωση και την ωρίμανση σε δρύινα βαρέλια, το «Δάκρυ του Πεύκου» εντυπωσιάζει με τη φινέτσα, τη δομή, τη μακρά επίγευση και τη σπάνια δυνατότητα παλαίωσης. Ήδη μετρώντας περισσότερες από 80 διεθνείς διακρίσεις, αποτελεί ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα του πώς το ελληνικό κρασί επαναπροσδιορίζεται, διατηρώντας την αυθεντικότητά του και κερδίζοντας τη θέση του τόσο στην κορυφή της εγχώριας αγοράς όσο και στον διεθνή οινικό χάρτη.

Θέλω να αποκτήσω τη νέα συλλεκτική limited edition “Schreiberling 1969” της Montblanc, ένα σπάνιο στυλό που αποτίει φόρο τιμής στον Wes Anderson και κυκλοφορεί σε μόλις 1.969 κομμάτια παγκοσμίως - αριθμός που παραπέμπει στη χρονιά γέννησης του εμβληματικού σκηνοθέτη. Το μοντέλο αντλεί έμπνευση από τα ιστορικά «baby» Montblanc των δεκαετιών του 1910 και του 1920, συνδυάζοντας τη vintage νοσταλγία με τη χαρακτηριστική χρωματική παλέτα του Anderson. Η γυαλιστερή πράσινη επιφάνειά του πλαισιώνεται από έντονες κόκκινες και κίτρινες λεπτομέρειες, ενώ στη λευκή χρυσή μύτη Au 750 φιλοξενείται ένα από τα χαρακτηριστικά σκίτσα του σκηνοθέτη, ως φόρος τιμής στη χειρόγραφη δημιουργικότητα και τη σκίτσο-κουλτούρα που διατρέχει τη δουλειά του. Το σετ περιλαμβάνει πράσινο μπλοκάκι, αρχιτεκτονικό χάρακα και κομψή κασετίνα, όλα τοποθετημένα σε μεταλλικό κουτί που θυμίζει κινηματογραφικό σκηνικό - μία αυθεντική αναφορά στον ιδιαίτερο κόσμο του Wes Anderson και στη διαχρονική κληρονομιά της Montblanc.

Αγάπησα τη μοναδική επετειακή εμπειρία “F1 75 Years in Motion” που φιλοξενείται έως τις 6 Ιουλίου 2025 στο εμβληματικό Selfridges Corner Shop, μεταμορφώνοντας την καρδιά του Λονδίνου σε έναν εντυπωσιακό χώρο αφιερωμένο στα 75 χρόνια της Formula 1. Μέσα από ένα πολυαισθητηριακό ταξίδι, οι επισκέπτες ανακαλύπτουν την ιστορία και τη διαχρονική γοητεία του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ, μέσα από σπάνια αναμνηστικά, συλλεκτικά κομμάτια εμπνευσμένα από θρυλικές ομάδες και οδηγούς, vintage ενδύματα, εμβληματικά έργα τέχνης και φωτογραφίας, καθώς και τη συλλογή F1 75 apparel που διατίθεται αποκλειστικά στον χώρο αλλά και online στο selfridges.com
Αγάπη Γαβριηλίδου
Παρακολούθησα ένα video που μοιράστηκε ο Λευτέρης Πετρούνιας στο Instagram και μας έδειξε τα βήματα προόδου που κάνουν οι κόρες του, ακολουθώντας το δρόμο των γονιών τους. Τόσο ο ίδιος, όσο και η Βασιλική Μιλλούση τις παρακολουθούν με υπερηφάνεια, με τις δύο μικρές να μας μαγεύουν με τα skills τους. Μία τρομερά όμορφη εικόνα, από μία iconic οικογένεια, που έρχεται να μας υπενθυμίσει πως τα social media μπορούν πραγματικά να μας χαρίσουν και χαμόγελα.

Μου άρεσε η νέα συνεργασία της Nike με τη Levi’s, που συνδυάζει την αυθεντικότητα του denim με τον streetwear χαρακτήρα των Air Max 95, σε μια capsule συλλογή που κυκλοφορεί στις 10 Ιουλίου μέσω Levi’s και στις 11 Ιουλίου στο Nike SNKRS. Στην καρδιά της συνεργασίας βρίσκονται τα εμβληματικά Air Max 95 σε τρεις αποχρώσεις denim - Indigo, Black και White/Ecru - με ιδιαίτερες λεπτομέρειες όπως το κλασικό Red Tab της Levi’s κάτω από το Swoosh, σόλες gum ή μονόχρωμες, εκτυπωμένα insoles εμπνευσμένα από vintage διαφημίσεις και τρεις επιλογές κορδονιών. Το σύνολο ολοκληρώνεται με matching trucker jacket και baggy jeans από selvedge denim, με λευκές chain-stitch ραφές και co-branded δερμάτινα patches, δημιουργώντας μια συλλογή που τιμά τα 30 χρόνια του Air Max 95 και απευθύνεται σε sneakerheads και λάτρεις του denim.

Με εντυπωσιάζει το πόσο σκληρός μπορεί να γίνει αυτός ο κόσμος. Το πόσο σκοτάδι κρύβεται ανάμεσά σας. Την ώρα που εμείς συνεχίζουμε κανονικά τη ζωή μας, απολαμβάνοντας το καλοκαίρι, σε πολλά άλλα σημεία του πλανήτη άνθρωποι, αθώες ψυχές «σβήνουν», μικρά παιδιά υποφέρουν και οικογένειες ολόκληρες ψάχνουν μία ελπίδα, μία τελευταία ανάσα. Είναι πολύ σκληρή η πραγματικότητα που βιώνουν και πραγματικά, με πονάει το γεγονός ότι οι ισχυροί του κάθε τόπου όχι απλά δεν κάνουν βήμα πίσω, αλλά συνεχώς κάνουν πιο σκληρή τη στάση τους. Μέχρι πότε θα συνεχιστεί όλο αυτό;
Καρολίνα Δημοπούλου

Λάτρεψα τη νέα καμπάνια Ray-Ban με τον ASAP Rocky, όχι μόνο γιατί είναι η πρώτη του ως νέος creative director, αλλά γιατί αποπνέει αυθεντικότητα, στιλ και ρίζες. Γυρισμένη στο Harlem, εκεί όπου όλα ξεκίνησαν για τον ίδιο, η καμπάνια είναι ένας φόρος τιμής στη street κουλτούρα που τον διαμόρφωσε, με vintage αισθητική και απροσδόκητα cool vibes. Ο Rocky υπογράφει μια σειρά που ξεπερνά το design και γίνεται αφήγηση που αποκτά ταυτότητα.

Ενημερώθηκα για το έντυπο Άνοιξη – Καλοκαίρι 2025 της ΙΚΕΑ και βρήκα όλη την έμπνευση που χρειαζόμουν για να μεταμορφώσω τους εξωτερικούς μου χώρους. Από μικρά μπαλκόνια μέχρι μεγάλους κήπους, η ΙΚΕΑ προσφέρει μία γκάμα ιδεών που παντρεύουν άνεση, λειτουργικότητα και design με τη γνώριμη προσιτή αισθητική της ΙΚΕΑ. Έπιπλα, αποθηκευτικές λύσεις, αξεσουάρ και touches διακόσμησης που φέρνουν το καλοκαίρι στον εξωτερικό σας χώρο με βιώσιμες επιλογές.

Ξεχώρισα τη νέα καμπάνια της Givenchy με την Kaia Gerber, η οποία σηματοδοτεί το δημιουργικό ντεμπούτο της Sarah Burton στον οίκο. Η αισθητική είναι κομψή, με αυστηρές γραμμές, θηλυκή δύναμη και μια διακριτική μελαγχολία που μαγνητίζειΗ Burton φέρνει μια νέα ενέργεια στη Givenchy - σιωπηλή, αλλά γεμάτη υπόσταση. Ένα νέο κεφάλαιο που προμηνύεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον.