Ο κόσμος της μόδας ποτέ δεν είναι στάσιμος! Το κάθε νέο διαδέχεται από επόμενο και η κάθε συνεργασία από άλλη. Η DVF πάτησε δυναμικά στον on-demand κόσμο του vintage και του re-selling ενώ λίγες μέρες πριν ο οίκος Bally ανακοίνωσε την παραίτηση του Creative Director της. Άλλα πολύ exciting νέα περιλαμβάνουν το νέο exclusive launch της Omega αλλά και η νέα συνεργασία της ορειβατικής και lifestyle μάρκας, The North Face.
Η Diane von Furstenberg, διάσημη για το διαχρονικό της wrap dress στη δεκαετία του '70, επαναφέρει τα εμβληματικά της στυλ με ένα πρόγραμμα μεταπώλησης.Το πρόγραμμα "ReWrap" επιτρέπει στους καταναλωτές να αποκτήσουν archive σχέδια της DVF, καθώς και να αγοράζουν και να πωλούν μεταχειρισμένα προϊόντα. Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από την πλατφόρμα μεταπώλησης Archive και περιλαμβάνει μια μοναδική στο είδος της λειτουργία που ονομάζεται "Missed Connections", η οποία λειτουργεί σαν μια σελίδα αγγελιών, όπου η ομάδα της DVF βάζει χαμένες "αγγελίες" για να εξασφαλίσει πολυπόθητες συλλογές ή κομμάτια από τους πελάτες. Αντίστοιχα, η ίδια η von Furstenberg στοχεύει να πάρει πίσω ξεχωριστά κομμάτια στη λίστα της "Diane in Search Of" (η συλλογή της με τύπωμα Andy Warhol από το 2014 βρίσκεται στην κορυφή της λίστας).
The North Face, brand new jewellery collection
Η 'The North Face' παρουσίασε την πρώτη της συλλογή κοσμημάτων σε συνεργασία με τη μάρκα κοσμημάτων Maria Black. Συνδυάζοντας την ορεινή κληρονομιά της The North Face με την χαρακτηριστική βιομηχανική εμφάνιση της Maria Black, τα κομμάτια διαθέτουν σύγχρονες λεπτομέρειες με υλικό εμπνευσμένο από την πεζοπορία.
Καταφθάνουν σε 50 αποκλειστικά σετ μια σειρά από αξεσουάρ, όπως σκουλαρίκια Carabiner που μιμούνται το σχήμα του βασικού κλιπ και του γάντζου, κολιέ με αλεπουδίσια ουρά που ενσωματώνουν ματ λογότυπα TNF και βραχιόλια με αλυσίδες. Κάθε αξεσουάρ μπορεί να φορεθεί μεμονωμένα ή να συνδυαστεί για να σχηματίσει ένα μεγαλύτερο κομμάτι.
«Κατασκευασμένο με υλικά που προέρχονται από υπεύθυνες πηγές, κάθε κομμάτι αντανακλά το κοινό μας ήθος, ότι το στυλ δεν είναι για να το υπαγορεύει ο σχεδιαστής, αλλά για να το εξερευνά ο χρήστης», γράφει η Maria Black.
Bally, Creative Director steps down
Η ελβετική πολυτελής μάρκα Bally ανακοίνωσε ότι πρόκειται χωρίσει τους δρόμους της με τον δημιουργικό διευθυντή της Rhuigi Villaseñor. Σε δήλωσή του, ο διευθύνων σύμβουλος της Bally, Nicolas Girotto, ευχαρίστησε τον Villaseñor για τη δημιουργική του συμβολή κατά τη διάρκεια της θητείας του στην εταιρεία, προσθέτοντας: «Το πάθος, η ενέργεια και η δημιουργικότητά του συνέβαλαν στην επαναφορά της Bally στο προσκήνιο, αναζωογονώντας περαιτέρω την κληρονομιά 170 ετών της μάρκας μέσα από ένα σύγχρονο, λαμπερό φακό. Του εύχομαι ό,τι καλύτερο στο επόμενο κεφάλαιο του δημιουργικού του ταξιδιού».
Ο Villaseñor εντάχθηκε για πρώτη φορά στην Bally τον Ιανουάριο του 2022, αναλαμβάνοντας τον ρόλο να επιβλέπει τη δημιουργική διεύθυνση σε όλη τη μάρκα, με το ντεμπούτο του να έρχεται την άνοιξη/καλοκαίρι 2023 και αποχωρεί λίγο περισσότερο από ένα χρόνο μετά την ένταξή του. Κατά τον διορισμό του, ο Villaseñor είχε αναλάβει από τον Girotto να μεταφέρει την εταιρεία στο επόμενο επίπεδο και να εξελίξει τη σύγχρονη σημασία της, διατηρώντας παράλληλα τις βασικές της αξίες.
Μιλώντας για την αποχώρησή του, ο σχεδιαστής δήλωσε:«Ο σχεδιαστής θα πρέπει να έχει την ευκαιρία να κάνει μια νέα αρχή: "Η εμπειρία μου στην Bally ήταν μια απίστευτη τιμή. Εύχομαι στη μάρκα μόνο το καλύτερο σε όλες τις μελλοντικές της προσπάθειες και ανυπομονώ να απολαύσω το επόμενο δημιουργικό της κεφάλαιο». Η Bally δήλωσε ότι το στούντιο σχεδιασμού της θα συνεχίσει να μεταφέρει την κατεύθυνση της μάρκας μέχρι να ανακοινωθεί ένας νέος δημιουργικός οργανισμός.
Omega, Seamaster Aqua Terra Worldtimer collection expands
Διευρύνοντας τη σειρά των ταξιδιωτικών ρολογιών της, η OMEGA μόλις αποκάλυψε τρεις νέες αναφορές για τη συλλογή Seamaster Aqua Terra Worldtimer. Οι νέες κυκλοφορίες περιλαμβάνουν μια επιλογή από τιτάνιο και δύο εκδόσεις από stainless steel. Όλα τα νέα ρολόγια φτάνουν σε μέγεθος κάσας 42 χιλιοστών και είναι εξοπλισμένα με τις χαρακτηριστικές οθόνες Worldtimer της OMEGA, μαζί με ανθεκτικά στις γρατσουνιές κεραμικά πλαίσια.
Το κέντρο του καντράν κοσμεί ένα όραμα της Γης με ηπείρους που χαράσσονται με λέιζερ, κατασκευασμένο από τιτάνιο πέμπτου βαθμού. Χωρισμένο σε τμήματα νύχτας και ημέρας, μια ένδειξη 24 ωρών περιβάλλει τον χάρτη, ενώ δύο εξωτερικοί δακτύλιοι φέρουν διάφορα ονόματα πόλεων. Οι μαυρισμένοι δείκτες είναι γεμάτοι με Super-LumiNova για να συμπληρώνουν το γενικό χρώμα της επιλογής τιτανίου. Εν τω μεταξύ, οι δύο εκδόσεις από ανοξείδωτο ατσάλι ενσωματώνουν χρυσό 18k για τους δείκτες και συμπληρώνονται με καντράν και στεφάνια πράσινου χρώματος.