Τα social media αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Καλώς ή κακώς, όλοι μας αφιερώνουμε αρκετό από τον χρόνο μας σε αυτά, για πολλούς και διαφορετικούς -ο καθένας- λόγους. Για άλλους, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν διέξοδο από τους απαιτητικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, για άλλους είναι ένας τρόπος επικοινωνίας με αγαπημένα τους πρόσωπα και για άλλους αποτελεί κομμάτι της δουλειάς. Ή είναι αυτή η δουλειά τους. Γιατί πλέον, υπάρχει κι αυτή η κατηγορία, με τη δύναμη των social media να είναι μεγάλη και την επιρροή τους να αυξάνεται συνεχώς. Τα τελευταία χρόνια, είναι πολλές οι γυναίκες -influencers που έχουν δει τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς να μεγαλώνουν αισθητά κι εξαργυρώνουν την αναγνωρισιμότητά τους, δημιουργώντας ουσιαστικά τα δικά τους brands, που φτάνουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Πάμε να δούμε μερικές από αυτές...
Chiara Ferragni
Ένα κορίτσι από την Ιταλία, έδωσε τον δικό της αγώνα, δούλεψε σκληρά, πάτησε σταθερά στα πόδια της και κατάφερε να εξελιχθεί σε μία από τις πιο επιδραστικές γυναίκες στην παγκόσμια μόδα. Η Chiara Ferragni είναι το απόλυτο παράδειγμα! Ούσα φοιτήτρια της Νομικής, τίποτα δεν προμήνυε την πορεία της ζωής της, ωστόσο το 2009 όλα άλλαξαν. Ξεκίνησε το διάσημο πλέον -The blonde Salad-, ένα blog όπου ανέβαζε καθημερινά φωτογραφίες της, φορώντας ρούχα μικρών brands, ενώ σταδιακά δεχόταν προτάσεις από όλο και μεγαλύτερους και πιο γνωστούς ανθρώπους της μόδας για συνεργασίες.
Το επόμενο βήμα έγινε μέσα από τα social media. Κατέκτησε τον κόσμο του instagram, έγινε γνωστή σε κάθε μεριά του πλανήτη και πλέον, μετρά πάνω από 20 εκατομμύρια followers στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Η Chiara δεν άργησε να δημιουργήσει το δικό της brand (@chiaraferragnicollection) και μία σειρά από ρούχα, παπούτσια κι αξεσουάρ που φέρουν την υπογραφή της, ενώ έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρίες τα τελευταία χρόνια, φτιάχνοντας ειδικές κολεξιόν με το όνομά της. Η Ιταλίδα κέρδισε ακόμη κι αυτούς που αμφέβαλαν για αυτήν, όταν στη διάρκεια του lockdown στήριξε με μεγάλες δωρεές ανθρώπους που το είχαν ανάγκη, ενώ έστειλε σημαντικά μηνύματα για την κατάσταση που βίωνε η χώρα της, που χτυπήθηκε όσο λίγες από τον Covid-19. Μετρώντας εκατοντάδες fans σε ολόκληρο τον πλανήτη, η Chiara βλέπει καθημερινά τις μετοχές της να ανεβαίνουν συνεχώς, εξαργυρώνοντας όλα όσα δημιούργησε περίπου 11 χρόνια πριν.
Νegin Mirsalehi
Μία ακόμη γυναίκα που έδωσε σημαντικές μάχες, αλλά κατάφερε να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα και να κατακτήσει όλο τον κόσμο. Μεγάλωσε στο Άμστερνταμ, οι γονείς της είναι Ιρανικής καταγωγής, ενώ η μητέρα της είναι κομμώτρια και ο πατέρας της επιχειρηματίας. Οι σπουδές της στο business management, τη βοήθησαν αρκετά στην μετέπειτα πορεία της, καθώς πλέον, εκτός από το γεγονός ότι είναι μία από τις πιο επιτυχημένες γυναίκες των social media, αλλά και του YouTube, έχει δημιουργήσει τη δική της επιχείρηση που συνεχώς μεγαλώνει.
Ένα από τα πράγματα που χαρακτηρίζουν τη Negin, είναι τα πλούσια, μακριά μαλλιά της και η ίδια, πόνταρε σε αυτό, λανσάροντας το 2015 το δικό της brand, με προϊόντα για τα μαλλιά. Το μυστικό της; Το μέλι! Ο πατέρας της δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο χώρο και οι δυο τους ένωσαν τις δυνάμεις τους, όπως εξηγεί κι η ίδια: «Θα μπορούσε να πει κανείς ότι το να ασχολούμαι με τις μέλισσες και τη φροντίδα τους είναι στο αίμα μου. Είναι κομμάτι της οικογένειάς μου εδώ και πολλά χρόνια. Ο πατέρας μου το έμαθε από τον παππού μου, αυτός από τον δικό του και πάει λέγοντας. Είναι κάτι που αγαπώ κι απολαμβάνω όλη τη διαδικασία». Το brand “Gisou” συνεχώς μεγαλώνει, με την Negin να θέτει συνεχώς νέους στόχους και να βάζει ψηλότερα τον πήχη.
Kylie Jenner
H οικογένεια Kardashian είναι γνωστή χρόνια τώρα για πολλούς λόγους και πλέον μετράει πολλά εκατομμύρια ευρώ. Οι διάσημες αδερφές έχουν κατακτήσει τον χώρο των social media, ενώ τώρα ακολουθεί η... νέα γενιά. Η Kylie Jenner, μία από τις μικρές αδερφές της Kim, έκανε το μεγάλο «μπαμ» μέσα από το Instagram και σύντομα έφτασε στο σημείο να λανσάρει το δικό της brand που περιλαμβάνει προϊόντα μακιγιάζ, με το όνομα “Kylie Cosmetics”. «Όλα έχουν να κάνουν με τη δύναμη των social media. Πριν ακόμη να ξεκινήσω το οτιδήποτε, είχα από πίσω μου αρκετά εφόδια», αναφέρει η Kylie, αναγνωρίζοντας και η ίδια πως ουσιαστικά όλα ξεκίνησαν μέσα από τα social media.
Η Kylie δουλεύει σκληρά πάνω στην εταιρία της και σχεδιάζει πολλά περισσότερα με φόντο το μέλλον. Η ίδια δεν αρκείται στη φήμη που απέκτησε αρχικά, λόγω της οικογένειάς της, αλλά φροντίζει να διαχωρίσει τη θέση της και να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα, πατώντας σταθερά στα πόδια της και χαράσσοντας τη δική της πορεία. Ποιο θα είναι το επόμενο βήμα; Θα το μάθουμε σύντομα!
Lydia Elise Millen
Το απόλυτο, English girl που ολοκληρώνοντας τις σπουδές της στο marketing στο πανεπιστήμιο του Northampton, αποφάσισε να κυνηγήσει το όνειρό της, χωρίς να φανταστεί ποτέ ότι θα φτάσει στο σημείο που είναι σήμερα. Η Lydia Elise Millen διαθέτει το δικό της κανάλι στο YouΤube, μέσα από το οποίο μοιράζεται στιγμές της ζωής της, ενώ μέσω του Instagram, αλλά και του προσωπικού της blog μοιράζεται τα δικά της fashion και beauty secrets.
Πρόσφατα, ανακοίνωσε τη δημιουργία του δικού της brand, που ονομάζεται “Glow” και περιλαμβάνει ένα ολόκληρο kit για την πιο σωστή και ολοκληρωμένη self tanning routine. Άλλωστε, η ίδια έχει συνδέσει το όνομά της με μια γνωστή εταιρία που ειδικεύεται στο συγκεκριμένο κομμάτι και πλέον, αποφάσισε να κάνει το μεγάλο βήμα. «Δημιούργησα το blog μου στην τελευταία χρονιά των σπουδών μου στο πανεπιστήμιο και μετά από 2-3 χρόνια, όπου αφιέρωνα λίγο χρόνο σε αυτό, έγινε η full time δουλειά μου. Η αλήθεια είναι, πως σε αυτό τον χώρο όλοι ξεκινήσαμε από κάπου, αλλά δεν μπορείς να φτάσεις εκεί που θέλεις, αν δεν περάσεις από μερικά στάδια. Η συμβουλή που θα έδινα σε κάποιον είναι να μη φοβάται να αλλάξει. Το πιο σημαντικό, είναι να κάνετε αυτά σας αρέσουν, με πάθος», λέει η Lydia, που μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να γνωστοποιήσει και τα επόμενα βήματά της, που και πάλι θα αφορούν το skincare. Λίγη υπομονή και σύντομα θα μάθουμε!
Εmily Ratajkowski
To 2013, η Ratajkowski έγινε γνωστή από τις εμφανίσεις της σε γνωστά video clips, ενώ στη συνέχεια συνεργάστηκε με πασίγνωστα brands, ανεβάζοντας κατακόρυφα τις μετοχές της. Έχει φτάσει στο σημείο, να μετράει περισσότερους από 26 εκατομμύρια followers στο Instagram και πλέον, διαθέτει κι αυτή το δικό της fashion brand. Ακόμη και το Forbes έχει κάνει πολλά αφιερώματα στην πορεία της τα τελευταία χρόνια, καθώς το “Ιnamorata” αποτελεί πόλο έλξης κάθε φορά που ανακοινώνεται μία νέα κολεξιόν.
Πρόκειται για μία εταιρία, που ξεκίνησε το 2017 και περιλαμβάνει μαγιό και ρούχα για τη θάλασσα, αλλά και πολλά αξεσουάρ, ενώ πρόσφατα η Ratajkowski κέρδισε μία θέση στη λίστα του Forbes 30 under 30, για όσα έχει πετύχει. «Δε στηριζόμαστε στους άλλους, αλλά στις δικές μας ιδέες και σε όσα ζητούν από εμάς οι followers. Πλέον, είναι κατανοητό πως όταν δημιουργείς έναν λογαριασμό στο Instagram, χτίζεις ένα brand. Σκέφτηκα ότι χρειαζόμουν μία αλλαγή, να φτιάξω κάτι καινούριο, δικό μου που δε θα βασίζεται σε συνεργασίες, αλλά στα δικά μου προϊόντα», σημειώνει η Ratajkowski, που βλέπει την επιχείρησή της να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα και να κερδίζει όλο και περισσότερους fans σε ολόκληρο τον πλανήτη.