fbpixel

Search icon
Search
Chiara Ferragni: Το success story της πιο πετυχημένης fashion blogger
LIFE & CAREER

Chiara Ferragni: Το success story της πιο πετυχημένης fashion blogger

Μια ιστοσελίδα που κατάφερε να γίνει μια επιχείρηση πολλών εκατομμυρίων


Ακόμη και αυτοί που ξέρουν ελάχιστα πράγματα για την Chiara Ferragni δε μπορούν να αμφισβητήσουν πως αυτό το κορίτσι είναι φαινόμενο. Μετά από 13,2 εκατομμύρια followers στο instagram, εκατοντάδες ταξίδια, πολλές ντουλάπες γεμάτες ρούχα, αξεσουάρ και παπούτσια, αρκετά εξώφυλλα σε αμέτρητα περιοδικά -είναι η πρώτη fashion blogger στον κόσμο που εμφανίστηκε ποτέ σε εξώφυλλο της Vogue- και πολλές συνεργασίες, η όμορφη Ιταλίδα έχει στραμμένα όλα τα βλέμματα πάνω της. 

Φέτος έγινε 31 χρονών και κατέχει τα σκήπτρα της πιο διάσημης influencer, με τις μετοχές της ίδιας και της εταιρίας της να μετρούν πολλά εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς τους. Τα post της συγκαταλέγονται ανάμεσα στα πιο ακριβοπληρωμένα με το καθένα να φτάνει έως και τα 13 χιλιάδες δολάρια! Κάπως έτσι, η κοπέλα που ξεκίνησε το 2009 να ποστάρει φωτογραφίες του εαυτού της κατέληξε 9 χρόνια μετά να είναι μια businesswoman, η οποία ξέρει ακριβώς πώς λειτουργεί η βιομηχανία της μόδας.

chiara.jpg

The history

Πριν από 9 χρόνια, η Chiara έδωσε 10 δολάρια για τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας, που έμελλε γίνει ένα από τα διασημότερο fashion blogs, το The Blonde Salad. Έτσι, με τη βοήθεια του τότε συντρόφου της Riccardo Pozzoli ξεκίνησε να ποστάρει δικές της φωτογραφίες. Αυτό που την έκανε να ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή ήταν πως παρότι η καταγωγή της ήταν από την Ιταλία, η ίδια ξεκίνησε εξ αρχής να γράφει και να επικοινωνεί στα αγγλικά. 

Μπορεί η επιτυχία να μην είναι προδιαγεγραμμένη από την αρχή, όπως αναφέρει πολλές φορές και η διάσημη style guru, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνεις τα σωστά βήματα για να φτάνεις κάθε μέρα και πιο κοντά σε αυτήν. Όπως φαίνεται, ήξερε πολύ καλά τι έκανε. 

Εκείνη την περίοδο βρισκόταν, στο 4ο έτος της νομικής σχολής της University of Bocconi, αλλά παρόλα αυτά αποφάσισε να αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στο δικό της εγχείρημα, μια κίνηση η οποία κατάφερε να την ανταμείψει και με το παραπάνω. Φυσικά, το πάθος της αλλά και η εμμονή της για τέλεια αποτελέσματα την οδήγησε στο να μην παραμελήσει ποτέ το "little home" της όπως συνήθιζε να αποκαλεί την προσωπική της σελίδα.

mv5bnzy0mdgymju5nf5bml5banbnxkftztgwodkxnzc3nte-at-v1.jpg

«Θα μπορούσα να είμαι σαν τόσες άλλες bloggers ή influencers, οι οποίες έχουν μάνατζερ και φέρονται σαν celebrities, αλλά εγώ πάντα ήθελα κάτι διαφορετικό. Φυσικά θέλω να ζήσω κι εγώ κάτι ανάλογο, αλλά πιο πολύ επιθυμώ να δημιουργήσω τη δική μου σειρά ρούχων» είπε η Chiara Ferragni πριν μερικά χρόνια σαν να ήξερε τι θα ακολουθούσε.

H συνέχεια ήταν πέρα από κάθε φαντασία, η νεαρή Ιταλίδα έγινε το πρώτο fashion case study στο Harvard και τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν, ότι το μυστικό της επιτυχίας της ήταν ότι πάντα έκανε βήματα που θα μπορούσαν να εξελίξουν το blog και τη δουλειά της και φυσικά πάντα απέρριπτε οτιδήποτε δεν της ταίριαζε απόλυτα, ακόμη κι αν αυτό σήμαινε ότι θα έχανε αρκετά χρήματα. 

Και έτσι, ενώ από την αρχή πολλά μικρά brands πλησίαζαν την ίδια και τον πρώην σύντροφό της, ο οποίος ήταν και συνιδιοκτήτης της εταιρίας, εκείνοι έλεγαν συνέχεια "όχι" μέχρι να ξεκινήσουν να προσελκύουν τα luxury brands, τα οποία πίστευαν ότι τους ταιριάζουν. Όπως είπε και ο ίδιος: «Ήμασταν μικροί φοιτητές και δεν ήταν εύκολο για εμάς να αρνούμαστε προτάσεις με οικονομικά οφέλη. Παρόλα αυτά, αποφασίσαμε να αντισταθούμε, καθώς ξέραμε και οι δύο ότι θέλουμε να δουλέψουμε στον χώρο της μόδας. Δεν μπορούσαμε να «πουλήσουμε» την Chiara σαν ένα προϊόν το οποίο θα μπορεί να έχει ο καθένας».

1103-fl-chiara-ferragni-shoes-2000x1125-1200x675.jpg


Φυσικά, εφόσον τα αγαθά κόποις κτώνται, οι δύο τους δε διστάζουν να παραδεχτούν πως την πρώτη φορά που πήγαν σε Fashion Week πλήρωσαν οι ίδιοι τα έξοδά τους. Άλλωστε, και οι δύο γνώριζαν καλά πως για να βγάλεις χρήματα πρέπει πρώτα να ξοδέψεις, και μάλιστα αρκετά. Οι αξιοζήλευτες συνεργασίες δεν άργησαν να έρθουν, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τα brands Yamamay, Superga και Steve Madden και στη συνέχεια Yves Saint Laurent και Bulgari.

3u5a1242-copy.jpg


Η συνέχεια είναι γνωστή, το κορίτσι που έγινε φαινόμενο κατάφερε να βγάλει για πρώτη φορά τη δική της σειρά ρούχων και παπουτσιών και απέδειξε σε όλους, πως και μόνη της μπορεί να λάμψει. Έτσι, με τη μόνιμη εγκατάστασή της στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στο Λος Άντζελες για τα πρώτα χρόνια της πορείας της στη μόδα, απέδειξε ότι μπορεί να κάνει πραγματικά ό,τι περνά από το χέρι της για να πετύχει τους στόχους της. 

Μάλιστα, η πιο δυναμική influencer στον κόσμο -σύμφωνα με τη Forbes στο τέλος του 2017- έγινε CEO αλλά και πρόεδρος της εταιρίας της, The Blonde Salad. Σε πρόσφατη συνέντευξή της ανέφερε ότι: «Αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να ασχοληθώ προσωπικά με τα οικονομικά της εταιρίας μου, έτσι ώστε να αναδιαμορφώσω κάποια πράγματα. Δεν είναι παιχνίδι για εμένα, συνειδητοποίησα πως υπάρχουν μερικά κομμάτια, τα οποία χρειάζεται να βελτιωθούν και φυσικά υπάρχουν έξοδα τα οποία οφείλουν να κοπούν» είπε με σοβαρότητα, αφήνοντας να φανεί ότι έχει ένα ξεκάθαρο επιχειρηματικό πλάνο.

chiara-fedez-ferragni-bershka.jpg
90b5e3930571f760652934173cdafd95.jpg

Θα μπορούσε κανείς να πει πως το μυστικό της επιτυχίας της κρύβεται στο τυχερό αστέρι που μάλλον δε θα σταματήσει ποτέ να τη φωτίζει. Από την άλλη βέβαια, χωρίς σκληρή δουλειά και χωρίς επικεντρωμένες κινήσεις, η fashion blogger και πλέον μητέρα του μικρού Leone, τον οποίον απέκτησε με τον νυν σύντροφό της και γνωστό Ιταλό ράπερ Fedez, δύσκολα θα είχε καταφέρει να γίνει αυτό που είναι. 

Με την επιχείρησή της να εκτιμάται πλέον στα 7 εκατομμύρια δολάρια και με τον Fedez να καταφέρνει να στηρίζει το περιζήτητο lifestyle της -αφού είναι ένας από τους πιο πετυχημένους μουσικούς στη χώρα του- μάλλον η συνέχεια προβλέπεται εξίσου εντυπωσιακή. Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη, τα οποία η ίδια έχει ανακοινώσει, το 2016 το κομμάτι της εταιρίας της που αφορά μόνο τα ψηφιακά μέσα είχε έσοδα ύψους 20 εκατομμυρίων δολαρίων, κάτι που μάλλον την αποζημίωσε για τα 10$ τα οποία έδωσε για να χτίσει την ιστοσελίδα της στην αρχή! Η ζωή της σύγχρονης αυτής Σταχτοπούτας που καταφέρνει πουλάει σαν ακριβό διαμάντι την κάθε της κίνηση, στηρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο όλες τις επιλογές της, και ταυτόχρονα πετυχαίνει να μοιράζει το χρόνο της ανάμεσα σε δουλειά αλλά και οικογένεια, αποτελεί λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση. 

Φυσικά, ο γάμος της που θα πραγματοποιηθεί την 1η Σεπτεμβρίου, θα ολοκληρώσει την προσωπική της ευτυχία και είναι ένα από τους πιο πολυαναμενόμενους της χρονιάς!