Ένα από τα μεγαλύτερα lifestyle brand, η UGG, επαναναπροσδιορίζει συνεχώς την ταυτότητά της, ακολουθώντας ωστόσο πάντα μια συναισθηματική προσέγγιση τόσο στα ρούχα, όσο και στα κλασικά μποτάκια, τα οποία έχουν κερδίσει επάξια μια θέση στη γκαρνταρόμπα μας. Θέλοντας να υποδεχθεί το 2022 με στιλ, το νότιο-Καλιφορνέζικο brand, δημιούργησε την καμπάνια με το όνομα FEEL. Πρόκειται για μία σειρά, που θα περιλαμβάνει icons, ηγέτες της κουλτούρας και πρωταθλητές της αλλαγής που εμπνέουν γενιές, προωθούν την ατομικότητα και προκαλούν συναισθήματα.
New Season, New Campaign
Για την περίοδο Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022, πρωταγωνίστρια αυτής της πολυαναμενόμενης καμπάνιας είναι η βραβευμένη με Oscar, Grammy και Emmy θρυλική παγκόσμια super star, διασκεδάστρια και ανθρωπίστρια Cher, η οποία φοράει και απογειώνει εμβληματικές σιλουέτες. Η «Θεά της Pop», όπως την αποκαλούν, ξεκίνησε την καριέρα της τη δεκαετία των '60s και από τότε μέχρι και σήμερα έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον πολλές φορές, όχι μόνο με τις καλλιτεχνικές της ικανότητες αλλά και με την έντονη προσωπικότητά και τις εκκεντρικές της εμφανίσεις.
«Το να είσαι πρότυπο σημαίνει να έχεις την ελευθερία και το θάρρος να εξερευνήσεις το δικό σου ταξίδι και την ατομικότητά σου. Η Cher είναι παγκοσμίως γνωστή για τον τολμηρό και αδυσώπητο τρόπο που ζει τη ζωή της, κάτι με το οποίο η UGG είχε πάντα σχέση», δήλωσε η Lindsey Dicola Dashoff, Senior Director, Brand Communications & Public Relations.
Step into her shoes
Στη νέα αυτή καμπάνια, η Cher εμφανίζεται πιο stylish και γήινη από ποτέ. Πόσες φορές άλλωστε είχαμε την τύχη να δούμε τη superstar, χαλαρή στο σπίτι της στο Malibou, να απολαμβάνει τις μικρές χαρές της ζωής σαν μία «κοινή θνητή». Ξαπλωμένη στον καναπέ παρακολουθεί ταινίες με το κατοικίδιό της, ενώ λίγο αργότερα συνομιλεί με τη μητέρα της στο τηλέφωνο. Ίσως είναι και η πρώτη φορά που έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε αυτήν την πλευρά του pop icon. Τα κομμάτια που έχει επιλέξει να πλαισιώνουν αυτές τις καθημερινές στιγμές, βασίζονται στη διαχρονικότητα, όπως είναι η Classi Mini μπότα, προσωποποιώντας το συναίσθημα και την απόλυτη αισθητική που μόνο η UGG μπορεί να προσφέρει. Πίσω από τον φακό βρίσκεται ο Neil Favila, ενώ τη σκηνοθεσία του αντίστοιχου βίντεο ανέλαβαν οι Kauai Moliterno και Michael Barth.
Σε όλη τη διάρκεια των γυρισμάτων, η Cher μοιράζεται με τόλμη τις σκέψεις της για το ότι μεγάλωσε θέλοντας να πρωταγωνιστήσει, ενώ παράλληλα αναδεικνύει εμπράκτως το πάθος της για τον πλανήτη Γη και την φιλοσοφία της να είναι ο εαυτός της χωρίς να πρέπει να ζητήσει συγγνώμη για αυτό. «Έχω περάσει μια ζωή όπου οι άνθρωποι είτε με μισούν είτε με αγαπούν, και ενώ, θέλεις να σε αγαπούν, σημασία έχει να κάνεις αυτό που εσύ πραγματικά θες», είπε χαρακτηριστικά η ίδια κατά τη διάρκεια της λήψης.
FEEL Campaign
Όπως πάντα, έτσι και τώρα, το διάσημο fashion brand, παραμένει πιστό στις αρχές και την υψηλή αισθητική του, αλλά και στην περιβαλλοντική και κοινωνική συνείδηση, ακριβώς όπως μας έχει συνηθίσει από την πρώτη ημέρας της εμφάνισής του. Έτσι λοιπόν και η καμπάνια FEEL τιμά την αυθεντικότητα και το ατομικό στιλ σε συνδυασμό πάντα με τις Classic σιλουέτες του αγαπημένου brand UGG.
Για κάθε fashion lover, αυτή η campaign είναι η καλύτερη απόδειξη, πως ακόμα και οι superstars μπορούν να είναι υπέροχοι μέσα στην απλότητά τους, επιλέγοντας ένα classic boot design ή ακόμα και τα slippers τους. Υπάρχει άραγε μεγαλύτερη επιτυχία από το να καταφέρει κανείς να παρουσιάσει τη «Θεά της Pop», έστω και λίγα δευτερόλεπτα ως άνθρωπο της διπλανής πόρτας; Παρακολουθώντας το παρακάτω video, έχετε την ευκαιρία να το αντιληφθείτε.
Διατηρώντας την μοντέρνα εμφάνιση και την χαρακτηριστική, μαλακή & cozy αίσθηση, όλα τα iconic styles σε δυνατούς χρωματικούς συνδυασμούς «απογειώνουν» τη διάθεσή μας , ανανεώνοντας την ήδη υπάρχουσα γκαρνταρόμπα μας σε UGG υποδήματα. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα καθιερωμένα elegant και γήινα χρώματα, ικανοποιώντας όλα τα γούστα.
Info: Η νέα συλλογή της UGG είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα.
Κεντρική Διάθεση FAIS GROUP: 211 10 88 400