Το κέντρο της Θεσσαλονίκης επρόκειτο να αποκτήσει ακόμα πιο fashionable χαρακτήρα, καθώς σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, ένα από τα πιο premium brands αυτήν τη στιγμή, η COS, ετοιμάζεται να ανοίξει τις πόρτες του για πρώτη φορά, στη συμβολή Τσιμισκή με Αριστοτέλους και πιο συγκεκριμένα στην οδό Τσιμισκή 37 & Αριστοτέλους 5.

Η θυγατρική της H&M που διαθέτει ήδη δύο καταστήματα στην Αθήνα αποφάσισε να μεταφέρει την υψηλή αισθητική, τις καθαρές γραμμές και τις μοναδικές της δημιουργίες και στη Θεσσαλονίκη. Μια κίνηση, που χωρίς δεύτερη σκέψη καταδεικνύει τη δυναμική που έχει η πόλη για τα παγκοσμίου φήμης brands.

Γνωστή για την έμφαση στο πρωτοποριακό σχέδιο και το διαχρονικό στιλ, η COS ιδρύθηκε στο Λονδίνο το 2007, ακολουθώντας μια εναλλακτική αισθητική στάση κι από τότε δεν έχει σταματήσει να συγκαταλέγεται στην κατηγορία των prepium fashion labels. Τα αρχικά σημαίνουν Collection of Style και περιγράφουν αυτό ακριβώς που πρεσβεύει, δηλαδή συλλογές που ισορροπούν ανάμεσα στον πρωτοποριακό σχέδιο και το διαχρονικό στιλ, εμπνευσμένα από αρχιτεκτονικά designs, τα οποία βασίζονται στον μινιμαλισμό.

Με γνώμονα πάντοτε τη χρήση βιώσιμων υλικών, το brand φημίζεται για τις συλλογές απλών, άνετων και λειτουργικών items. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας βρίσκονται κομμάτια που σχεδιάζονται και κατασκευάζονται με απόλυτο γνώμονα την διαχρονικότητα, βασικό στοιχείο της μόδας του σήμερα. Εκτός όμως από τις συλλογές, η COS εντυπωσιάζει με την γενικότερη αισθητική που την χαρακτηρίζει αλλά και τα shows που παρουσιάζει.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε, ότι ο οίκος «προσγειώθηκε» στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στα Λατομεία του Διονύσου τον περασμένο Απρίλιο για να παρουσιάσει τη Fall/Winter 2025 συλλογή της. Στην επίδειξη έδωσαν το «παρών» μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του κόσμου της μόδας -κι όχι μόνο- ανάμεσά τους ο βραβευμένος με Όσκαρ, πρωταγωνιστής του Brutalist και ambassador της COS, Adrien Brody και η Sharon Stone.

Το πρώτο φυσικό κατάστημα του brand στην Ελλάδα εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο του 2021 στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, ενώ πρόσφατα παρουσίασε και το δεύτερο στο εμπορικό κέντρο Attica Link, στην Αθήνα.
Τους τελευταίους μήνες η Θεσσαλονίκη έχει υποδεχθεί μία σειρά από luxury brands, τα οποία την επιλέγουν για τα openings των ολοκαίνουριων boutiques τους. Πλέον, γίνεται ξεκάθαρο πως η πόλη μπαίνει εκ νέου στο παιχνίδι και βρίσκει ξανά την αίγλη και την υψηλή αισθητική που πάντα την χαρακτήριζε!