Η λαμπερή πρεμιέρα της ταινίας "James Bond No Time To Die"
Μία μέρα μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας ταινίας James Bond στο Λονδίνο, η Tulip Entertainment έκανε την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας της No Time Το Die στην Αθήνα σε μια φαντασμαγορική βραδιά που θα μείνει αξέχαστη, με την ταινία να λαμβάνει διθυραμβικές κριτικές! Πλήθος κόσμου από τον επιχειρηματικό, πολιτικό, καλλιτεχνικό και δημοσιογραφικό κόσμο της Αθήνας ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της Tulip Entertainment και παρευρέθηκε στην πολυαναμενόμενη πρεμιέρα για να παρακολουθήσει την επίσημη πρώτη του No Time To Die στο Θέατρο Παλλάς. Όλοι οι καλεσμένοι συμφώνησαν ότι το No Time Το Die σίγουρα άξιζε τα δύο χρόνια αναμονής και αποτελεί ένα τέλειο φινάλε για τον Ντάνιελ Κρεγκ, ο οποίος για 15 χρόνια είχε ταυτιστεί με τον περιπετειώδη πράκτορα 007. Από νωρίς το απόγευμα, ο πεζόδρομος της Βουκουρεστίου είχε ατμόσφαιρα Μποντ καθώς ο εξωτερικός χώρος μπροστά από το Θέατρο Παλλάς και το εμβληματικό Athénée είχε «ντυθεί» στα χρώματα της ταινίας. Μάλιστα, στο κέντρο της Βουκουρεστίου, υπήρχε ένα ξεχωριστό γλυπτό 007 με την ελληνική σημαία, το οποίο προσέλκυσε το ενδιαφέρον καλεσμένων και περαστικών οι οποίοι έβγαλαν αναμνηστικές φωτογραφίες.
Η LG Electronics Hellas και το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή παρουσίασαν τη συνεργασία τους στην κοινή τους εκδήλωση «Η τέχνη συναντάει την τεχνολογία»
Σε κοινή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή στην Αθήνα, παρουσιάστηκε η πρωτοποριακή συνεργασία της LG Electronics (LG) και του Ιδρύματος, με τίτλο «Η τέχνη συναντάει την τεχνολογία». Μέσα από αυτή τη συνέργεια, δίνεται η δυνατότητα στους λάτρεις των εικαστικών να «φιλοξενήσουν» στο σπίτι τους μερικά από τα διασημότερα έργα τέχνης, τα οποία ανήκουν στη Συλλογή του Ιδρύματος και πλέον θα είναι διαθέσιμα στο Gallery Mode των τηλεοράσεων LG OLED που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2021, αλλά και σε εκείνες που θα κυκλοφορήσουν το 2022. Επιπλέον, η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα μοντέλα LG τηλεοράσεων με webOS. Η συνεργασία εντάσσεται στο πλαίσιο ενός παγκόσμιου εγχειρήματος της LG Electronics, που φιλοδοξεί να συνδυάσει την τέχνη με την τεχνολογία σε διεθνή κλίμακα. Ανάμεσα στα έργα που στεγάζονται στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή και είναι διαθέσιμα στο Gallery Mode των OLED τηλεοράσεων της LG είναι το “Les Alyscamps” και το “Nature morte à la cafetière” του Vincent van Gogh, το “Portrait de l’artiste regardant par-dessus son épaule” του Paul Cézanne, το “Nature morte aux pamplemousses” του Paul Gauguin, το “Beide gestreift” του Wassily Kandinsky και το “Dynamik eines Kopfes” του Paul Klee.
Η JYSK προσκάλεσε δημοσιογράφους και influencers από όλη την Ευρώπη σε ένα online event για να τους παρουσιάσει τη χειμερινή συλλογή της
Η JYSK προσκάλεσε δημοσιογράφους και influencers, στο ξενοδοχείο Royal Olympic Hotel, όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να συνδεθούν live με τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο κέντρο της Κοπεγχάγης, και να μάθουν περισσότερα σχετικά με το πως δουλεύει η JYSK με τις νέες τάσεις έτσι ώστε να αναπτύσσει τη συλλογή των προϊόντων της αλλά και τι ενέργειες κάνει στον τομέα της βιωσιμότητας. Τραπέζια και καρέκλες τραπεζαρίας, αξεσουάρ κουζίνας και προϊόντα για την κρεβατοκάμαρα, ήταν μερικά από τα νέα προϊόντα για το σπίτι που η JYSK παρουσίασε, μέσω ενός livestream διάρκειας 45 λεπτών σε δημοσιογράφους και influencers, ταυτόχρονα σε όλη την Ευρώπη. «Το να είσαι “trendy” πρέπει να συμβαδίζει με ενέργειες που προάγουν τη βιωσιμότητα. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας καλύπτουν πάντα τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας αλλά και ότι παράγονται με βάση τις αρχές της βιωσιμότητας. Παράλληλα με την παρουσίαση μερικών από των εξαιρετικών νέων προϊόντων μας θέλουμε να περάσουμε και αυτό το μήνυμα στη σημερινή παρουσίαση» εξηγεί η Rikke Blæsild, Range & Design Manager στη JYSK, η οποία παρουσίασε τις τάσεις και τα προϊόντα σε αυτή την εκδήλωση. «Ως μία διεθνής εταιρεία με καταστήματα σε όλη την Ευρώπη, θέλουμε να είμαστε σε επαφή με την τοπική κοινωνία με κάθε δυνατό τρόπο. Αλλά με τα online events έχουμε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε ένα μεγαλύτερο ακροατήριο σε πολλές διαφορετικές χώρες την ίδια χρονική στιγμή. Επίσης θεωρούμε ότι είναι πραγματικά ωραίο μέσω αυτών των συνδέσεων να προσκαλούμε του καλεσμένους μας σε ένα εικονικό ταξίδι στη Δανία, καθώς είμαστε περήφανοι για τις Σκανδιναβικές μας ρίζες. Ελπίζουμε όλοι οι συμμετέχοντες να πέρασαν καλά» ανέφερε ο Martin Fyn Aamand, Communications & PR Manager στη JYSK, που παρουσίασε την εκδήλωση.
Φωτογραφία: Studio Panoulis