fbpixel

Search icon
Search
As Ever: Γιατί η Meghan Markle αλλάζει το όνομα του lifestyle brand της;
PEOPLE & MOMENTS

As Ever: Γιατί η Meghan Markle αλλάζει το όνομα του lifestyle brand της;

Ο λόγος για τον οποίο προβαίνει σε αυτήν την αλλαγή


Η Δούκισσα του Sussex, Meghan Markle, προχώρησε σε μια σημαντική αλλαγή για το lifestyle brand της, μετονομάζοντας το από "American Riviera Orchard" σε "As Ever", μια κίνηση που εντάσσεται στη στρατηγική της για να ανανεώσει και να ενδυναμώσει την ταυτότητα της επιχείρησης, ενώ παράλληλα επισημαίνει τη σύνδεσή της με την προσωπική της ζωή και τα ενδιαφέροντά της. Η αλλαγή αυτή έρχεται μετά από νομικές δυσκολίες και προβλήματα κατοχύρωσης του αρχικού ονόματος, το οποίο απορρίφθηκε από το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Σημάτων των ΗΠΑ, λόγω γεωγραφικών περιορισμών και της ομοιότητας με άλλα brands. Παρά τις δυσκολίες, η ίδια φαίνεται να συνεχίζει το έργο της με αισιοδοξία και επιτυχία.


Η νέα επωνυμία, "As Ever", αντικατοπτρίζει την προσωπική φιλοσοφία της Meghan, την αφοσίωσή της στη μαγειρική, την κηπουρική και τη δημιουργία προϊόντων που αποτελούν πλέον τις αξίες της. Η εταιρία της αναμένεται να προσφέρει μια ποικιλία προϊόντων που περιλαμβάνουν είδη σπιτιού, τρόφιμα και essentials γύρω από την προσωπική φροντίδα. Η Δούκισσα του Sussex, η οποία φανέρωσε την αγάπη της για όλα αυτά μέσα από το πρώην lifestyle blog της "The Tig", βλέπει τη νέα της επιχείρηση ως μια συνέχεια της προσωπικής της φιλοσοφίας και του τρόπου ζωής που μοιράζεται με το κοινό.


Η παρουσίαση του ανανεωμένου της brand συνοδεύεται από ένα βίντεο που γυρίστηκε σε έναν γραφικό κήπο στην Καλιφόρνια, το οποίο αναδεικνύει τις νέες παραγωγές της επιχείρησης, όπως τις μαρμελάδες, με την Markle να λέει την χαρακτηριστική φράση "jam is my jam", προσφέροντας μια δόση χιούμορ στην παρουσίαση. Στο βίντεο, αναφέρεται επίσης στις προκλήσεις που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του rebrand, αναγνωρίζοντας τη σημασία της υπομονής και της προσαρμοστικότητας στην επιχειρηματική της πορεία.

«As Ever σημαίνει ουσιαστικά όπως ήταν πάντα, και αν με παρακολουθείτε από το 2014, ξέρετε ότι πάντα μου άρεσε να μαγειρεύω, να φτιάχνω χειροτεχνίες και να ασχολούμαι με τον κήπο, αυτό είναι που κάνω. Και δεν ήμουν σε θέση να το μοιραστώ μαζί σας με τον ίδιο τρόπο τα τελευταία χρόνια, αλλά τώρα μπορώ, καθώς τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται πιο ξεκάθαρα. Ήθελα να το ακούσετε πρώτα από εμένα», είπε.

as-ever-landing-page-021725-4938d75622da4409b689cd76b3295931.webp
Σε μια από τις εικόνες που έχουν κυκλοφορήσει, βλέπουμε και την κόρη του ζευγαριού, Πριγκίπισσα Lilibet | Photo: As Ever


Αξιοσημείωτο είναι το νέο λογότυπο, το οποίο περιλαμβάνει έναν φοίνικα και δύο πουλιά κολιμπρί. Αυτά τα στοιχεία δεν είναι τυχαία, καθώς είναι σύμβολα που συνδέονται με την περιοχή του Σάντα Μπάρμπαρα, όπου η Meghan Markle και ο πρίγκιπας Harry διαμένουν, ενώ τα κολιμπρί είναι ένα σύμβολο που ο πρίγκιπας Harry συνδέει με τη γιαγιά του, τη βασίλισσα Ελισάβετ, υπογραμμίζοντας έτσι τη σημασία των οικογενειακών δεσμών και των αναμνήσεων που έχει η Meghan από τη βασιλική οικογένεια.

Η επίσημη παρουσίαση της "As Ever" είναι προγραμματισμένη για τις 4 Μαρτίου 2025, με την κυκλοφορία της σειράς της Meghan Markle στο Netflix, "With Love, Meghan". Aναμένεται να λανσαριστεί με μια σειρά προϊόντων που θα συνδυάζουν την ποιότητα, την κομψότητα και τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα θα αντικατοπτρίζουν τις εμπειρίες και τις αξίες της. Μέσα από το rebranding αυτό, η ίδια δείχνει να επιθυμεί να δημιουργήσει κάτι που να αντιπροσωπεύει τον προσωπικό της κόσμο, με την ελπίδα να μοιραστεί τις αληθινές της εμπειρίες και να προσφέρει στην κοινότητά της προϊόντα που αντικατοπτρίζουν τις σύγχρονες αξίες.