fbpixel

Search icon
Search
Ανακαλύψτε ποια είναι η νέα μούσα της Chanel και άλλα νέα της μόδας
FASHION NEWS

Ανακαλύψτε ποια είναι η νέα μούσα της Chanel και άλλα νέα της μόδας

Οι συνεργασίες και τα κομμάτια που τράβηξαν τη προσοχή μας


Τελευταία, οι συνεργασίες στη μόδα έχουν γίνει αγαπημένη συνήθεια. Είτε αυτό σημαίνει ότι δυο brands δουλεύουν μαζί για ένα κοινό project είτε ένας οίκος επιλέγει ένα διάσημο πρόσωπο από την παγκόσμια σκηνή ως ambassador, με στόχο την προώθηση μιας νέα συλλογής. Σε κάθε περίπτωση πάντως παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και πάντα έχουν κάτι πρωτότυπο και νέο να επιδείξουν, που μαγνητίζει την προσοχή των fashion lovers. Ειδικά αυτόν τον μήνα, οι σχεδιαστές φαίνεται να περνούν μια ιδιαίτερα δημιουργική περίοδο κι εμείς ξεχωρίσαμε τις τρεις νέες εξελίξεις που κέρδισαν τις εντυπώσεις και αξίζει να ανακαλύψετε.

Top 3 News

1

MyTheresa x Prada

Το ηλεκτρονικό κατάστημα MyTheresa σας παρουσιάζει μια αποκλειστική capsule collection σε συνεργασία με την Prada. Πρόκειται για μία άκρως καλοκαιρινή σειρά, που περιλαμβάνει 20 exclusive ready-to-wear κομμάτια, παπούτσια, τσάντες και ένα καπέλο, αναβιώνοντας vintage μοτίβα και «φλογερές» λεπτομέρειες, από το περίφημο Spring/Summer 2012. fashion show του οίκου. Για να προωθήσουν την συνεργασία τους, τα δύο ονόματα επέλεξαν τη διάσημη καλλιτέχνιδα Abra (γνωστή στον χώρο του R&B), η οποία πόζαρε σε μια cool και chic καμπάνια.
BUY HERE

2

Chanel Χ Penelope Cruz

3

Salvatore Ferragamo

Για πρώτη φορά ο οίκος Salvatore Ferragamo κυκλοφόρησε ένα ζευγάρι σανδάλια φιλικά προς το περιβάλλον. Πρόκειται για το επαλανσάρισμα του θρυλικού «Rainbow» παπουτσιού, που σχεδίασε ο ίδιος ο σχεδιαστής το 1938 για τη θρυλική Judy Garland! Τα Rainbow Future, όπως ονομάστηκαν είναι κατασκευασμένα από βιολογικό βαμβάκι, ξύλο επεξεργασμένο στο χέρι και κόλα με βάση το νερό. Είναι limited edition και κυκλοφορούν μόλις 100 ζευγάρια, το κάθε ένα από τα οποία τοποθετείται σε μία βιοδιασπώμενη τσάντα και ανακυκλώσιμο κουτί από χαρτόνι. Τα εντυπωσιακά αυτά πέδιλα αντιπροσωπεύουν περίτρανα το ήθος του ιταλικού brand, ενώ προωθούνται δυνατά και από τη μη-κυβερνητική οργάνωση Treedom, η οποία έχει αναλάβει, να φυτέψει πάνω από εκατό πορτοκαλιές στη Σικελία, μια για κάθε ζεύγος.