fbpixel

Search icon
Search
Kate Moss: To νέο wellness brand της «ορκίζεται» στην ελευθερία και την ισορροπία
BEAUTY PEOPLE

Kate Moss: To νέο wellness brand της «ορκίζεται» στην ελευθερία και την ισορροπία

Το δημοφιλές supermodel θα κυκλοφορήσει το label με τίτλο "Cosmoss" την 1η Σεπτεμβρίου


Mια exclusive είσοδο στον κόσμο της ομορφιάς και της ευεξίας έχει επιλέξει να κάνει το διάσημο supermodel, Kate Moss, μέσα από το ενδιαφέρον λανσάρισμα του νέου της wellness brand. Το συγκεκριμένο label θα ονομάζεται "Cosmoss" και θα κυκλοφορήσει επίσημα την 1η Σεπτεμβρίου. Η ίδια, πριν τρεις ημέρες, μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού της νέα μάρκας της στο Instagram, ανήρτησε μια σειρά από φωτογραφίες και video με τον εαυτό της να πρωταγωνιστεί, μεταφέροντας τα σημαντικά mottos και κεντρικές αξίες που εκπροσωπεί, με κυρίαρχο το "Το "Cosmoss" αποτελεί ένα self - care που δημιουργήθηκε για τα σύγχρονα ταξίδια της ζωής", "Αναζωογόνηση, Ισορροπία, Θεραπεία". 

"Το Cosmoss έχει δημιουργηθεί για την αυτοφροντίδα για τα σύγχρονα ταξίδια της ζωής – μια γιορτή της κάθε ημέρας ακριβώς όπως είναι, με όλες τις ατέλειές της. Κάθε προϊόν έχει δημιουργηθεί σχολαστικά με γνώμονα την ευημερία. Κάθε τελετουργικό ανοίγει μια πόρτα στην ισορροπία, την αποκατάσταση και την αγάπη", έγραφε μια λεζάντα σε μια φωτογραφία του. "Κάθε προϊόν της Cosmoss έχει κατασκευαστεί σχολαστικά με γνώμονα την ευεξία, χρησιμοποιώντας ισχυρές, φυσικές ουσίες. Κάθε τελετουργία ανοίγει μια πόρτα στην ισορροπία, την αποκατάσταση και την αγάπη. Η αίσθηση του Cosmoss ανανεώνεται και ολοκληρώνεται” Αφορά σε ένα ολιστικό concept, έχει «ουράνιο» λογότυπο και παρουσιάζει μια καλλιτεχνική φωτογραφία ενός θολού χωραφιού με σιτάρι.

300558372-608662324148297-1683716278327975582-n.jpg
@cosmoss

Το όνομα "Cosmoss" φαίνεται να είναι ένα παιχνίδι με το επώνυμo της Moss και τη λέξη cosmos. Το cosmos είναι ένα άλλο όνομα για το σύμπαν, σύμφωνα με τη wikipedia. «Η χρήση της λέξης σύμπαν υπονοεί ότι βλέπεις τον κόσμο ως ένα περίπλοκο και τακτοποιημένο σύστημα ή οντότητα», αναφέρεται χαρακτηριστικά. Οι κανόνες της ευεξίας και της εσωτερικότητας αποτελούν χαρακτηριστικά δείγματα της συγκεκριμένης προσέγγισης.

Αν και ο λογαριασμός του brand στο Instagram δεν παρέχει πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα είδη προϊόντων που μπορούν να περιμένουν οι πελάτες, πολλά καταστήματα ανέφεραν ότι η μάρκα θα προσφέρει προϊόντα περιποίησης δέρματος, συμπεριλαμβανομένου του ελαίου Κανναβιδιόλη γνωστό ως CBD. Η Cosmoss είναι η πιο πρόσφατη μάρκα ομορφιάς διασημοτήτων που κυκλοφορεί φέτος. Η Moss ακολουθεί το παράδειγμα της Scarlett Johansson και της μάρκας περιποίησης δέρματος "The Outset", της Kim Kardashian με το famous label Skkn by Kim, της Courteney Cox και της σειράς της με οικιακά αρώματα, της Hailey Bieber και το label της, Rhode, της La La Anthony και της μάρκας μαλλιών της με τίτλο "Inala".

1326931.jpg
Από το collab της με την Coca-Cola


Η "Cosmoss" αποτελεί την πρώτη επιχειρηματική κίνηση της Moss. Ωστόσο, η ίδια έχει ακολουθήσει μέχρι σήμερα ποικίλες και ενδιαφέρουσες συνεργασίες κατά τη διάρκεια της μακροχρόνιας καριέρας της. Πιο πρόσφατα, το 48χρονο supermodel συνεργάστηκε με την Diet Coke, αναλαμβάνοντας την θέση της creative director. Ακόμη, η ίδια επιμελήθηκε ως guest editor το φθινοπωρινό τεύχος του περιοδικού "Self Service Magazine". Συνεχίζει επίσης την καριέρα της στο modeling ως το πρόσωπο της Charlotte Tilbury.