fbpixel

Search icon
Search
Οι πιο συναρπαστικές εκθέσεις τέχνης στη Νέα Υόρκη αυτήν τη στιγμή
ARTS & CULTURE

Οι πιο συναρπαστικές εκθέσεις τέχνης στη Νέα Υόρκη αυτήν τη στιγμή

...που θα διαρκέσουν ολόκληρο το Μάιο


Η Νέα Υόρκη αποτελεί κέντρο πολιτισμού και ιδανικό προορισμό για τους art lovers καθώς μπορείτε να βρείτε πολλαπλές εκθέσεις που θα σας συναρπάσουν, ανά πάσα στιγμή. Παγκοσμίου φήμης ιδρύματα όπως το MoMA, το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης και το Guggenheim συνεχίζουν να προσελκύουν τουρίστες και λάτρεις της τέχνης εξίσου, ενώ κορυφαίες εμπορικές γκαλερί όπως οι Gagosian, Hauser & Wirth, Pace, Perrotin και David Zwirner καταλαμβάνουν τεράστια τετραγωνικά, ορισμένα με πολλαπλές τοποθεσίες. Με τις εκθέσεις τέχνης του Μανχάταν, η Νέα Υόρκη αποδεικνύει ότι παραμένει στο peak της δημιουργικότητας και της πρωτοτυπίας.

Ακολουθούν οι καλύτερες εκθέσεις τέχνης που μπορείτε να δείτε το Μάιο σε όλη την πόλη..

'In the Shadow of the American Dream: David Wojnarowicz'

Museum of Modern Art

screenshot-2024-04-30-at-115208-am.png
David Wojnarowicz. Fire. 1987

Ο καλλιτέχνης, συγγραφέας και ακτιβιστής Wojnarowicz κέρδισε για πρώτη φορά την προσοχή του κοινού στις αρχές της δεκαετίας του 1980 στους δρόμους του κέντρου της Νέας Υόρκης μέσω των χειροποίητων αφισών του και των τοιχογραφιών γκράφιτι. Το Fire είναι ένας από τους τέσσερις πίνακες μιας σειράς με τίτλο The Four Elements, στην οποία ο καλλιτέχνης είχε ως στόχο να περιπλέξει αφηγήσεις από την αμερικανική κουλτούρα διανθίζοντάς τες με τις δικές του βιωμένες εμπειρίες.

‘The Real Thing: Unpacking Product Photography’

The Metropolitan Museum of Art, Until 4 August 2024

main-image.jpeg
Display of Whitby Seascape Photographs, Frank M. Sutcliffe (British, 1853–1941)

Εκτείνοντας τον πρώτο αιώνα της φωτογραφικής διαφήμισης, η έκθεση θα καταδείξει πώς η εμπορική φωτογραφική μηχανή συνέβαλε στην οπτική γλώσσα του μοντερνισμού, προτείνοντας νέους δεσμούς μεταξύ των στρατηγικών προώθησης των λαϊκών στούντιο και των τακτικών της πρωτοπορίας του μεσοπολέμου. Οι φωτογραφίες αυτής της έκθεσης δεν απεικονίζουν σπάνια ή ιδιαίτερα πράγματα. Αλλά αυτά τα οικεία στοιχεία της καθημερινής ζωής θα είναι, ενίοτε, αγνώριστα - τόσο αλλοιωμένα από τη φωτογραφική μηχανή ώστε να αποτελούν κάτι εντελώς καινούργιο. 

‘Harold Cohen: AARON’

The Whitney, Until May 19th 2024

large-rs73495-harold-cohen-aaron-for-kcat-2021-web.jpg
Harold Cohen, screenshots from AARON KCAT, 2001. Artificial intelligence software, dimensions variable(Image credit: Whitney Museum of American Art, New York; purchase, with funds from the Digital Art Committee 2023.20. © Harold Cohen Trust) (Image credit: Whitney Museum of American Art, New York; purchase, with funds from the Digital Art Committee 2023.20. © Harold Cohen Trust)

Αυτή η έκθεση παρακολουθεί την εξέλιξη του AARON του Harold Cohen, του πρώτου προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης (AI) για την καλλιτεχνική δημιουργία. Αφήνοντας πίσω την πρακτική του ως καταξιωμένος ζωγράφος στο Λονδίνο, ο Cohen (1928-2016) συνέλαβε το λογισμικό στα τέλη της δεκαετίας του 1960 στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Σαν Ντιέγκο και το ονόμασε AARON στις αρχές της δεκαετίας του 1970. 

Graham Little

The FLAG Art Foundation, Until 4 May 2024

ajg-gl-00176b-4500px-srgb.jpg
Graham Little, Untitled, 2018. Courtesy of the artist and Alison Jacques, London.

Το FLAG Art Foundation παρουσιάζει μια έκθεση έργων σε χαρτί του Graham Little, που σηματοδοτεί την πρώτη θεσμική ατομική παρουσίαση του Σκωτσέζου καλλιτέχνη στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα δεκαέξι αυτά έργα γκουάς και χρωματιστού μολυβιού που δημιουργήθηκαν μεταξύ 2000 και 2023, είναι σχολαστικές πύλες στο πολύπλοκο και μυστηριώδες σύμπαν του. Ο Little ξεκινά κάθε σύνθεση ξεψαχνίζοντας μονογραφίες καλλιτεχνών και στοίβες από ξεθωριασμένα εξώφυλλα σε περιοδικά μόδας των δεκαετιών 1970 και 1980. Με σεβασμό στις αναφορές, οι σκηνές του εμπλουτίζουν τη διαφημιστική αισθητική του τέλους του εικοστού αιώνα με πλούσια ιστορικά μοτίβα της τέχνης.

Feature image source: Installation view of Graham Little at The FLAG Art Foundation, 2024. Photography by Steven Probert