fbpixel

Search icon
Search
Η πιο tasty fashion συνεργασία που έλαβε χώρα στο Μιλάνο
FASHION NEWS

Η πιο tasty fashion συνεργασία που έλαβε χώρα στο Μιλάνο

...και ό,τι άλλο ξεχωρίσαμε μέσα στην εβδομάδα!


O κόσμος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσετε, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας.

Η GCDS γιορτάζει τα 50 χρόνια της HELLO KITTY στο Μιλάνο

screenshot-2024-05-10-at-112601-am.png

Η ιταλική εταιρεία μόδας GCDS συμμετέχει στους επετειακούς εορτασμούς με τη Sanrio, γιορτάζοντας τα 50 χρόνια του εμβληματικού franchise της Hello Kitty. Τρέφοντας το συνδυασμό του φαγητού και της μόδας, η συνεργασία προβλέπει ότι η GCDS συνεργάζεται με την PAN Milano, έναν ιαπωνικό φούρνο που ειδικεύεται στα κλασικά γλυκά viennoiserie με ιαπωνική πινελιά.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, ο φούρνος διαθέτει παντού το branding της GCDS και της Hello Kitty, μαζί με ντόνατς σε σχήμα Shokupan και Hello Kitty. Παράλληλα με την προσφορά φαγητού, η συνεργασία περιλαμβάνει μια συλλογή κάψουλας Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, που συνδυάζει το γλαφυρό πνεύμα της GCDS και την αφοσίωση στη χειροτεχνία με την αναγνωρίσιμη αισθητική της Hello Kitty. Η συλλογή θα περιλαμβάνει νέα ready-to-wear κομμάτια, όπως T-shirts, καπέλα και πουκάμισα, μαζί με best-sellers όπως το signature GCDS Crochet Bikini.

Απόδραση στην Ιταλική Ριβιέρα με τη συλλογή H&M Studio Resort Capsule

hm-studio-resort.jpg

Καθώς η καλοκαιρινή σεζόν πλησιάζει, η διάθεση για εξωστρέφεια μεγαλώνει! Είναι η χρονική στιγμή να αφήσουμε τις γυναικείες σιλουέτες, τα χαρούμενα εμπριμέ και την ηλιόλουστη διάθεση να πρωτοστατήσουν με την capsule συλλογή H&M Studio Resort. Εμπνευσμένη από τα ονειρεμένα ιταλικά palazzo, το βενετσιάνικο γυαλί και τους μαγικούς παραθαλάσσιους προορισμούς, η συλλογή αναδεικνύει τη διάθεση για διακοπές.

Με μια παλέτα ηλιοβασιλέματος από πορτοκαλί, μελί-κίτρινο και στοιχεία από φιστικί, με εμπλουτισμένες υφές από κεντήματα και εντυπωσιακά prints, golden hour φορέματα που συνδυάζονται εύκολα με ρούχα παραλίας και jet-set μαγιό. Η H&M Studio Resort θα είναι διαθέσιμη στο hm.com από τις 9 Μαΐου, ενώ θα ακολουθήσει κι ένα δεύτερο drop με πέντε ακόμη σύνολα στις 6 Ιουνίου.

«Ένα τολμηρό πνεύμα διασκέδασης δίνει ενέργεια σε αυτή τη συλλογή H&M Studio Resort, με δημιουργικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια που προσθέτει βάθος σε κάθε κομμάτι και «ιντριγκάρει» το στιλ. Θέλαμε να δημιουργήσουμε λαμπερές αλλά χαλαρές εμφανίσεις για όλες τις περιστάσεις και για κάθε τύπο προσωπικότητας, με μια κυρίαρχη διάθεση αβίαστης κομψότητας», λέει η Ann-Sofie Johansson, head of design womenswear and creative advisor της H&M.

Οι πλούσιες υφές συναντούν υφάσματα υψηλής ποιότητας, με οργανικό μετάξι, οργανικό βαμβάκι, ανακυκλωμένο πολυεστέρα, βισκόζη Lenzing EcoVero και Tencel lyocell που περιλαμβάνονται στη συλλογή. Επιπλέον, πολλά κοσμήματα κατασκευάζονται από ανακυκλωμένο ορείχαλκο.

Η Swatch Neon επιστρέφει με μια νέα συλλογή θρυλικών σχεδίων 

sc01-24-swatch-neon-pr-11.jpg

Έξι φρέσκα και διασκεδαστικά νέα ρολόγια Swatch NEON αξιοποιούν την απελευθερωτική προκλητικότητα των δεκαετιών του ‘80 και του ‘90. Η συλλογή, που περιλαμβάνει μια γκάμα διαφόρων μεγεθών, σχεδίων και ζωηρών χρωμάτων neon, έρχεται ως επιστέγασμα της επιτυχίας της Συλλογής Swatch NEON του 2023, προσφέροντας μια ακαριαία δόση θετικής ενέργειας κατάλληλης για όλα τα στυλ. Η συλλογή, που εμπνέεται από πρωτότυπα σχέδια Swatch, υπόσχεται, επίσης, να γοητεύσει μια νέα γενιά πελατών που παρακολουθούν την τελευταία λέξη της μόδας και αναζητούν τη χαρά, το παιχνιδιάρικο πνεύμα και την επική ουσία των θρυλικών Swatch vibes. Κάθε ρολόι περιλαμβάνει έντονα γραφιστικά στοιχεία για να μπορέσεις να ξαναβιώσεις εκείνους τους σπουδαίους καιρούς ή απλώς να διοχετεύσεις την ενέργεια που αποπνέει το Swatch NEON.

Η καινούργια καμπάνια του Marc Jacobs φέρνει στο spotlight τη Sack Bag

marc-jacobs.jpg


Η Sabrina Carpenter πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια Pre-Fall 2024 του Marc Jacobs, η οποία γυρίστηκε στο Λος Άντζελες και το styling επιμελήθηκε ο Alastair McKimm. Μετά την εμφάνισή της στο Coachella και το ντεμπούτο της στο Met Gala, η τραγουδίστρια και τραγουδοποιός συνεργάστηκε με τον Marc Jacobs για να αναδείξει την υπογραφή της τσάντα Sack σε μια σειρά από νέες αποχρώσεις.

Με φωτεινό ροζ, λιλά, μαύρο και λευκό χρώμα σε διαφορετικά μεγέθη, η καμπάνια βλέπει την Carpenter να φοράει τις νέες εκδόσεις με μερικά από τα χαρακτηριστικά ρούχα της Marc Jacobs. Η τσάντα έκανε το ντεμπούτο της κατά τη διάρκεια της επίδειξης πασαρέλας του Marc Jacobs το φθινόπωρο του 2022 και έκτοτε έχει γίνει ένα από τα νέα είδωλα του brand, κατασκευασμένη από δέρμα σε μίνι, μικρό και μεγάλο μέγεθος.